bezige bijtjes 2

Hunny, GEFELICITEERD!!!

Goed gedaan meid! Geniet van jullie kleine meid, en ik hoop dat de operatie van Myron goed gaat, dat het met jou goed gaat, met jullie alledrie, en dat jullie heerlijk genieten!

Doe rustig aan om goed aan te sterken!

Liefs van mij

Hoihoi!

Kom nog even inbreken op deze mooie zaterdagochtend......

@Carina: prachtige buik meid! Ik vind je niet op een olifant lijken........maar wie ben ik!
Trouwens, ook ik was bij 21 weken maar 1 kilo aangekomen, uiteindelijk zijn dat er toch nog zo'n 20 geworden en een kind van 4200 gram............zegt dus niets..........dus geen zorgen, mocht je je die al maken............
Geniet er lekker van en ik hoop dat jullie huis een beetje opschiet.

@ Sientje: kort??? Je had zulke mooie krullen.....................gezien op het zomermama forum volgens mij................

meiden, fijne dag!!!!

Hunny; gefeliciteerd met de geboorte van Myron, wat een leuke naam!!
Ik hoop dat alles goed gaat met jullie, doe rustig aan, we horen het hele verhaal nog wel.
Sterk eerst maar een beetje aan en geniet van jullie dochter!!

Ben alweer ff niet op het forum geweest, zo druk op het werk dat ik 's avonds om 19:00 in bed lig.
Niet echt veel tijd om te reageren dus.

Mooi buikje hoor Carina! Ik ben nu zo'n 4kg aangekomen.
Ik merk het alleen aan m'n buik, verder zit al m'n kleding steeds losser!
Verder voel ik me nog steeds prima. Afgelopen maandag weer bij de verloskundige geweest en alles was prima!
Kleine is wel erg druk hoor, maar dat vind ik een heerlijk gevoel!!

Ben benieuwd naar de foto's van onze kleine maja! haha
Liefs Aapje

hey inbreker Rimke!
ik maak me geen zorgen hoor...
ben de eerste weken afgevallen naar 67 kg. dus als je die kilo's erbij telt, ben ik wel'wat meer aangekomen.
en de kleine laat iedere dag wel een aantal keren merken dat hij/zij nog aanwezig is!

lekker weekend jullie?
wij wel.. zijn nu in brabant bij schoonouders. straks nog even op bezoek bij een vriendin in den bosch en dan weer terug naar de zeeuwse kust.

Hoi hoi,

Carina, mooi buikkie hoor! Enne... dat groeien gaat waarschijnlijk nog komen hoor!
Ik was met 20 weken nog niet zo heel veel aangekomen. Maar ik geloof dat je met 20 a 25 weken erop mag rekenen dat je een halve kilo in de week aankomt. Zoeits was het.

Aapje, rustig aan he!  En gelijk heb je, als je moe bent, lekker naar bed gaan hoor!

Rimke, hoi hoi! Gezellig dat je wat van je laat horen! Hoe is het met de kleine meid? Je had toch een zware start gehad als ik me kan herinneren? Hoe heet de kleine ook alweer? Maud toch? Hoe is het nu met je? Al een beetje een ritme gevonden? Ik ga er goed mee beginnen na onze vakantie. Ga niet meer elke keer visite aannemen. Ik wil voordat ik in januari weer begin met werken een goed ritme hebben, voor mezelf en voor m ´n twee knullen.

Hier gaat alles goed! Ga volgende week weer na de nagym, jongegezinnenbeurs, voor het eerst repeteren met de band en aquarobicsen. Dus ben benieuwd! Weer een drukken week!

Liefs van mij

wow vannacht was het eindelijk zover!
we waren nog op stap geweest en waren dus pas laat thuis...

de kleine was behoorlijk druk en eindelijk kon mijn lief ook onze gup voelen bewegen!
hij had wel vaker gevoeld dat er een harder "iets" in mijn buik zat, maar niet dat het bewoog.
je had zijn gezicht moeten zien!!!

Hey Meiden !

Hiep hiep hiep.....Jip heeft er een vriendinnetje bij !!!!
Ben zooooo benieuwd hoe het met hunnybun en de klein is gegaan en nu gaat.

Ben niet meer zo actief geweest hier. Laatste tijd hebben we het erg druk; wel leuke dingen allemaal. Bewust plannen we nu momenten van rust; banken. En momenten om samen iets leuks te gaan doen. En bewust kruip ik minder achter de pc; eenmaal erachter zijn zo een paar uur voorbij. En omdat ik nog zo moe ben moet ik ff mijn energie verdelen.
Verder gaat alles prima ! Misselijkheid neemt wat af. Buikje groeit ineens hard. Ben nu ruim een halve kilo aangekomen. Merk wel nu ik me wat beterder voel ik ineens echt van de zwangerschap ben aan het genieten !!! Eerst was ik alleen maar bezig met het vechten tegen de misselijkheid en de enorme moeheid.

Vandaag maar eens gaan shoppen. Vond het niet echt meevallen om iets leuk te vinden. Bij Babyplanet gelukkig weten te slagen voor een skinnyjeans en een spijkerrokje.......en inderdaad wat een genot ! Het zit heeeeerlijk !!
Verder bij Prenatal een paar leuke dingetjes gekocht.....nu nog op zoek naar de leggings en maillots. En verder hoop ik dat er nog wat binnen komt van de winter.

Zondag gaan we naar de Jonge gezinnenbeurs.....wie gaat er ook die dag ?

Volgende week donderdag hebben we vrij gepland; dan gaan we shoppen voor de kamer etc etc.

Woensdag hebben we weer een afspraak bij de verloskundige met echo en voor het eerst het hartje luisteren......spannend !!

Sientje: Zag de foto op hyves.....wat een leuke coupe zeg !!! En wat een bos haar........
Ben je trouwens nog met zwangerschapsverlof of ben je weer aan het werk ?

Aapje: Een lekkere druktemaker in je buik; haha.....heerlijk toch !

Carina: Wat leuk zeg dat je man nu ook de kleine kan voelen; das mooi he ! Geniet er lekker van jullie tweetjes ! Schiet het verder al een beetje op met de verbouwing ?
Wat heb je eigenlijk allemaal uitgekozen betreft het kamertje en de wagen enzo ?

Zo weer ff bijgekletst. Ga nu weer lekker op de bank; relaxen !!

Groetjes, Syl.

Hoi hoi,

Carina, wat leuk joh dat je vriend het ook heeft kunnen voelen! Mooi he!
Hoe is het daar verder? Druk druk druk?

En Syl, wat heerlijk voor je dat je je nu wat beter voelt! Hoever ben je nu precies?
Enne... ik ga echt nog heel veel genieten van m ´n bos haar... Bij Mees kreeg ik na 5 maanden haaruitval... Ik kreeg daarna overal door m ´n haar nieuwe stekeltjeshaar zeg maar, omdat er echt heel veel was uitgevallen... Ik ben benieuwd hoe het nu gaat, maar voorlopig nog maar even genieten!

Morgen zou ik m ´n brillen kunnen halen. Was vnadaag al heen geweest, maar ze wachtten nog op het glas. Misschien komt het morgen binnen. Aan het eind van de dag moet ik bellen. Ben benieuwd!!!

Liefs van mij

Terug
Bovenaan