Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hoi Liesje,

Hartelijk welkom bij de bijtjes; leuk dat je met ons mee kletst !
Ik las dat je al 15 maanden aan het proberen bent en dat alles goed is met jullie twee: gelukkig maar !! Gek dat het dan maar niet wil lukken he ?! Kunnen ze jullie niet verder helpen in het ziekenhuis ? Lijkt me zo frusterend voor jullie.
Zelf zijn wij nu ook in de malle molen beland. Wat kan ik zoals allemaal gaan verwachten in het ziekenhuis ?

Groetjes, Silvia

Hallo Silvia,

Het is zeker niet leuk, elke maand verlies ik de hoop steeds minder.
an ze beginnen met IUI behandelingen!

Wat je allemaal kunt verwachten:

Mijn vriend en mijn broed is eerst onderzocht op allerlei dingen: Hiv, soa en nog wat adere dingen. Mijn vriend zijn sperma is 2 keer onderzocht.
Ik ben onderzocht op baarmoederhals kanker.
Ze hebben rond mijn eisprong mijn bloed geprikt om te kijken of ik wel een uisprong had. Ze hebben een echo gemaakt met contrast vloeistof van mijn eileiders en baarmoeder en dat was allemaal goed! Als dat dus allemaal goed is moet je nog een half jaar wachten voordat je verder behandeld wordt!

Welk ziekenhuis loopt je?

Groetjes

hoi hoi

weer een werkdag erop zitten.. nog 4 en dan zit het werk op die school erop.. gek idee nog hoor!

deze dag is dus weer omgevlogen.. en gelukkig maar, want ik vind het steeds spannender worden! misschien morgenochtend een test, maar dat is dan nog wel 1 a 2 dagen voor mijn nod. dus als ik me kan inhouden dan wordt het pas zaterdag (zal we niet hoor hahaha)

vandaag de dag begonnen met een appel/banaanmoesje.. had echt geen trek in een boterham. ben niet echt misselijk geweest vandaag, dus wat dat betreft is dat klachtje alweer van de baan geschoven.
mijn buikje begint een beetje opgeblazen te voelen.. maar ook dat kan 2 dingen betekenen.
om teleurstelling te voorkomen houd ik daar maar extra veel rekening mee!

liefs Carina

Hoi hoi,

Liesje welkom! Jeetje 15 maanden alweer... Ik hoop voor je dat het snel raak is!

Carina, het gaat spannend worden!!!!!!!
Ga je morgen nog een test doen? Zo ja hoe laat???? Je begrijpt natuurlijk dat ik super nieuwschierig ben!!! Ik ga rond 07:40 uur naar m ´n werk... Ik ga dan wel even spieken of er al een berichtje staat!!!

Groetjes!

In ieder geval, als je morgen gaat testen heel veel succes en ik zal aan je denken! Zodra ik thuis ben ga ik meteen kijken! Hoe zit het eigenlijk met je steken? Heb je nog verandering in je slijm? (was jij het nou die het over gelig had?)

Liesje: Vandaag hebben ze mijn bloed geprikt op Glamidia en schildklier. Morgen brengt mijn man zijn sperma naar het ziekenhuis. In januari heb ik dan een inwendige echo en een gesprek. Een uitstrijkje heb ik al gehad: gelukkig alles goed !
Mijn ha zei dat ze ook een samenlevingsoverzoek zullen doen mits er niks afwijkend wordt gevonden aan het sperma en tijdens de echo.
Heb jij ook zo'n onderzoek gehad ?

Carina en Sientje: heeeeeel veel succes morgen !! Jeetje wat spannend zeg. Ik zal morgen wel tig keer kijken op deze topic naar jullie uitslag. Mijn vangnetje staat al klaar om de eventuele glitters op te vangen.

Liefs, Silvia

Hoi Sylvia,

Wat lekker dat je uitstrijkje goed was!   Toch wel lekker voor je dat er gekeken wordt naar jullie. Dat je in ieder geval rare dingen kunt uitsluiten. Hoe voel je je deze maand? Een stuk onstpannender nu jullie naar de ha zijn gestapt? We gaan duimen!

Ik ga volgende week dinsdag testen.
Nog een weekje geduld.... Het kan nog alle kanten op!
En dan ga ik rekenen he... stel je voor dat het bevrucht is, met een dag of 4-5 aankomst in de baarmoeder (morgen dan) en met een dag of 6-7 innestelling (vrijdag). Herken je dit?!

Terug
Bovenaan