Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hallo ladies daar ben ik weer ff tjes.
Ik heb niet alles kunnen teruglezen, heb thuis nog geen internet ben nu bij mijn ouders dus ik dacht moet even kijken naar mijn bijltjes hoor.
Inmiddels ben ik verhuisd eindelijk pffffffffffff, het was wat zeg, maar 2 dagen erna werd ik erg ziek kon mijn bed niet uit gewoon warm koud bibberen alles wat je maar kon bedenken.
Ben eergisteren begonnen met testen en steeds negatief, we gaan gewoon door testen, en inmiddels zijn we begonnen met klussen
Maar nu ga ik weer, hoop dat miijn internet snel aangelsoten word en dat ik weer bij jullie mag zijn
Groetjessssssssssssssss
en klus ze allemaaaaaaaaaalllllllllllllllllll

nou meiden het is zover... mijn ongi is gearriveerd...
16 dagen na mijn vermoedelijke eisprong...

op zich zat ik er wel op te wachten, want ik had toch al een paar dagen een lagere temperatuur. maar het blijft een k*t gevoel.

het is nu officieel ik ga niet voor mijn 30ste mama zijn. geen ramp op zich... maar ik had het zo gehoopt.
ook zie ik februari steeds dichterbij komen. de uitgerekende datum van ons gupje. het lijkt me vreselijk deze niet zwanger te moeten doorstaan.

maar goed.. nieuwe ronde, nieuwe kansen. al kan dat ik veel stoerder typen   als dat ik me eigenlijk voel.

He Carina, wat balen meid! Ik had het je zo gegund!!!!!
Je weet het he, je kunt hier alles kwijt. Als je je kt, klte, verdrietig, blij, onzeker enz. voelt! 2008 is denk ik voor vele van ons een heel vruchtbaar jaar.
En ik weet zeker dat jij in dit jaar zwanger wordt!!!

Ik kan me voorstellen dat het naar is om de uitgerekende datum van jullie humpie dichtbij komt. Maar stel je voor dat alles goed was gegaan, maar met het kindje mis, dan was dit ook vreselijk geweest!

We hebben inmiddels behoorlijk wat tegenslagen te verduren gehad de afgelopen jaren. Telkens denk je van Waarom?! Waarom wij?! Toch moet je elke keer door.
Ik heb het allemaal op een gegeven moment zo weten te relativeren dat het gewoon zo had moeten zijn. Dat er vast wel een reden voor is, het had zo moeten zijn. Want anders wordt ik gek! En zo is er dus ook een reden dat ik 2 mk ´s heb gehad. Natuurlijjk ook dikke pech, maar het heb vast zo moeten zijn...

Meid, heel veel sterkte!

Groetjes Sientje

Oja, Filiz!!!!! Hoe is het meid?
Druk bezig met verhuizen zo te lezen!
Wat moeten jullie het druk gehad hebben de afgelopen weken.
En voel je je alweer wat beter?
Gezellig als je weer mee komt kletsen. We missen je wel hoor!

hoi sientje.. ik probeer het ook zo te zien, dat het zo heeft moeten zijn. maar dat geeft me toch niet altijd een goed gevoel.

het lijkt wel of we helemaal verkeerd aan het klussen zijn geslagen ofzo.. we doen veel meer ons best om op de goede dagen het gezellig te maken samen. terwijl we voor mijn eerste zwangerschap maar wat aanrommelden. het komt dan zo hard aan als het niet lukt.
dan is ook mijn cyclus allemaal rare dingen aan het doen.. 33,33,29,32 dagen... ik had zo gehoopt dat het onder de 30 zou blijven... nu weet ik weer niet wanneer ik mijn eitje kan verwachten...
ovulatie testen zijn de komende maanden waarschijnlijk geen optie, want wanneer moet ik dat dan doen? tijdens het verbouwen? of wanneer ik bij mijn zus wakker word?

ik weet dat het makkelijker solliciteren is als je niet zwanger bent, ik weet dat ik meer in het nieuwe huis kan doen als ik niet zwanger ben. Ik weet ook dat we, als er geen miskraam was geweest, we nooit waren verhuisd richting zeeland.
maar ik wil zooooo graaaaaag!

ik ben zo bang dat de verbouwing ervboor gaat zorgen dat het het komende half jaar sowieso niet gebeurt...

Hoi hoi,

Even wat uitrekenen.
Uitgaande dat je kortste cyclus 28 dagen is, en je langste 34 (1 onder 29 en 1 boven 33)
Je vorige cyclus schreef je bij het onderwerp nod tussen sint en kerst dat je op dag 16 een opgezette buik had en op dag 17 flinke steken ´s ochtends vroeg dat je er bijna niet van kon autorijden. Hier ga ik dus even vanuit dat je op dag 17 je eisprong had. 14 dagen later is dag 31, dus. En dat was gisteren! Dus dat is 14 dagen na je eisprong!

Okee, cyclus van 28 dagen.
Vandaag is dag 1. Je eisprong zal plaatsvinden op (28-14) dag 14.
Dag 14 is zaterdag 29 september.

Okee, cyclus van 34 dagen.
Vandaag is dag 1. Je eisprong zal plaatsvinden op (34-14) dag 20.
Dag 20 is vrijdag 4 januari.

Dus je eisprong zal plaatsvinden tussen zaterdag 29 december en vrijdag 4 januari.

Ik zou ongeveer 4 dagen van tevoren beginnen met de ovulatietesten.
Dus ongeveer dinsdag 25 december. En dan heb je als het goed is uiterlijk donderdag 3 januari een positieve test. Dus daar ergens tussen.

Je kunt de testen op elk gewenst tijdstip doen, behalve ´s ochtends.
Het gaat erom als je maar ongeveer 4 uur niet plast waarvan de laatste 2 uur niet drinkt. Het belangrijkste is om de test elke dag op hetzelfde tijdstip te doen. Als je denkt van jeetje, volgens mij gaat m ´n eisprong binnen 2 dagen komen kun je natuurlijk 2x per dag een test doen.

Ook weet ik niet of het goed is om elke dag te klussen.
Wacht, even de link naar de website zoeken.... Heb ik ook veel aan gehad.
Staat vanalles over kwaliteit van sperma enz. en wanneer....

http://www.zwangerstraks.nl/

Hierin staat o.a. het volgende vermeld:

Dagelijks één of meer keer klaarkomen verzwakt het sperma. De eerste zaadlozing bevat de meeste zaadcellen, de tweede aanmerkelijk minder en de derde bevat vaak nauwelijks nog spermacellen. Een vrijfrequentie van elke 36 tot 48 uur geeft een goede zaadkwaliteit.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!!!

x Sientje

Terug
Bovenaan