Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

hoi hoi

nog zo'n 36 uur en ik denk dat dan de eerste test weer gedaan gaat worden...
morgen moet ik toch werken, dus dan ben ik goed afgeleid!

bedankt voor het medeleven...
ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken..
trusten!
Carina

Hoi Bijtjes,

Groen ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er lekker van meid.
Ben eeb tijdje niet geweest maar het liep niet helemaal lekker van de week de rode duivels die kwamen en een paar dagen behoorlijk last gehad van mijn spierreuma het was geen pretje lig ik hele dagen wat op bed omdat ik bijna niks kon doen lopen deed zo zeer zelfs het zitten ging niet duurde 3 minuten voordat ik bij het toilet was normaal gesproken een paar seconden. Heb 2 dagen volledige bedrust gehad en toen langzaam begonnen met oefeningen met veel pijn maar het heeft geholpen ik kan me weer normaal bewegen (lopen,zitten,fietsen) doet nog wel pijn maar ik kom er wel dus nog maar even voor de zekerheid een week wachten met klussen ik moest dit even kwijt ik heb nog niet alles gelezen wat er allemaal stond geschreven maar dat lees ik morgen wel. Zo wat lucht dit op he spreek jullie snel weer.

Liefs van Charmedgirl

Hoi hoi,

Carina, en, meteen naar de wc geweest vanochtend???  Nog 1 dag te gaan!!!!
Hoe zit je er vandaag in?

Charmedgirl, jeeetje, dat klinkt niet fijn. Heb je spierreuma? Het klinkt vervelend allemaal! Hoe gaat het nu met je?

Meiden, ik ga te werk, tot vanavond maar weerr!

Dag dames,

vorig topic zat ik er oom bij. Ik ben Marjolijn, 29 jaar en al 12 jaar samen met mijn vriend. Sinds februari van de pil af, maar beetje gerommeld. Pas sinds oktober serieus.
Helaas heb ik een heel onregelmatige cyclus. Ik heb wel het idee dat ik mijn eisprong herkend heb dus doorgerekend (er van uit gaande dat dit op de helft van de cylcus is) en dan zou het vandaag zo ver zijn. Wel ruspijn, maar nog niks op wc. Blijf lopen. Wil ook morgen testen en als het dan negatief is toch maar weer paar daagjes wachten. Wat een frustratie. Ik begrijp jullie een beetje. Ben pas de 1e serieuze ronde dus klaag nog niet, maar vind het reuzespannend.

Succes allen en zeker degenen die al langer bezig zijn.

xxx

Ikke: Ik was heel eerlijk een beetje blij toen ik jou berichtje las over meiden die zo praten. Ik ondervind dat ook en dacht dat ik de enige was. Ik vind ook dat meiden er zo weinig rekening mee houden dat zwanger raken niet vanzelf sprekend is en dat sommige stellen er lang over moeten doen. Ze weten dan niet hoe gezegend ze zijn !
Zo krijg ik nu van die opmerkingen van vrienden wie weten dat we in de malle molen zijn beland. Zij zelf waren na 3 keer zwanger en zien bij ons alles maar positief en praten over niks anders dan hun zwangerschap. Dat doet heel erg zeer allemaal en man en ik hebben daarom besloten wat afstand te nemen en hun verder niks meer te zeggen: ze hebben nu eenmaal oogkleppen op en zien alleen maar hun eigen leuke dingen. Een peptalk is zeker fijn maar steun en medeleven ook. Maar ja dat is met alles: je weet pas wat het is en hoe het voelt als je het zelf ondervindt. Gelukkig dat we steun en begrip hier op deze topic kunnen vinden !

Puk: Je kunt ze gewoon bij het kruidvat of elders krijgen. Je hebt diverse merken: ik heb wel een uur alles staan te bekijken en te lezen en heb uiteidenlijk gekozen voor het merk AG Natural Health: deze moet ik 3 keer per dag nemen. Of het helpt dat weet ik pas over twee weken, dan zit ik weer een week van mijn menstruatie af en dan heb ik meestal last van PMS, waarvan vorige maand echt mega erg. Maar misschien dat ik nu ook wat rustiger ben ( hopelijk ) doordat mijn man en ik worden onderzocht. Maar ach het is geen rotzooi, het is op plantenbasis, dus kan geen kwaam dacht ik zo.

