bezige bijtjes 2

Oja natuurlijk,

Syl, jullie hebben het inmidels verteld natuurlijk. Leuk he al die blije reacties. Hoe voel je je verder? Ben je al toe aan je zwangerschapsbroek??
Ik zweer je ik trek ze nooit meer uit, ze zitten zo heerlijk met die elastiek aan de bovenkant.
Leuk trouwens net voor kerst de echo. Kun je nog net een paar blauw of roze gekleurde kadootjes onder de kerstboom leggen!!

Sientje, hoe is het met je lijnpoging? Ik was voordat ik zwanger werd 10!! kilo aangekomen omdat ik niet lekker in mijn vel zat. Ik ben zo'n echte emo eter.
Maar die kilo's was ik al kwijt voordat ik zwanger werd gelukkig. Ik hoop daarom dat ik in deze zwangerschap niet zo veel aankom, het moet er straks ook weer af....
Alles goed met je jongens?

Hier gaat het prima, ik voel me sup[ergoed deze week. Die kleine van ons blijkt een echte druktemaker. Ik voel hem denk ik wel 100 keer op een dar schoppen, draaien enz. Gelukkig kan mijn man het nu ook voelen, die keek daar zo naar uit!
Mijn werk wordt wel steeds zwaarder, ben echt bekaf na een dag werken. Ben vandaag een dagje vrij en heb tot 11:00 geslapen!!
Heerlijk! Nu kan het nog haha.
Meiden een fijne dag allemaal, ik hoop snel weer te schrijven

Liefs Aapje

Hoi hoi,

Allereerst: Hunny,   heel veel sterkte met de laatste loodjes en ik denk aan je! Ik hoop dat als je dit berichtje leest je achter de comp zit met een gezonde meid in je armen! Succes!!!!

Sylvia, wat leuk he, het iedereen vertellen! Enne.. wel rustig aan doen he! Ik had het ook altijd, als ik het wat drukker had werd ik misselijk! Een teken dat je het dus te druk hebt. Wel spannend, dat jullie dit jaar nog gaan wetetn wat het wordt!

Aapje, lekker gekickt door je baby? Hahahaha, kon je je dat voorstellen dat je eerst zoiets hebt van, wanneer ga ik het nu voelen??? En nu constant dat getrap dat het wel eens iets minder hard mag??? Hahahaha.

Hier gaat alles z ´n gangetje. Ben eerlijk gezecht het af en toe een beetje zat dat er altijd wat is. Dan weer visite, dan weer fysio. Ik kan niet echt een lekker ritme erin bouwen. Net als donderdagavond hadden we kraamvisite, vrijdag middag-avond, nu zondag weer, volgende week maandag, woensdag, vrijdag, zaterdag is m ´n vriend jarig, en ga zo maar door! Die week erna jongegezinnenbeurs, repeteren voor het eerst, weer een feestje en zondag weer pakken om op vakantie te gaan. Tussendoor moet ik nu echt eens gaan oefenen voor de eerste repetitie met de band!

Na onze vakantie ga ik het echt rustiger aan doen. Ik ga meer nee zeggen op visite. Want ik heb dan nog een week of 6 vrij, en wil nog even rustig aan doen met de jongens, ritme opbouwen.

Met afvallen gaat het bagger om het zo maar te zeggen! Ben al 4 weken goed bezig, nog geen kilo afgevallen! Het vet wat je als reserve meekrijgt voor na de bevalling is echt hartnekkig! Maar goed, we gaan door. Gisteren heb ik wel wat borrelnootjes gegeten en een koekje. Dus we gaan er maar weer voor!

Oja, en ik ben weer ongi geworden afgelopen maandag.

Doei doei!

hoi meiden!

wat een berichten allemaal..
aapje die een echte voetballer aan het produceren is, sylvia die het van de daken schreeuwt, sientje die haar ritme kwijt is en hunny weer in het ziekenhuis.

ik ben vandaag terug gekomen van lekker een weekje weg. het was heerlijk!
het luxemburgse landschap ziet er mooi uit in de herfst. al die bomen in herfstkleuren! we hebben herlijk gewandelt (ook ik met mijn dikke buik trappetjes op en af...)
het slapen en verblijven in de caravan is goed bevallen. lekker alles bij de hand.

op zwangerschapsgebied gaat het goed.
van mijn schoonzus heb ik haar positiebroeken en wat shirts gekregen. de broeken zitten me goed, al viel het me op dat ik de elastieken niet eens moest strakker zetten. of te wel.... haar buikje op het eind is mijn buikje nu met 22 weken!
pffff! wat een vooruitzicht he!

morgen weer op de weegschaal, want die hadden we niet meegenomen naar de camping (duh!) ik ben bang dat het deze week best har dis gegaan, maar op vakantie eet je nou eenmaal wat vetter en onregelmatiger als gewoon thuis...

groetjes!

Carina, je bent weer terug! Dus je hebt het leuk gehad?
Wat gaat dat hard   he dat buikkie!

