bezige bijtjes 2

hoi hoi!

@ sylvia...
wat goed joh! dat je je weer wat beter voelt!
ennuh.. 1 tip.. de maillot van de miss etam zit verschrikkelijk! misschien moet je daar een nog dikkere buik voor hebben dan dat ik inmiddels heb, maar ik vond het helemaal niks!
(ben dus nog op zoek naar de ideale!)

wij gaan ook zondag. mijn zus en ik samen. wie weet zie ik je daar nog wel.

Ennuh.. wat kamertje betreft hebben we niet een standaard kamertje bij een babyzaak. we hebben wat spullen van de ikea en een ledikantje wat ik helemaal ga pimpen...
de kinderwagen is de maxicosi mura geworden.
maar wat de wagen betreft zou ik in een goede speciaalzaak eens gaan babbelen. gewwon je wensen wat betreft de wagen op een rij zetten en weke wagens voldoen daar dan aan. ik heb toen ik dat wist gekeken naar welke ik daarvan mooi vond.
en toen gekeken waar ik die het voordeligst kan krijgen.

@ sientje...
haaruitval? kan dat ook al? aaah!

ik ben vandaag begonnen met het opknappen van een kinderbankje. het is gelijk een opbergbankje, voor bijvoorbeeld speelgoed. hij is van mij van vroeger en ik ga hem op dezelfde manier pimpen als het ledikantje... hoe? dat zie jullie als het klaar is.

het bankje staat in de grondverf, morgen gaat het ledikantje in de grondverf en dan kan ik eindelijk aan het leuke werk beginnen.

gek hoor.. heb geen werk, dus maar weinig verplichtingen, en toch ben ik wel bezig emt vanalles.. is het niet het huis, dan wel de babykamer.

leuk kaartje van hunny he! zat vandaag bij de post. ik vind het uitzoeken van een kaartje zo moeilijk! heb al wat boeken in huis gehad van de boekwinkel, maar of we echt kunnen vidnen wat we graag willen????

Ha meiden......

Toch nog effe antwoorden hoor........sorry!! Whahahaha!

@Carina, inderdaad maar lekker genieten, leuk he, dat getrappel! Heb er ook nooit last van gehad.........heerlijk gevoel en mis het nu soms ook wel.........

@Sientje: Maudy inderdaad, heeft nog geen ritme..........whahaha! Nee hoor, die drinkt wanneer ze honger heeft, en dat is veel, was dan ook een fors kindje (4200 gram) en nu dus ook nog niet de kleinste...
Bij jouw jongetjes dus ook geen ritme, ook lekker genieten joh. Zolang je geen haast heb! Ik ook niet, hoef pas in januari weer te werken, maarja, tijd vliegt met zo'n kleine uk he? Lees trouwens vol angst je verhalen over haaruitval..........het was zo mooi geworden tijdens de zwangerschap......

Fijne avond maar weer!!!

Nou, Carina, ik ben benieuwd! Welke kleuren gaan het ongeveer worden?

En Rimke, toevallig! Ik moet ook in januari weer beginnen! Enne... tja, haaruitval niets aan te doen. M ´n vriendin die kapster is zei toen al dat er eigenlijk niets anders op zat dan kort gaan. Dus het was wel een mooi excuus om m ´n haar toen kort te knippen.
Ach, het groeit wel weer aan toch? Zolang je al jehaar maar niet verliest valt het wel mee.

Oja, ik ga donderdag naar de jongegezinnenbeurs. Hebben jullie ook alle bonnetjes al uitgeknipt? Ik moet ze alleen nog schrijven...

de bonnetjes uitknippen..
goed idee! dat moet ik nog wel even doen!

ik heb wel al de toegangskaartje en de treinkaartje voor mij en mjijn zus hier liggen!
maar waar ook alweer? hmmz misschien toch vandaag even opzoeken.
(hoezo warhoofd!)

ga vnadaag verder emt de grondverf. ik hoop vandaag het ledikantje af te hebben.
dat moet op zich wel lukken, maar het is zo'n k#t werkje.. al die spijltjes...
dus wie weet raak ik het halverwege wel beu!

de kleuren van het kamertje...
wit, groen, houtkleurig, ewn het thema: De stampertjes (die horen bij pluk van de petteflet)

Hoi meiden
Hier even een kort berichtje van mij voor dat we weer naar het ziekenhuis gaan.
Ik ben gister thuis gekomen, maar wel zonder onze klein myron.
Die ligt nog in het ziekenhuis.
Ik probeer 2x per dag naar het ziekenhuis te gaan, tussen de middag voor de borst en savonds met mn vriend en dan weer voor borstvoeding.
Verder krijgt ze flesjes met afgekolfde borstvoeding.
Het vooruitzicht van onze kleine meid is dat ze zowiezo nog tot maandag aan een antibiotica kuur is voor een infectie die ze heeft en ze heeft snachts nog wat extra zuurstof nodig als ze in een hele diepe slaap is.
Ze heeft al heel wat onderzoeken gehad, maar die waren allemaal goed, dus nu met dat kuurtje moet ze toch binnen een paar dagen ook wel zonder die zuurstof kunnen.
Zo niet dan gaan ze nog dieper zoeken als dat ze nu al gedaan hebben.
Ja je kindje word echt binnenstebuiten gekeerd als ze in het ziekenhuis ligt.

