Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

hallo bijtjes,
wat wordt er veel gekletst hier zeg!!!! Ik kan het ook niet meer bijhouden!

Carina, heb je al nieuws. Ik hoop dat er toch snel iemand met glitters gaat strooien want die kunnen we wel gebruiken denk ik zo!

En hunnybun, hoe gaat het met de verbouwing?? Snap wel dat jij ook niet zo veel tijd hebt om de schrijven hier.

Ik heb het momenteel errug druk op m'n werk dus komt het er ook niet zo van om steeds iets te schrijven. En dan moeten we deze week ook nog om de dag klussen! We waren gisteren allebei gesloopt. Hebben onderhand slapend geklust!
Maar voor het goede doel natuurlijk. We willen allebei zo veel megelijk kansen benutten, ha,ha.

Ga zo nog ff verder met het huis in kerstsfeer te brengen. Spiek af en toe wel even of er al goed nieuws is van Carina!!!

liefs Aapje

Hallo Lieve Bijtjes,

Alle nieuwe bijtjes welkom!!

Alle bijtjes van het eerste uur: Ben jullie niet vergeten hoor maar heb zo'n drukke week gehad op m'n werk dat ik 's avonds geen puf meer heb m'n laptop aan te zetten.
En dan moest er ook nog geklust worden want ik zat ook in mijn vruchtbare periode. Frustrerende is alleen dat ik al op dag 24 van mijn cyclus (normaal  ongeveer 30 dagen) en nog geen positieve ovulatie test gehad heb. Begin me wel een beetje zorgen   te maken.  Kan het ook zo zijn  dat ik deze maand helemaal geen eisprong heb? Of misschien heb ik  deze maand wel weer een uitschietende cyclus van 42 dagen, Dan zou het dus nog moeten lukken. IK heb wel al sinds zondag  een trekkerig gevoel in m'n onderbuik. Zou kunnen betekenen dat  m'n eisprong dus nog moet komen. Ik word er echt niet goed van!!!

Carina: weet jij al iets??  Hoop zo dat jij met glitters kan gaan strooien!

Sylvia: Goed van je dat toch de stap naar de  HA hebt gemaakt. Denk dat het  je wel wat rust zal brengen als je weet hoe de zaken ervoor staan. Iedere maand die onzekerheid ga je je een hoop enge ideeen van in  je hoofd halen. Merk zelf ook hoe langer het duurt hoe  onzekerder ik begin te worden.

Ikke: Zoals je hier boven al hebt kunnen lezen heb  ik ook geen geluk met de ovulatietests. Ik denk dat ik m'n laatste nieuwe voorraad  opmaak en er dan maar mee ga stoppen. Word er alleen maar ziek van.

Charmedgirl: Heel vervelend die spierreuma! Zelf heb ik fibromyalgie (ook een soort reuma in de spieren, pezen en gewrichtkapsels) Op sommige dagen (vooral bij stress) kan ik haast niet lopen als ik opsta uit een stoel. Bij mij zitten de klachten vooral rond mijn heup en bekken gewrichten. Soms maak ik me wel eens zorgen hoe dat zou moeten gaan bij een eventuele zwangerschap. Maar volgens de reumatoloog is dit absoluut niet nodig.

Nataly: Voor jou gaat de spanning ook iedere dag meer om hoog denk ik..... Hoe voel je je?? Als het goed is is mijn NOD volgende week woensdag.... Lijkt wel of het toch iedere maand weer spannender wordt.

Patricia: Heel veel succes vrijdag... Ik hoop dat ze alleen maar positief nieuws voor je te melden hebben.

Alle andere bijtjes die ik deze keer vergeten ben: Moest zoveel lezen na een week dat ik helaas niet alles heb kunnen onthouden. Maar ik wens jullie allemaal veel geluk en liefde  bij het klussen en afwachten.

Claudine

Jeetje Claudine, nog geen positieve ovutest?
Heb je wel eens meer uitschieters van 42 dagen?
En weet je zeker dat het je ongi is geweest de laaste keer en geen innestelingsbloeding?

Enne CARINA!!!! Je houdt ons in spanning!!!

