Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Carina wat super meiddddddddd
Toppie hoor, heerlijk weer iemand zwanger..... Geniet er maar lekker van hoor

Hunnybun, heel veel succes met je woning het is niet niets, jeetje al die dingen die nog gedaan moeten worden poeh hey :):):) Maar je hebt strakjes een leuke huis met een nieuwe bedddddddddddddddd :):):):)

Sylvia, het zijn wel spannende tijden hey voor jou, heel veel succes en hoop dat het deze maand ons allemaal lukt om zwanger te raken..............

hoi filiz!
dank je wel... ik moet nog wel vreselijk an het idee wennen hoor. ik had echt niet durven hopen dat het deze maand raak zou zijn.

hoe is het met jou? op en eitje aan het wachten? in de klusperiode? of weer wachtende op nod?

ik ga zo lekker mijn bedje in....
ik moet rustig aan doen van mijn lief... (wat een lieverd he)
groetjes Carina

Hallo Bijtes,

Sorry is weer een tijd geleden. Ben begin januari met een opleiding voor m'n werk begonnen en pfffff valt dat even tegen! IK ben compleet gebroken 's avonds en heb dan niet eens de puf meer om de pc aan te zetten. Maar ja het is voor een goed doel dus nog even volhouden maar.

Carina: Wat een geweldig nieuws!!!!!!!! Van harte meid.  Wat leuk dat het ook komt terwijl je er absoluut niet mee bezig was. Echte verrassing dus! Na alle ellende van de afgelopen maanden heb je het dubbel en dwars verdiend!! Ga er lekker van genieten samen met je man! Wat moeilijk lijkt het mij om het nu niet van de daken te kunnen schreeuwen.

Hunnybunn: Wat een drukte he dat verbouwen. Ik ben vorig jaar verhuisd en na een tijd klussen (naast je werk en alle andere bezigheden) ben je compleet versleten. Snap best dat daar andere kluswerzaamheden af en toe bij in schieten. Maar nog even dan is je huis een paleis en kan je er lekker van genieten. En ook van je nieuwe bed natuurlijk.

Syl: Hoe is het met jou? Al begonnen met het slikken van de Clomid? Ik hoop ook zo voor jou dat dat lange wachten en alle tegenslagen nu eindelijk eens beloond gaat worden!

BIj mij zijn er verder niet veel bijzonderhedne te melden. Ben aan het zoeken naar een eisprong. Aangezien mijn cyclus varieert van 30 tot 45 dagen vereist dat nogal wat speurwerk  Maar ben er deze maand  niet actief mee bezig wat betreft de ovulatie tests. Daar geloof ik niet meer in, We klussen wel regelmatig dus nu maar hopen dat het spontaan een keertje raak is.

Nou allemaal een prettig weekend en tot snel!

xx Claudine

Hoi meiden,
Mijn vriend tikt dit bericht voor mij omdat het net mijzelf niet zo lekker gaat. Ik werk inmiddels halve dagen, waarvan ik de helft van de tijd voor me uit zit te staren  op de stoel. De rest van de dag besteed ik met of een rondje lopen of in mijn bed. Ik heb al medicijnen gehad tegen de misselijkheid maar die helpen niet zo goed. Volgende week donderdag hebben we de echo. Zodra ik me beter voel zal ik de tijd nemen om alles door te nemen en weer lekker met jullie mee te kletsen. Gisteren heb ik een snelle blik geworpen op de site en zag ik dat Karina zwanger is! Meid van harte gefeliciteerd!
Voor de andere meiden ik denk aan jullie en duim van harte dat jullie snel zwanger zijn!
groetjes Sientje

Heej Carina, Gefeliciteerd met je zwangerschap, ben je er al een beetje aan gewent,
Ik hoop dat je glitters werken voor ons.

Ik moet nog ruim een week wachten op mn nod, maar verwacht er ook dit keer niet veel van, Denk dat mijn rd's gewoon weer komen. Maarja zeker weten doe je het nooit. Dus wachten maar.

Syl wanneer weet je nou of je met dat medicijn kan en/of mag beginnen, Clomid ofzo, sorry weet de naam ef niet meer.

Sientje, jeetje wat vervelend zeg dat je zo ziek bent, hoop dat het snel afneemt en dat je dan kan gaan genieten, Wanneer heb je ook al weer een echo.

Nou meiden, tot hoors.
liefs hunnybun, en sterkte en succes iedereen

goeiemorgen!

@hunnybun..
dank je wel! ik raak aardig aan het idee gewend. maar ik snap er nog steeds niks van dat het geultk is hoor!
ik had een oud en nieuw eitje.. heb ook mijn eisprong die dagen gevoel, we hebben het wel gedaan die dag, maar met al die drukte had ik niet verwacht dat dat ook maar tot iets zou uitlopen.
wie weet komt het bij jou ook als je het het minst verwacht.

@sientjuh...
jeetje wat moet dat vreselijk zijn je zo beroerd voelen! ik hoop dat je je snel weer beter voelt! hoever ben je nu? ik ben morgen 5 weken... ik voel nog maar weinig hoor.. af en toe gevoelige tepels, en iets eerder een honger gevoel dan normaal.

moet weer ff verhalen teruglezen om te reageren.. haha kan het nu allemaal al niet meer onthouden!

@claudine....
wat moet het moeilijk zijn een eitje te spotten in 'n onregelmatige cyclus... lukt het je ook niet met temperaturen? is een goedkoper alternatief op ovulatietesten....
Is het een leuke opleiding? want dan is het die moeite naturlijk wel waard!

@syl...
wat een gedoe is het nu voor je geworden om zwanger te raken zeg... wanneer begin je precies met die clomid? ik hoop voor je dat je niet al te ang in de medische molen hoeft te zijn!

oja hunnybun.... je hebt geen nieuw bed nodig hoor... hahaha bij ons is het waarschijnlijk op het vloertje van de zolder (was de enige met vloerbedekking...)  van ons nieuwe huis gebeurt... (tja of 's nachts in bed, maar na zo'n hoeveelheid alcohol als met oud en nieuw geloof ik daar niet zo in!)
ik zal de verdere details besparen!!!

groetjes en nog wat extra glitters....

heyyyy dames super dat jullie er weer zijn zeg, heerlijk was een beetje saai aan het worden hierzo...

carina, wen er maar aan hoor het is gewoon een feit je bent zwanger klaar punt uit joh,
Sientje wel erg vervelend voor je meid, ben je zwanger heb je last van vreselijke misselijkheid balen hoor, maar hoop voor je dat de medicijnen helpen en dat je weer snel bij ons bent.
ik zit nu op mijn eitje te wachten, vanmorgen een test gedaan en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje zag ik had het niet verwaht maar goed, hoop dat het deze ronde echt raak is vind het elke maand weer zonde, en de tijd tikt wel door....... naar mijn berekening heb ik woensdag mijn eitje, kijken wat de test zegt of dat daadwerkelijk ook zo is, we zien het allemaal wel in ieder geval blijven we elke dag klussen hoor :):):):)
Nou ik zal een van deze nog een lijst maken van de NOD dagen, nu heb ik er geen tijd voor krijg vanavond bezoek dus moet nog heel veel doen
Spreek jullie morgen weer denk ik
groetjessssssssss

Terug
Bovenaan