Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

hey filiz!

ik ga hard voor je duimen deze week! ik hoop voor je dat ook echt woensdag je eitje is.. dan heb je in ieder geval een goed beeld van je cyclus!

ik heb al een paar dagen een kriebel rechtsonder bij mijn lies. vorige keer had ik dat links.. en de kleine lag ook aan de linkerkant. dus heb zo'n vermoeden dat ik weet war het groeit...
verder heb ik met vlagen pijnlijke (.)(.)

de vorige keer dacht ik iedere steekje betekend groei, maar nu denk ik iedere keer.. als het mar goed gaat. tja dat zal nog wel even zo blijven!

nog een fijne zondag!

Hoi Bijtjes

ik zal me even voorstellen
ik ben jessica, 27 jaar, bijna een jaar getrouwd en inmiddels al 10 rondes aan het proberen om zwanger te worden, maar tot op heden helaas geen succes!!!
Ik weet nog dat ik in  het begin heel erg bezig was met zwanger worden, en ik was toen ook vaak op het forum te vinden, daarna heb ik bewust wat afstand genomen, maar dat heeft tot op heden ook geen succes opgeleverd.

ik heb al van alles geprobeerd zoals, ovulatietesten, temperatuur bijhouden, maar helaas!!!

Ik hoop dat ik bij jullie ook weer eens mijn ei kwijt kan, Op de overige topics wordt ik niet echt vrolijk als mensen vertellen dat ze in tweede ronde zitten en het dan al vervelend vinden als het niet lukt, Tuurlijk dat had ik ook, maar ik verwacht dat jullie het allemaal wat beter zullen bergijpen omdat jullie ook al wat langer bezig zijn.

Dus bij deze hoop ik dat ik welkom ben en gezellig mee kan kletsen met jullie?!

Groetjes

Als eerste, welkom Jessie. Gezellig dat je mee komt kletsen, 10 rondes is al weer een hele tijd he, Ik zelf heb volgende week mijn nod van de 5e ronde, Op de helft van jou dus. Maar toch vind ik het al lang zat hoor, wilde ook al heel lang kinderen maar mijn vriend wilde nog niet. Dus het wachten duurt al lang zat en het proberen eigenlijk ook maar als ik het vergelijk met mensen die al langer bezig zijn moet ik niet klagen.

Ben op het moment ook niet zo heel actief op het forum, heb ook wat afstand genomen want ik bleef kijken of er al nieuwe berichten waren en of ik dingen herkende die ik ook voelde, Nou ik voelde van alles maar geen zwangerschap. Ook ben ik aan het verbouwen, over 2 weken ga ik verhuizen en dat is een hele goede afleiding alleen het klussen aan het huis gaat harder als tussen de lakens. Van vermoeidheid komt het er niet voldoende van.
Maar nog even geduld en dan hebben we weer wat meer tijd,

Carina, jeetje ik ben er nog niet aan toe gekomen om het op een of ander plekje in het huis te doen, had ik misschien ook moeten doen inplaats van een bed te kopen wat weer meer dan genoeg kost. HIHI.
Nou ik heb goede hoop als we weer wat rust hebben samen.
Hoe gaat het met jou, al last van kwaaltjes.

claudine en filiz hebben jullie je ei al gevonden?? Of zijn julllie al lang weer aan de klus.

Nou meiden ik ga zo weer naar ons nieuwe huisje want de keuken word geplaats en ik ga even kijken hoe het resultaat is.

Verder geen klachten, op gevoelige tepels na, maar die had ik de eerste drie maande dat ik gestopt was met de pil ook  dus dat zie ik niet als zwangerschapsverschijnselen. Alleen vorige maand geen pijnlijke tepels gehad,
En last van brandendmaagzuur, maar ook dat zal wel gewoon zo zijn vandaag.

