Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

hahah, ach, woensdag, nog 2 dagen wachten. Ik wil zeggen dat het vrij snel woensdag is, maar ja, je weet het, hoe dichter bij je komt, dan lijkt een dag wel een week te duren! Hahahah,

Ja, voor mij valt het zeker mee maar een weekje later! Ben zoooo blij dat het zo snel weer is   opgepakt m ´n cyclus. Volgens mij schelen we precies een week! Hopelijk gaat het snel lukken allemaal!!!

hoi hoi,

ikke: wat jammer dat et weer nie is gelukt, nu eerst lekkerop vakantie, wie weet een ander bed        

Sylvia: goed van je dat je toch naar de huisarts bent geweest, t'lijkt me alleen wel dat et zo definitief is dat et niet lukt. als ik naar me zelf kijk verzin ik namelijk elke maand iets waarom et niet gelukt zou zijn (doodvermoeiend).
Je schrijft dat je teunisbloemolie gebruikt?? mag ik vragen waar dat voor is?

liefs voor iedereen, puk

Hoi Puk,

Ik dacht de tip van teunisbloemolie te hebben gekregen van Claudine. De afgelopen keer heb ik namelijk ontzettend veel last gehad van PMS. Teunisbloemolie zorgt oa. voor verplichting van premenstruale klachten. Het is daarbij ook nog eens goed voor de bloeddruk, cholesterol en de huid; dus dat is mooi meegenomen !
Verder heb ik op het net gelezen dat het ook helpt voor een regelmatige cyclus en dat veel vrouwen na het slikken van deze pillen zwanger zijn geraakt al zal dat laatste wel toeval zijn denk ik. Het is op natuurbasis, dus baadt het niet, schaadt het niet. Ik hoop nu minder last te krijgen van mijn PMS.

Ja ben wel blij te stap te hebben gezet voor verder onderzoek omdat we alles bij elkaar al een jaar aan het proberen zijn: de huisarts telde de andere maanden ook mee en vond het wijs  ons daarom door te sturen ook gezien mijn tempcurve en een eerdere operatie van mijn man.
Wij vinden het ook heel erg eng. We twijfelen nog steeds hoor: bang voor slecht nieuws. Maar zoals de ha zei: jullie kunnen nog wel maanden proberen en afwachten maar als het niet komt, komt het niet en soms is alles wel oke maar stoot bv mijn baarmoederslijm het zaad af en dan kunnen we goed geholpen worden.
En tja als het nee is, dan komt die klap ooit toch wel en dan weten we het liever nu dan maanden nog geforceerd proberen. Ik heb me ook iedere maand weer goede moed ingepraat en redenen verzonnen en dat doe ik nog steeds.
Over een dikke week weten we in iedere geval meer van het bloed- en spermaonderzoek en medio januari krijg ik een inwendige echo. Wie weet is dat laatste niet meer nodig en kan ik dan gaan bellen voor een hele andere echo ! Dat zou geweldig zijn.

Merk wel nu we deze stap hebben gezet ik ergens rustiger ben en nu niet meer geforceerd aan de slag ga: er wordt naar ons gekeken, het komt goed. Maar ergens zijn we ook wel een beetje bang en vinden we het allemaal maar heel erg naar en eng.

Hoe is het verder met iedereen ? Ik lees dat een aantal in spanning zitten te wachten om te testen. Ik hoop zo op glitters !!!!

Ga nu lekker eten maken en daarna heerlijk op de bank: Hollands next top model kijken.

Liefs, Silvia

Maar we gaan uit van goed nieuws !

Hoi hoi bezige bijtjes,

Ben weer lekker uitgerust van het weekend en voel me eigen ook wel weer wat beter. Heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en een vrijdag moet ik komen voor de folikelmeting. Het is dan wel pas dag 8 ipv dag 10, maar ja op een zondag kan je niet terecht in het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ik een vrijdag te horen gaat krijgen. Hoop dat het flink groeit mijn eitjes en dat ik dus deze maand een goede kans heb.

De volgende keer reageer ik wel weer op jullie, maar we gaan ff het huis versieren. Van het weekend zijn we er niet aan te gekomen. Te moe en te lui, hihihi

Liefs xxx

Hallo lieve allemaal

Sylvia goed van je dat je toch geweest bent. Al is het maar om de onzekerheid weg te nemen. Maar het zou natuurlijk fantastisch zijn als het niet nodig is en je al zwanger bent tegen die tijd.