Carina: ooo wat spannend !! Erg he dat wachten ! Ik duim en duim en duim voor je. Ben gek op glitters vooral deze kerstmaand, dus.........

Charmedgirl: Ik hoop dat je je snel beter mag gaan voelen ! Heel veel beterschap !

Hoe gaat het met de rest van de meiden ? Iedereen druk aan het klussen wat dat ook voor een ieder mag betekenen......

Nog een klein weekje en dan heb ik weer mijn vruchtbare week: yes !
Vandaag bloed geprikt voor onderzoek en morgen moet mijn man zijn aandeel naar het ziekenhuis brengen en daarna gaan we beginnen met klussen en van het weekend even lekker een weekendje weg: even kerstsfeer op snuffen maar vooral heeeeeeel veel glitters !!! Hoopt dat het gaat helpen.

Liefs, Silvia

Hallo dames,

Wat word er toch veel geschreven hier! Kan het bijna niet bijhouden. Helaas heb ik niet altijd tijd om te reageren, maar lees jullie verhalen wel hoor. Heb het vooral de laatste tijd erg druk. Veel werken en natuurlijk nog mijn kleine mannetje die hier rondhuppelt. Niet zo vaak tijd om wat te typen dus.......

Na 5 dagen werken heb ik nu lekker 2 daagjes vrij. Vanmorgen ook nog even opgepast en nu is het echt OWENTIJD! Nu ligt hij lekker te slapen, maar als hij straks wakker is ben ik er weer helemaal voor hem. Het werken was me iets te veel en ga deze dagen mijn schade met hem inhalen. Heb gister ook bij leidinggevende aangegeven dat ik dit niet meer wil. 27 uur werken in 5 dagen terwijl ik 20 uur in de week zou moeten werken.... dat is niet mijn bedoeling van parttime werken......
Zo, ik moest even zeuren hoor.... nu ben ik het weer ff kwijt!

Verder zijn we druk aan het oefenen voor komend weekend. Dan komen de klusdagen er weer aan. Kijken of het ons gaat lukken om een knallend einde van 2007 te krijgen. 30 december is namelijk mijn NOD. Dus 31 december een testje doen lijkt me een leuke dag....... We zullen zien!

Nou Meiden, dat was weer eens een verhaaltje van mij.

Succes allemaal en ik hoop snel positieve verhalen te lezen hier!

Groetjes Jojo

Dag dames,

Nog bedankt voor al jullie felicitaties.
Ik ben vorige week meteen op het internet gaan zitten, want had geen flauw idee wat je moet doen als je zwanger blijkt te zijn Ha...ha. In het nieuwe jaar eerst maar met verloskundige praktijk bellen voor een afspraak en intake.

Ik heb veel steun gehad aan dit forum en vond het erg fijn jullie verhalen door te lezen. Het geeft je het gevoel dat je gehoord en gesteund wordt. Het heeft voor mij blijkbaar niets uitgemaakt dat ik er teveel mee bezig was, want ik ben toch zwanger geraakt.
Ik zou zeggen... voelt het goed dan ga je er gewoon mee door... toch?

Dag lieve meiden en heel veel succes
Tot op het andere forum.

Groeten van Groen 1981  

Hallo iedereen!

Ik ben Liesje en samen met met vriend ben ik nu 15 maanden bezig!
Wij zijn al meerdere keren naar het ziekenhuis geweest voor allerlei onderzoeken, maar alles blijkt bij ons beide goed te zijn, dus moeten we gewoon afwachten!
Waarom duurt het dan zo lang? Hebben meerdere van jullie dit en hebben jullie tips of suggesties?

Heel erg leuk te lezen dat hier toch spontaan zwangerschappen ontsaan! Gefeliciteerd!

Groetjes

Terug
Bovenaan