Hoi meiden
Nou ik heb nu lekker even tijd om te reageren, Ik lig lekker op bed met de laptop, dus dat gaat goed zo vroeg op de ochtend.
@aapje, nou gister scheef je al over je bloedverlies. Heb je al meer bloedverlies gehad, of is het daar bij gebleven, Misschien een innesteling??
In elk geval fijn dat je er weer bent en ik hoop dat alles weer goed gaat na de vervelende gebeurtenissen.
We hebben trouwens samen ons NOD.
Nou wie weet brengt dat geluk, en dan samen met filiz, dat we alle drie de 5e ronde hebben. Wie weet is het een teken HIHI!!!!
@filiz, heb je intussen je ei al gevonden???
Grappig he, 3 meiden de 5e ronde.
@jessie, De keuken is echt super mooi geworden, Alleen het aanrechtblad is nog in de maak, en dan is het echt helemaal af.
Echt gaaf hoor, nu heb ik echt zin om daar te gaan wonen.
Jij heb touwens wel een hele mooie NOD datum want dat is mijn verjaardag, dus dat moet goed komen.
Dan word ik al weer 29, en ik heb gezegd dat ik graag voor mijn 30ste een kindje wil krijgen.
Hoop dat dat nog gaat lukken.
Oja over ovu testen, ik weet nu na 5 keer ongeveer wel wanneer mijn ei is maar ik vind het toch fijn om even een positieve test te hebben, gewoon voor de zekerheid.
En echt veel testen gebruik ik niet omdat ik wel weet wanneer ik moet testen.
Ik heb ze van sensitest en die zijn ook niet zo duur.
Eigenlijk stom he, dan voel ik mijn ei, maar met zon test heb ik er een beter gevoel bij.
@sientje, Ohhh ik hoop zo dat je je al weer wat beter voelt, wat lijkt het me verschrikkelijk als je zo ziek bent, en je eigelijk wilt stralen van geluk. Nou ben je natuurlijk super gelukkig maar het is niet echt een leuk begin, niet waar je op hoopt.
Ik hoop dat het snel wat af neemt je kwaaltjes.
@jessica, Gezellig dat je mee komt kletsen. Jullie zijn ook al weer een tijd bezig,
Dat had je denk niet verwacht als je bij de eerste zo snel zwanger was.
Had jij bij je eerste zwangerschap al last van kwaaltjes voor je NOD, of pas later.
@sylvia, nog 2 spannende weken en dan heb je alle uitslagen he,
En dan krijg je zeker ook informatie over verdere behandelingen, Krijgt je vriend nu ook wat om het zaad wat beter van kwaliteit te krijgen, of kan je daar niks aan doen.
@Carina, hoe is het vannacht gegaan. Ik duim nog steeds v voor je hoor.
Nou dan nog even iets over mezelf.
Maandag is mijn nod, Was dinsdag en woensdag echt super moe, maar ik denk dat mijn energie een beetje op is na 2 maanden heel druk verbouwen.
Ook een beetje licht in mijn hoofd en soms sterretjes te zien.
Gisteravond waren mijn vriend en ik een beetje aan het (hoe zal ik het opschrijven) spelen met elkaar, (geen sex) maar wel een beetje rommelen. En na mijn hoogetpunt had ik zon ontzettende buikpijn, nog nooit gehad, Echt net boven mijn schaam gedeelte zeg maar.
Heb echt even krom gelegen, deed echt pijn.
Wie weet wat dat nou weer kan zijn???
Verder geen kwaaltjes ofzo,
We zien het maandag wel weer, en anders op naar ronde 6 en dan hebben we ook weer wat meer tijd,
Zal dan een positieve test hebben op mijn verjaardag.
Nou fijne dag verder iedereen
en tot hoors.
liefs hunnybun