Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Zo lekker hoor Silvia ff een paar daagjes ertussen uit, heerlijk!!! Ga er lekker van genieten zou ik zeggen!!!

Nou morgen moet ik dus naar de gyn voor de folikelmetingen, spannend!! Verder ga ik eigenlijk niet veel doen een vrijdag. Zaterdag ben ik op de dag alleen, mijn vriend moet werken en mijn dochter gaat met mijn moeder naar de markt. Heb dus lekker een dagje voor mijzelf, best lekker. Ga dus zaterdag beetje rommelen in huis en sávonds weer gezellig STAPPEN!!!! Het is voor dit jaar de laatste keer dat ik ga, jammer!!! Kan natuurlijk niet elke zaterdag mijn man en kind alleen laten, beetje lullig. Ergens eind januari ga ik weer lekker et mijn vriendin STAPPEN!!!

Liefs xxx

December:

9
10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
          Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ +/- 40 dagen/ slik Clomid 100mg
20:
21: Sientje, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje, 2 mk ´s, cyclus 27 a 28 dgn
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
         puk/23 jaar/7eronde,tweede kindje/cyclus +/- 27 dagen
30:Jojo / 27 jaar/ 2e ronde/ tweede kindje/ cyclus 27 dagen
31:Filiz, 27 jaar 4e ronde, tweede kindje, cyclus uitgegaan van 28, kan ook 26 zijn

Januari:

1:
2:
3:Sylvia: 30 jaar, ronde 6, cyclus 30 dagen uitgaande van de laatste keer.
4:
5: hunnybun, 28 jaar, ronde 4, cyclus ongeveer 33 dagen
6:
7:
8:
9:
10: :   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 6e ronde / cyclus +/- 31 dagen

December:

7;

Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ cyclus 28- 40 dagen/ slik Clomid 100mg

8

9
10:
11:
12:
13:
14:Carina/ 29 jaar/ 8ste ronde/ cyclus ong 30 dagen/ 3de ronde na miskraam:(
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
20:
21: Sientje, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje, 2 mk ´s, cyclus 27 a 28 dgn
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
         puk/23 jaar/7eronde,tweede kindje/cyclus +/- 27 dagen
30:Jojo / 27 jaar/ 2e ronde/ tweede kindje/ cyclus 27 dagen
31:Filiz, 27 jaar 4e ronde, tweede kindje, cyclus uitgegaan van 28, kan ook 26 zijn

Januari:

1:
2:
3:Sylvia: 30 jaar, ronde 6, cyclus 30 dagen uitgaande van de laatste keer.
4:
5: hunnybun, 28 jaar, ronde 4, cyclus ongeveer 33 dagen
6:
7:
8:
9:
10: :   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 6e ronde / cyclus +/- 31 dagen
           Patricia/ 26 jaar, 13e ronde, 2de kindje/ cyclus 28- 40 dagen/ slik Clomid 100mg

Bibi: van harte welkom ! Wat jammer dat het ronde 6 niet is gelukt: ik voel je pijn, verdriet en de enorme teleurstelling. Ik voel me ook altijd zwaar k*t en zeer verdrietig als het weer niet is gelukt en het wordt steeds heviger en langer naarmate het langer duurt om zwanger te raken. Op een gegeven ogenblik wil je zooooo graag he ?! En dan is iedere maand gewoon een maand te lang. Het is niet leuk en ook pijnlijk als het zo lang duurt; vreselijk af en toe. Ik las op je eigen topic dat je al een dochtertje hebt ( super leuk ! ) maar dat je je toch zorgen maakt vanwege hetgeen wat gebeurt is tijdens die bevalling. Helemaal niet leuk he dat gevoel van ongerustheid dat er misschien iets niet oke is ?! Wij hebben nog geen kindje en we maken ons nu ongerust of er misschien iets niet oke is omdat het maar niet wil lukken. Vandaar dat we nu onderzoek laten doen.
Nou ik hoop je vaak op deze topic te mogen tegenkomen om samen te kunnen kletsen. Nu even om je te steunen en zodat je je verhaal/verdriet etc  kwijt kunt maar hopelijk om over een aantal dagen weer leuke dingen met elkaar te kunnen delen en te lachen.
Hierbij een dikke knuffel            en een bloemetje om je op te beuren .  

Patricia: ooo lekker ene stapweekend voor je boeg: das ook altijd leuk ! En zaterdag ff voor je alleen das ook wel eens lekker he.

Zit nu heerlijk met mijn nieuwe kerstcd te genieten ( zwijmel zwijmel)  en ga zometeen lekker het eten klaar maken: vandaag eens degelijke kost; vlees, aardappelen en groente.
Groetjes aan iedereen !

Liefs, Silvia

sorry dat ik jullie zo lang laat wachten.

ik was te laat met tempen, want ik stond al onder de douche toen ik eraan dacht (ik ben 's morgens niet op mijn best)

vandaag getest en die was negatief...
ik wahct nu dus toch maar weer mijn ongi af.. morgen misschien?

sorry.. geen glitters van deze kant

Hoi hoi,

Jeetje Carina, wat balen man negatief getest! Hoe denk je er zelf over? Dat morgen je ongi komt? Hoe was het eigenlijk toen je eerst zwanger was? Merkte je toen eigenlijk meteen al dingen en wanneer had je daar een positieve test?

Lekker hoor Sylvia een weekendje naar brussel! Heel veel plezier daar! En tot na het weekend!

Patricia, lekker hoor even voor jezelf. En lekker te stappen! Moet zeggen dat ik dat al een hele tijd niet meer gedaan heb! Ga eigenlijk nooit de stad in. Heb ik nooit zoveel gedaan hoor.

Welkom Bibi! Ik hoop dat je hier veel steun kunt vinden en lekker met ons mee wilt kletsen over vanalles en nogwat!

Hier is alles nogsteeds rustig. Voel iets aan de rechterkant, maar dat kunnen natuurlijk ook m ´n darmen zijn... We wachten het af. Nog een klein wweekje.

Groetjes van mij!

dank je wel voor het medeleven. ik weet nog niet zo wat ik er zelf van vind.
bij mijn vorige zwangerschap heb ik een dag overtijd getest. dus dat zou in dit geval de zaterdag zijn...
ik wacht het morgen dus  nog even af.

ik had de vorige keer eigenlijk geen duidelijke klachtjes.. wel had ik de hele tijd al het gevoel dat ik niet ongesteld zou worden. dat gevoel heb ik het ene moment wel, maar het andere niet. kan er nog geen touw aan vastknopen.

nog even afwachten dus. zodra de ongi gesignaleerd is, laat ik het weten!
anders hopen we zaterdag op een betere test... de test was dan ook na het eten vanavond en niet 's morgens.

ik ben op dit moment even te druk met mezelf.. heb een klote dag achter de rug op het werk.. ik probeer snel weer jullie berichtje allemaal te lezen en op te reageren. ik kan me er nu even niet zo toe verzetten....

tot snel!
Carina

Terug
Bovenaan