Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Zo Carina! Knap van je dat je je hebt weten in te houden!!! Goed hoor!
Hoe is het met je vandaag? Wat klachtjes? Weet je al tot wanneer je gaat wachten?
Klopt het nou ook dat het jou laatste werkweek was?

Marjolijn, welkom! Dus gisteren was je NOD? Heb je vandaag al getest? Vertel, vertel, vertel!!!

Hunternl, welkom! Jeetje, ook alweer 13 maanden bezig...
Wat vervelend dat je mannetje niet wil nu je vruchtbaar bent! Heb je al met hem gesproken? Ik hoop voor jullie dat het snel raak is. Voor ons allemaal trouwens!
We gaan met z ´n allen voor ons allen duimen!!!

Puk, beterschap met je zoon! Vervelend he als die kleintjes ziek zijn. Eten ze minder, beetje uit hun doen... Heel veel beterschap!

Sylvia,   ik ga ook voor m ´n NOD testen. Ik begin met 4 dagen van tevoren.
Laten we het erop houden, dat hoe eerder ik weet dat ik zwanger ben hoe beter (i.v.m. werkzaamheden). Dus volgende week dinsdadg ga ik testen. Is ongeveer 3 dagen voor m ´n NOD. Tot nu toe heb ik elke keeer nog een paar dagen voor m ´n NOD positief getest! Dus ik ben heel benieuwd!

Nataly, jij ook welkom! En poehee, 24 maanden alweer. Jeetje, das lang.
Ook hoop ik voor jou dat je eerste IUI is gelukt! Duimen!!! En dag 9 na inseminatie... Dus de tijd van je NOD nadert, toch? Spannend hoor!

Patricia, wat grappig dat je het nu zo spannend vind deze keer! Wie weet, zijn het voortekenen van een zwangerschap deze maand!!!! Ook gaan we duimen voor jou!
Hoe zit dat eigenlijk? Rijpen er dan meerdere eitjes? Heb je dan ook meer kans op een meerling? Trouwens, lekker voor je dat je geen bijwerkingen hebt!

Verder is hier geen nieuws. Nog een kleine week en dan gooi ik er een test tegenaan.
Dus hier is het wachten geblazen!

Groetjes Sientje!

hoi hoi

goed he.. dat ik me heb kunnen inhouden. ik had dat niet verwacht.
wat de klachtjes betreft blijft het een kriebelig gevoel daar beneden. verder kan ik niet zeggen dat ik moe ben of misselijk ofzo.
hoelang ik nog kan wachten... ik zit nu op dag 28.. vorige maand werd ik op dag 29 's ochtends ongesteld wakker... dus ik denk morgenvroeg! want dan zit ik weer op datzelfde moment.

ik moet nog tot volgende week donderdag werken.. en dan ben ik vanaf 1 januari officieel werkeloos.. zucht.
nu maar hopen dat er snel weer wat op mijn pad komt.

de zus van mijn schoonzusje ligt nog altijd in het ziekenhuis. gisteren heeft ze een uitgebreide echo gehad en zoals ik begrepen heb, zaggen ze wa tbij de longetjes. het zag er niet goed uit. vandaag zou ze weer een uitgebreide echo krijgen.. ben benieuwd.... ik duim me te pletter, voor mezelf maar meer nog voor haar!

leuk weer wat nieuwe bijtjes erbij!

groetjes Carina

Jeetje, wat erg joh van dat kindje! Hoopp zo dat het goed komt!

Zie je op tegen het socliciteren? Lijkt me moeilijk. Maar je gaat wel naar zeeland!!! Werk nu al ruim 5 jaar bij hetzelfde bedrijf, en ben nog lang niet van plan weg te gaan.

En wat bedoel je met kriebelig gevoel? Wellicht een zwangerschap.......

Hallo allemaal,

Soms zakt de moed me wel in de schoenen hoor, ben al zoooooo vaak teleurgesteld maar je wilt toch heel erg graag een kindje. Voor de 30 plussers onder ons ik ben een "echte" 30 plusser, ben al 35. Ben in mijn leven die liefde van mijn leven gewoon wat later tegen gekomen.

Je gaat ook steeds een stapje verder, als het zou moeten dan wij ook voor IVF.