Ik droeg bij 8 weken al positiebroeken. En rond 10 weken liep ik al helemaal krom en met sjaals om om m ´n bolletje te bedekken! Maarja, ik ben ook klein en het ging direct naar voren staan!

Enne... ik heb de site weer eens geupdate! Na al die weken weer wat nieuwe foto ´s erop gezet en de groeigrafiek aangepast!

Groetjes van mij

goeiemorgen...

vanmorgen de weegschaal op geweest... 70.2 kg...
1.2 kg aangekomen.
ik had verwacht dat het wel 2 kg of meer zou zijn.. hahaha

@ sientje...
ik draag ook al positiekleding sinds week 11. dus ben blij dat ik wat van mijn schoonzus heb gehad.. want nog zoveel maanden combineren met 4 broeken is ook niet echt alles. 1 broek is trouwens echt een zomerbroek, dus die draag ik straks lekker 's avonds binnen.

ik zal straks weer eens op je site kijken...

fijne zondag allemaal!
wij gaan nog even lang mijn moeder en oma.. verder een opruim en wasdagje.

joehoeeee!!!

zijn jullie er nog? we stonden al onderaan de 2de pagina!

ik heb niet heel veel te vertellen eigenlijk.
gisteren zijn 2 vriendinnen komen theeleuten en heb ik  ook daarvoor weer eens  de huiskamer onder handen genomen.  
zo na de vakantie lag er overal vanalles...

de loodgieter is geweest  om iets wat ze zelf  fout hebben aangesloten op te lossen. was ik net zo blij dat  de gang klaar was om gespoten te worden, moest er weer een deel uit! grrrr! nu is het wachten op de aannemer die dat gat komt repareren, want wij draaine natuurlijk niet voor hun fouten op!
het resultaat van een ochtendje loodgieter is dat de vloer vreselijk smerig was tot in de huiskamer aan toe! een combinatie van water en gips.. joepie!
dus aan het dweilen geslagen.
heb nu niks meer in huis te doen wat poetsklusjes betreft!

vandaag belde mark dat hij een aanrijding heeft gehad. de voorbumper is overleden. het was gelukkig neit zijn schuld en met hem was ook niks aan de hand. maar wel weer onhandig! want komend weekend gaan we weer naar veldhoven. dat zal dan wel met mijn twingotje worden.. hahaha

vandaag komt mijn nnichtje hier een boterhammetje eten en breng ik haar wer naar school. als ze uit school komt gaan we samen nog wat leuks doen, maar als ik hier de regen zo naar beneden zie komen, moet ik iets bedenken voor binnen!

ons gupje huppelt op dit moment weer lekker rond in mijn buik. ik blijf het maar een apart gevoel vinden hoor!
nog ff syl! en dan voel jij dat ook!

hoe is het verder met jullie? ik ben benieuwd of hunny de datum te horen krijgt vandaag voor de keizersnede!

groetjes!

Hey hallo,

Ff snel een kort berichtje voordat ik weer de deur uit moet.....schrijf later een langer berichtje. Heb sommige van jullie al ff gehyvesd.
Hier alles oke....misselijkheid begint een beetje af te nemen maar de moeheid blijft.
Volgende week ga ik maar eens shoppen voor zwangerschapskleding; alles past  me nog wel prima maar het zit op de een of andere manier niet meer zo lekker.
Nu weet echt iedereen dat we zwanger zijn en via hyves en onze eigen site krijgen we vele leuke reacties en uiteraard ook buiten het internet; erg leuk !!!
De reacties van de mensen die we het persoonlijk hebben verteld waren super.
Vandaag ben ik 11 weken en 4 dagen en volgende week woensdag hebben we weer een echo.....spannend ! Dan horen we ook voor het eerst het hartje.
Ik hoop dat jullie ook alles goed is.......
Misschien dat vanmiddag en anders tot een dezer dagen.

Gr. Sylvia

Hoi hoi!

Hier gaat alles z ´n gangetje. Ben goed bezig deze week met veel lopen (vanaf zaterdag ben ik goed begonnen). Ik probeer elke dag zeker een half uurtje te bewegen of lopen.

Met de kids gaat ook alles goed. Ben vandaag naar de stad geweest. Heb ik eenheel leuk hoedje en zo ´n ballonpetje gekocht. Ben benieuwd wat men ervan vindt! Ook ga ik vandaag weer lekker naar de kapper. Laat m ´n haar weer knippen en donkerder verven. Ik denks donkerbruin/zwart met rood erdoorheen. Ik heb vorige week twee brillen   uitgezocht. Een daarvan was ook zwart met rood, echt super modern! Nou, met die moderne hoedjes kan ik helemaal als op en top moderne mam van twee kids naar de jongegezinnenbeurs;-) Ik doe toch m ´n best om geen moeke moeke te worden zeg maar.

Volgende week donderdag ook voor het eerst repeteren. ging van het weekend even nummertjes doornemen. Maar hallo hee! Daar zit een pittig drumnummertje in! Die gaan we voorlopig even vergemakkelijjken totdat ik weer op m ´n oude niveau ben...

Verders geen nieuwtjes!

Liefs van mij

Terug
Bovenaan