Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Verdorie slecht nieuws gehad! De onderzoeksreslutaten net gehad... wij kunnen niet op een natuurlijk  manier zwanger worden. kan wel janken!!!! Het sperma is niet goed. Mijn vriend reageert veel anders dan ik. pffff Misschien is hij inwendig wel verdrietig...
Maandag de verwijskaart halen voor het ziekenhuis. Heb nu al heel internet af liggen speuren maar daar wordt je ook niet vrolijker van!! Ben wel blij dat we toen naar de dokter zijn gegaan en dat mijn virend dat zaadonderzoek heeft gedaan. Nu hoop ik dat er snel actie wordt ondernomen.
Puk: de dokter zei toen dat het niet nodig die temperatuurcurves omdat het achterhaald zou zijn??? Schijnbaar vragen gyn. er ook niet meer naar in het ziekenhuis. Normaal werd je meteen naar huis gestuurd met het verzoek om het 3 maanden bij te houden, dus ik dacht laat ik het al vast doen voor het doktersbezoek...
Nou meiden hoop dat het voor jullie voorspoediger zal gaan!!

O Ietske wat rot voor jullie.  Snap dat je het even nodig hebt om nu je hart te luchten. Ik denk toch dat mannen die dingen anders verwerken. Misschien moet je partner het allemaal voor zichzelf nog een plekje geven. Is natuurlijk nooit leuk om zoiets te horen.
Hier een bloempje om je op te vrolijken.
Wat zijn nu de volgende stappen die ze in het ziekenhuis gaan nemen. Is met jou wel alles goed?

Sterkte meid!!

XX Claudine

He claudine, bedankt voor je lieve bloempje..!!
Inderdaad hij is zowizo al een binnenvetter dusss. Ik weet niet wat de vervolgstappen zijn, dat horen we als we de afspraak hebben. Ik ben verder nog niet onderzocht. Heb wel altijd het gevoel gehad dat het mij mij niet goed zal gaan... hoop dat dat niet waar is! Mijn vriend heeft overigens ook altijd dat gevoel gehad dat er iets mis zou zijn. En dat blijkt dus. Nou fijne avond!
Hoe gaat het verder met jou?

Hoi Ietske,
Met mij gaat het wel weer. De onzekerheid blijft wel in m'n hoofd rond spoken maar dat zal wel zo blijven totdat ik zwanger ben of duidelijkheid krijg van een arts. Ik denk dat ik nog 2 cyclussen blijf proberen en dan toch maar eens naar een arts ga. Ik ben dan inmiddels 10 maanden met de pil gestopt en zou dan toch wel weer eens een regelmatige cyclus mogen hebben!?
xxx Claudine

Hoi meiden,

Het zijn niet zulke leuke verhaaltjes die ik lees. Sterkte iedereen. Ik heb nog steeds geen last van maar ben wel al meer als een week over tijd. Had ook niet eerder tijd om te reageren maar heb vrijdag een test gedaan en zo negatief als tie maar zijn kan. Toch hou ik een beetje hoop en doe ik  misschien morgen nog een testje. ben zo benieuwd. Want ik voel me echt zwanger. precies hetzelfde als bij de vorige zwangerschap. Iedereen een fijne avond.

Groetjes Claudia

Hoi meiden,

Even snel een berichtje van mij.
Ik ga niet zo actief meer bezig zijn hier.
Ben te beroerd om tv te kijken, achter de comp te zitten, te lezen, iemand een tijdje recht aankijken... overal wordt ik misselijk van, 24 uur per dag...

Ik ga nog wel proberen elke dag even te lezen of er nog nieuwe berichten zijn hoor!
Iedereen heel veel succes met z ´n rd ´s en ik ga voor iedereen duimen!

Ik ben er dus nog wel, alleen niet zo erg schrijfs meer.
Zodra ik weer een helder momentje heb zal ik weer een berichtje achter laten.

Zo, ga snel stoppen, want het is weer genoeg geweest merk ik....

Veel liefs van mij!

Hoi meiden
Nou de bezige bijtjes zijn allemaal weg gevlogen he.
Wel jammer, maarja soms is het niet anders, De meeste hebben natuurlijk afstand genomen voor rust  of omdat ze het niet meer konden vanwege misselijkheid enzo.

NOu vanaf hier toch even een kort berichtje.
Sientje hoe voel je je. Ben je nog steeds erg misselijk. Heel vervelend hoor,
Is het heel de dag door, of echt momenten.

Nou wij zijn nog hard aan het klussen in het huis en ook op het moment voor de eisprong.
We doen erg ons best deze keer. We zullen zien over 2 weken.
Nou meiden, het was gezellig, en wie weet tot de volgende keer.

liefs hunnybun

Terug
Bovenaan