ha lieve meiden
Nou zit ze weer hoor op de bank. Wel weer met dikke voeten, dat moet hier in huis geloof ik, hahaha.
Ik voel me best wel aardig op het moment, maar dat moment kan ook zo weer weg zijn.
Gister toen ik naar huis ging was het niet zo best, misselijk en pijn in mn maag, de klachten waar het om gaat dus, maar ik heb pijnstillers meegekregen in het ziekenhuis dus die heb ik gelijk genomen toen ik thuis kwam.
Die werken best snel, dus even ontspannen op bedje liggen en dan zakt het wel weer weg.
Van de week heb ik nog getwijfeld of ik niet ging bevallen maar ik vond die maag zo gek erbij, maar het was geen bevalling.
Maar al hadden jullie mijn harde buiken op de ctg gezien die nacht, dan ging het toch aardig om een soort weeen volgens mij, moest er wel bij puffen.
Maarja de kleine maja blijft lekker zitten hoor.
Misschien willen jullie mijn blog even lezen van hoe en wat verder anders moet ik het hier weer typen terwijl het daar staat.
Ben van de week best wel weer geschrokken, heb een aardig traantje gelaten in het ziekenhuis en eigenlijk om de stomste dingen, rot hormonen. hahaha.
Vond het voor mezelf niet eens het ergst, gewoon het idee dat mn vriendje helemaal alleen hier thuis zou zijn, ik doe alles voor hem en ineens moet ie het zelf doen.
Niet dat ie dat niet kan, maar gewoon mijn gevoel.
ik had maandag onder eten al behoorlijk zitten janken bij hem, omdat ik niet eens mee de puf heb om het huis te stofzuigen en hij vind het helemaal niet erg, maar je heb zelf een beetje het iedee dat je faalt zeg maar.
Nou kop op, nog een paar weken, dan gaan we het volgende spannende verhaal in.
De cyste.
Nou even denken of ik nog weet wat jullie typten.
Carina, wat een mooie echo foto zeg. Wat geweldig om te zien.
Syl ook een echo gehad he, ga je je foto-tje plaatsen als je iedereen het bekend gemaakt heb. Het is zo leuk om het iedereen te vertellen, geniet er maar van hoor. Helemaal omdat het bij julie zo bijzonder natuurlijk gelukt is, het zwanger worden.
aapje, gaat het met jullie ook goed,
Ook lekker genieten hoor, het is zooooo bijzonder zwanger zijn.
sorry, ik weet ef niet meer wie wat nou geschreven heeft.
Moet nog een beetje wennen geloof.
Maar dat komt goed hoor.
sientje, nog bedankt voor je kaartje, daar was het nog niet van gekomen om je te bedanken.
Die kaartjes doen het ook goed hoor, in de tranen dan, ik zei al, ik huil om de stomste dingen.
lief van je
Nou ik ga ef mn kopje thee drinken
groetjes hunny