He Sientje,
Ik heb inderdaad een keer een uitschieter gehad van 42 dagen. M'n laatste menstruatie was na 38 dagen. Deze duurde wel veel korter dan normaal (maar 2 dagen) maar was wel heel hevig. Kan dus geen innesteling zijn geweest.
xxx Claudine

@Patricia: gelukkig dat je niet veel bijwerkingen hebt van de medicijnen ! Heel veel succes morgen in het ziekenhuis !!! Wie weet heb je al een positief voorgevoel: ik hoop het echt mega erg voor je ! Kunnen jullie van het weekend druk aan de klus: het wordt buiten heel erg koud: dus lekker lang onder wol .

@Sientje:Was het weekend maar voorbij he voor jou ? Begint weer spannend te worden.
Voel je je anders dan anders of merk je niks bijzonders ? Das wat he dat wachten en wachten: heb je een beetje afleiding ?

@Carina: je houdt ons flink in spanning !! Ik hoop op goed nieuws hier op de bezige bijtjes forum. Hoe gaat het trouwens met je schoonzus en haar baby ? Wat een vreselijk nieuws zeg. Je zit nu in dubbel spanning. Nou meid heel veel toi toi toi.
He bah wat vervelend nu ook nog dat je weer moet gaan solliciteren. Je gaat verhuizen naar een geheel  andere omgeving: deze gaat je vast en zeker heel veel geluk brengen op werkgebied en babygebied ! Laat al het negatieve achter !!!

@Nataly: ook jij zult wel blij zijn als het weekend voorbij is he ?! Spannend zeg ! Ik zit maandag aan mijn pc gekluisterd !!! Succes !!!!

@Ikke: Je bent inderdaad lekker druk. Lang wachten he voor ons tot volgend jaar ( dat klinkt ). Ik moet wachten tot 3 januari als ik uit ga van mijn laatste cyclus van 30 dagen. Daarvoor had ik twee cyclussen van 27 dagen, dus weet komen de rode duivels weer eerder, maar liever heb ik dat ze eens even een sebatical year nemen !
Wat erg vervelend dat je tweemaal geen positieve LHtesten hebt gehad en nu dus ook naar het ziekenhuis moet voor onderzoek. Laten we hopen dat we ons beide druk en zorgen maken om niks en dat alles goed is. Ik maak me druk omdat ik wel altijd een positieve test heb en dan nog steeds niet zwanger ben na al die tijd en extra te klussen. Nou wie weet heb je deze maand wel een positieve LHtest: zou mooi zijn voor voor de feestdagen !
Hey, ik las dat je naar Egypte gaat ? Ben je er al eens geweest ?
Ik ben er twee jaar geleden geweest: nijlcruise gedaan, naar Cairo en daarna strandvakans. Wat gaan jullie doen ?

@Claudine: o gek he wordt je van die ovulatietestjes ! Ik heb ze niet meer besteld: 5 maanden positief getest en geen zwangerschap. Mijn vriendin teste steeds negatief en is na 3 rondes zwanger geraakt !!! Ik vind het zo vervelend voor je en ook andere meiden hier als ik lees dat jullie negatief testen: kan me heel goed voorstellen dat je je dan onzeker voelt. Ik ben onzeker geworden van steeds wel positieve testjes te hebben en nog niet zwanger. Daarom leek het mijn ha verstandig om eens onderzoek te laten doen. Woensdag gaan we naar de ha voor de uitslag van het sperma en mijn bloed en in januari krijg ik dan een inwendige echo.
En o ja dat trekkend gevoel heb ik meestal voor mij ei en menstruatie.

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten te onthouden en te schrijven. Anders 1000maal sorry !
Het weekend staat weer bijna voor de deur: yippie.
Nog leuke plannen allemaal ?
Wij gaan er even lekker tussen uit van het weekend: naar Brussel. Even helemaal weg en even lekker in de kerstsfeer. Gelukkig is het weer perfect: geen regen maar lekker koud: mmmm een heerlijk warme wafel en warme choc gaan er dan wel in. En verder lekker vroeg onder de wol de komende 7 dagen......

Groetjes, Silvia

Hoi Claudine,

Ze zeggen idd dat een innesteling altijd kort duurt en niet hevig kan zijn, maar bij mijn 1ste zwangerschap was het bij mij   ook gewoon net zoals dat ik ongi was. Toch bleek ik zwanger te zijn en was het een innesteling, dus het kan altijd!!!

xxx

Ook ik sluit me dan hierbij aan! Ik ga nu naar ronde 7 voor kindje nr. 2. Ben net ongesteld geworden dus ben nog een beetje verdrietig, had het zo gehoopt!

Groetjes, Bibi

Terug
Bovenaan