Ik ken wel een aantal mensen in mn omgeving die lang bezig zijn geweest. Ik kan er niet echt over praten met hun. omdat haast niemand weet dat we er mee bezig zijn. Mijn beste vriendin weet het wel. Zij was bij nr.1 in 4 maanden inverwachting en bij nr 2 was het in 1x raak.

Wat ik wel bij een groot deel van mn vriendinnen merk die al een kleine hebben is dat er niet altijd even veel begrip is als het bij iemand anders niet wil lukken.
Mensen kunnen echt heel hard zijn en weten niet wat voor impact het kan hebben op je leven als het zwanger zijn niet vanzelf gaat. Een stel uit onze viendinkring is al jaren bezig en hebben 4 IVF pogingen achter de rug zonder resultaat.
Artsen hebben hun medegedeeld dat het er voor hun ws niet in zit. Echt vreselijk. Maar als ik dan op een verjaardag mn andere vriendinnen hoor praten......
een voorbeeld: ïk ben blij dat ze er niet is" "als ik het over mn kinderen heb reageert ze zo vreemd". of ..."Ik heb haar nog niet verteld hoor dat ik zwanger ben of moet ik dat wel doen? Tis sneu hoor dat het bij haar niet lukt, maar dan mag ik toch wel blij zijn....."
Snap niet dat mensen zo egoistisch kunnen zijn. Dit zeg ik niet omdat wij straks ook al een half jaar bezig zijn, want ik liep hier in onze vriendenkring al tegenaan ver voor dat wij aan het probeeren waren.

@ Patricia veel succes meid vrijdag. Hoop dat het er goed voor je uit ziet en je weer lekker aan de klus mag

@ Puk haha ja wie weet doet een ander bed wel wonderen. Maar hoe gaat het met jou?

@  Carina succes met wachten. Tis nu alweer bijna dinsdag joh!!!
Zal voor je duimen.

@ Sientje: De decmbermaand is toch geen maand om te lijnen. lMaar om lekker te genieten (met mate dan) En wie weet heb je straks een hele dikke buik waar je heeeel trots op bent (en dan heb ik het niet over een dikke buik door weinig te sporten)
Als ik gewerkt heb kan ik me ook altijd erg moeilijk er toe zetten weer de deur uit te gaan. Maar heb nu op zolder een aantal fitness  apparaten staan, nu hoef ik de deur en niet meer voor uit en dat scheelt. Op dinsdag doe ik aan bodycombat en dat vind ik erg leuk.

@ aapje dat klinkt positief! Zo bekijk ik het ook maar. De romantiek is inderdaad weer in huis en daar ga ik volgende week ook van profiteren ( en mn man ook haha)

@ alle andere bijtjes Hoe is het met jullie?

liefs

Hallo allemaal,

Sylvia, kun je die teunisbloem olie gewoon ij de drogist  halen? Dat lijkt mij ook wel wat, ik heb altijd  al een beetje last van PMS gehad, en nu drie keer zoveel (maar dat heeft waarschijnlijk een meer pschysche oorzaak  )

Patricia, ik hoop voor je dat je volgende week heel groot rijp en fit ei hebt

Carina, het is bijna woensdag meid, ik hoop met je mee...

ikke, we klussen weer om de dag, en aankomend weekeinde hoop ik nog meer
ik baal wel een beetje, ant donderdag op vrijdag nacht moet ik werken, en dan zaterdag en zondag ook. dus net als het hard nodig is, hmmmm we gaan et proberen...

en alle andere bijtjes  zoem ze, zo hard jullie kunnen...
liefs puk

December:

9
10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
          Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ +/- 40 dagen/ slik Clomid 100mg
20:
21: Sientje, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje, 2 mk ´s, cyclus 27 a 28 dgn
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
         puk/23 jaar/7eronde,tweede kindje/cyclus +/- 27 dagen
30:Jojo / 27 jaar/ 2e ronde/ tweede kindje/ cyclus 27 dagen
31:Filiz, 27 jaar 4e ronde, tweede kindje, cyclus uitgegaan van 28, kan ook 26 zijn

Januari:

1:
2:
3:Sylvia: 30 jaar, ronde 6, cyclus 30 dagen uitgaande van de laatste keer.
4:
5: hunnybun, 28 jaar, ronde 4, cyclus ongeveer 33 dagen
6:
7:
8:
9:
10: :   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 6e ronde / cyclus +/- 31 dagen

Zucht... heb mezelf weer onderaan t lijstje gezet.

Terug
Bovenaan