Dus na de laatste zware loodjes die ik had met zwanger zijn, heb ik het nu behoorlijk zwaar met mn nog geen week geleden keizersnede, op en neer naar het ziekenhuis.
Dan heb ik het nog niet eens over het geestelijke gedeelte.
Ik hoop dat ze volgende week na die kuur zo goed is aangesterkt dat we ze dan lekker mee naar huis kunnen nemen.
Morgen is ze al weer een week oud.

De operatie is trouwens wel heel goed gegaan, de eierstokjes zijn gespaard gebleven en alleen de cyste is weg gehaald.
Wist eigenlijk niet of jullie dat al wisten.

Nou ik kom van de week wel weer een keer vertellen hoe het gaat.
Ik lees jullie berichten wel maar heb echt ef geen tijd om te antwoorden
sorry
Dat komt wel weer.

oja dat wel, carina, bedankt voor je kaartje met schattige kadootje.
liefs hunny

Hoi hoi,

Hunny, jeetje joh, wat een verhalen allemaal... Gaat het wel een beetje met je? Rustig aan doen hoor! Voor je het weet ben je jezelf voorbij geraast... Ik hoop dat de kleine Myron heel snel mee naar huis mag. Dan heb je die tijd van heen en weer naar het ziekenhuis weer gewonnen. Hoe is het met   je herstel van de keizersnee? Is die je mee- of tegengevallen? En hoe is het verder  met je mamagevoelens? Op en top aanwezig denk? Nou, rustig aan en we horen het wel van je hoe het gaat.

Carina, leuk klinken de kleuren! En ja, bonnetjes uitknippen is echt makkelijk hoor voor straks! Ook alvast ze schrijven. En op stand nummer aan elkaar vast nieten ga ik doen. Dan loop ik ook niet zo te zoeken!

Gisteren weer zwangerschaps-nagym gehad. Wel laat hoor, je bent pas rond 10 uur thuis. En oja, vrijdag begint m ´n proefles van aquarobics!

goeimorgen bijtjes!

ben er vroeg uit vandaag.. zal zo zeggen waarom.

@ hunny. wat een verhaal meid! en wat moet dat veel energie kosten, iedere keer nar het ziekenhuis en dan daarna je kleine uk weer achter te moeten laten.
ik was noig niet gestopt met duimen en ik blijf ook nog maar even duimen. dat de kuur aanslaat en Myron lekker mee naar huis mag.
want je moet natuurlijk wel de kans krijgen te genezen en aan te sterken van je keizersnede!
lijkt me niet dat dat zo echt lukt.

en dat kaartje.. graag gedaan hoor! ik dacht eerst te wachten op het geboortekaartje, maar dat kon ik niet. na ons gesprekje op hyves moest ik je het gewoon sturen!

@ sientje...
ik knip de bonnen nog niet helemaal uit, maar knip ze een stuk in. dan kan ik ze zo afscheuren uit het boekje als ik ze nodig heb.
zoals het er nu naar uitziet moet ik niet met de trein gaan, maar met auto en aanhanger! hahaha

waarom ben ik nou zo vroeg uit bed...
heb vreselijk geslapen. de kleine was overdag lekker rustig geweest, maar toen ik eenmaal op bed lag, was geen enkele houding goed voor onze gup. lg ik op mijn ene zij, duwde het als een gek tegen mijn buikwand aan. draaide ik op mijn andere zij... deed ie dat zelfde. en op mijn rug liggen werkte helemaal verkeerd, want toen ging ie helemaal als een gek tekeer.
en als je dan zo wakkee rligt, heb   je tijd zat om te piekeren. pffff

en toen kwam ik erachter dat ik nog niet met het cwi geregeld heb   dat mijn inschrijving verlengd moet worden. en toen bedacht ik me dat de 30ste donderdag al is... en ik dus voor donderdag een afspraak moet hebben.
wat ik nu dus ga doen is mailen naar degene die mij moet helpen aan een baan... en vragen of ze mijn inschrijving alvast wil verlengen met een week en dan gelijk een afspraak maken. want ik geloof nooit dat ik vandaag of morgen nog terecht kan.

toen lag ik daar dus in bed. en zafg ik het al voor me. Carina zonder uitkering.
ik aan het rekenen, hoelang houden we dat vol. nou kan je wel vertellen.. niet lang!
ik me druk maken., de kleine zich nog drukker maken.
en dus nog lange niet slapen....

ik ga nu dus gelijk een mail sturen, en maar hopen dat ze een beetje medelijden heeft met deze zwnagere vrouw...???

wordt vervolgd dus...

oja en het leuke nieuws voor vandag.. waarschijnlijk is vandaag het wiegje al af!
zodra ik een foto heb, mogen jullie hem zien!

alles waar ik me zorgen over maakte wat uikering en cwi betreft is geregeld.
gelukkig maar!

en nog leuk nieuws...
de wieg is klaar!!! helemaal bekleed en wel...
is er nog behoefte aan een foto van de wieg? of wachten jullie tot het gevuld is met baby?

groetjes!

Terug
Bovenaan