Een inwendige doet echt geen pijn en je moet maar zo denken, de gyneacologen doen dit elke dag en bij heel veel vrouwen dus voor hun is het normaal. Zoals ik al zei is ook wel leuk om je eitje te zien groeien.

Ik mag 14 dagen na inseminatie testen en dat is dan maandag, spannend!

Veel liefs
Nataly

Hallo bijtjes!
Daar ben ik weer!

Alle nieuwe bijtjes: welkom!

Hunternl: Ik herken wel iets in jou berichtje.
Mijn man wil ook graag kinderen, maar is een stuk nuchterder als ik. Ook omdat ik het moeilijk in kan schatten wanneer mijn ei is.
Maar hij doet wel zijn best om zin te maken moet ik zeggen. Doordeweeks zijn we gewoon alletwee moe. Ik werk 4 dagen van 9 uur, fiets van en naar mijn werk (8 kilometer)  en sprort regelmatig.  Mijn man werkt ook gewoon van maandag tot vrijdag.
Hij is keeper in een 1e elftal en moet naast een wedstrijd in het weekend doordeweeks ook nog 2 avonden trainen. Punt is dus meer: we willen wel maar zijn soms versleten.
Dus behalve dat ik zelf dan puf en zin moet maken, moet ik hem ook nog over zien te halen. Het spontane gaat er dan inderdaad weleens vanaf. Maar meestal weten we het toch wel gezellig te maken hoor.

Nataly... jee jij bent echt al een tijdje een bezig bijtje zeg.
Hoop zo voor je dat je wachten snel beloond wordt met een klein wondertje.
Het klinkt misschien dom.... maar wat is een IUI eigenlijk???????

Carina.....SPANNEND!!!!!!! Hoop dat je morgen aan de beurt bent om met glitters te strooien!!!!

Sientje succes met wachten. Nog een kleine week te gaan. Ben benieuwd!

Puk hoe is het met je zoontje? Voelt hij zich al wat beter?
Ik werk zelf als peuterleidster en er zijn veel kindjes ziek op t moment hoor. Het nadeel van die natte koude winterdagen! Hopelijk knapt hij snel weer op!

Sylvia. Ik denk ook dat het beter is om niet telang te wachten met testen. Je zit al zo in spanning die dagen rond je NOD. Maar ik heb voormelf besloten gwoon te testen op de dag van mijn NOD zelf. Niet eerder, niet later. Dat is dus 10 januari (jeeee wat duurt dat nog lang.....) Moet mn testje dus niet vergeten in mn koffer te stoppen, want op dat moment zit ik lekker in Egypte!

Patricia heel veel succes hoor vrijdag!

Heb gister ookmaar  naar t ziekenhuis gebeld voor een afspraak met de gyn.
Ik ben gewoon erg bang dat er iets niet klopt met mn ei. vrijdag 1 februari kan ik terecht.
Ik heb 2 maanden  LH testen gedaan, zonder 1 echt positieve test te hebben gehad.
Aangezien ik een mirena spiraal had en hiervoor al bij de gyn liep, hoefde ik geen verwijzing meer te hebben van mijn huisarts. Heb ook al eens, vanwege die mirena, een inwendige echo gehad. Het is echt niks om je druk over te maken.
Ik heb nu nog 12 LH testjes over van de vorige maand en ga het nog 1x proberen wat er nu uitkomt. Omdat mijn cyclus toch wel gemiddeld 31 dagen is start ik pas op dag 12 denk ik.......

dikke knuffel voor jullie allemaal

hoi hoi!

ik heb besloten morgen eerst te temperaturen.
als mijn temperatuur nog hoog is, dan doe ik een test.

solliciteren vind ik niet zo erg.. dat ben ik intussen wel gewend. heb ieder jaar dat ik in brabant gewoond heb wel moeten solliciteren.

ennuh sientje.. we gaan samen naar de augustus mama's hoor... daar duim ik heeel hard voor!

Hoi Sientje,

Raar he dat ik het deze keer zo spannend vind. Ik denk dat het komt omdat ik nu een hogere dossis clomid moet slikken ofzo. Ben idd erg blij dat ik geen bijwerkingen heb gekregen en hoop ook dat ik die niet meer ga krijgen. Nog 1 dagje en dan kan ik eindelijk naar het ziekenhuis, spannend!!!

Liefs xxx

Terug
Bovenaan