Nou jullie horen het.
liefs hunnybun

Hoi alle meiden.
Nou jullie zijn niet de enigsten die al wat langer zoemen hoor,wij zijn nu ook een jaar bezig.
Ik was voorheen actief op dit forum,maar omdat bij ons het internet 7 weken uit heeft gelegen,(ja je leest het goed 7 weken),kon ik nergens op reageren,maar ik had ook niks te melden,gewoon weer ongi geworden.
Wel had ik ineens een cyclus van 35 dagen,terwijl ik altijd om de 28 ben,en de laatste keer was het ineens weer 27 dagen.
Ik dacht nog aan een inestelingsbloeding,omdat ik me zo raar voelde,nog trouwens.
Helaas Sharine is het niet uitgekomen ,wat je voor me had gependeld,maarja is niet anders.
In juni vorig jaar een miskraam gehad,ben 37 jaar,en het zou voor ons de derde worden.
Dit is even in het kort mijn verhaal.
                                                          groetjes aan alle meiden   mexx-ann

hahahah hunny!
mijn vriend was de hele dag al erover bezig dat ie zin had om het huis in te wijden...
alsof hij het aanvoelde!

klachtjes? vanmorgen moest ik echt wat eten, en toch ging het er maar met moeite in. had last van een weeig gevoel.
aardappelen smaken we ook al niet meer. dat had ik de vorige keer ook.
verder doe ik het 's avonds nu maar rustig aan...

de verbouwing is nog in volle gang, ma rnu hebben we dus echt een deadline!
wij zijn nog lang niet zover dat de keuken geplaatst kan worden hoor! pas begin maart komt ie!
mijn vriend is nu alweer druk aan het werk... maar hij heeftliever dat ik nu de avonden lekker thuis bij mijn zus blijf.
morgenmiddag ben ik vrij en ga ik nog wat werk verrichten...

groetjes klussers en eispotters!

Hoi Jessie, welkom bij ons topic, ik zit zelf nu in ronde 5 en vind het nu al lang duren maar ja het zij zo we moeten geduldig afwachten en lekker op tijd klussen.

Dank je wel carina, vandaag had ik weer een heeeeeeeel licht streepje op de ovulatietest ik dacht woensdag mijn ei, volgens predictor is het donderdag dus hoop nog op 2 dikke strepennnnnnneb????????? we zullen zien, kijken wat het morgen word. Jij veeeeeeeel sterkte met je zwangerschap hoop dat je niet echt misselijk word net als sientje, want het is echt niet iets waar iedereen op zit te wachten :):)

hunnybun spannend joh, nog 2 weken dan is alles achter de rug dan kan je weer volop klussen voor een kleine :):):)
Hoi mexx an ik zag je paar keer bij andere topics, was je niet naar de dokter geweest? of ben ik nu in de war met iemand anders???

Nou,
ik had beloofd om een lijst te maken. Ik weet niet de NOD van de dames, dus ik zet er de lisjt ff dan vullen we hem wel bij.

22.01
23.01
24.01
25.01
26.01
27.01
28.01
29.01
30.01
31.01
01.02
02.02
03.02
04.02
05.02
06.02
07.02
08.02 : Filiz, 27 jaar, 5e ronde 2e kindje, uitgegaan van 29 dagen
09.02
10.02
11.02
12.02
13.02
14.02
15.02
16.02
17.02
18.02
19.02
20.02
21.02
22.02
23.02
24.02
25.02
26.02
27.02
28.02
29.02

En de ZWANGEREN onder ons
:
Sientje: uitgerekend ??????????
Carina: uitgerekend????????

22.01
23.01
24.01
25.01
26.01
27.01
28.01
29.01
30.01
31.01
01.02
02.02
03.02
04.02
05.02
06.02
07.02
08.02 : Filiz, 27 jaar, 5e ronde 2e kindje, uitgegaan van 29 dagen
09.02
10.02
11.02
12.02
13.02
14.02
15.02
16.02
17.02
18.02
19.02
20.02
21.02
22.02
23.02
24.02
25.02
26.02
27.02
28.02
29.02

En de ZWANGEREN onder ons :
Sientje: uitgerekend ??????????
Carina: uitgerekend waarschijnlijk 23 september (uitgaande van 30 dagen) of 21 september (uitgaande van 28 dagen cyclus)

morgen bel ik de gyn op om te vragen of ik 1 februari kan komen voor een echo... nog gewoon in mijn oude woonplaats. Als ik dan een echo heb gehad, dan weet ik een duidelijkere datum!

ik hoop zeker weten dat ik niet zo misselijk wordt als sientjuh! maar je hebt geen keuze he! vanavond moest ik ook echt nog even een cracker eten... maar dan is het daarna ook weer goed.

voor mij is het zo weer bedtijd!
trusten!

Terug
Bovenaan