Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hoi Carina,

Jeetje, wat vervelend voor je!
Maar vergeet niet dat je baarmoedermond enzo beter doorbloed is.
En na een grote boodschap, misschien is er wel een adertje geknapt.
Ik ga onwijs voor je duimen dat het beter gaat!

Doe rustig aan, en zolang het niet continu helderrood is met stolsels zit het nog goed!
Ik leef met je mee!
Duim duim duim duim duim!

Liefs Sientje

P.s. Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik zo een berichtje ga schrijven over hoe het vandaag bij de verloskundige was... Anders lees je maar snel door hoor! Begrijp het volkomen!

Vandaag bij de verloskundige geweest.
Alles was goed.
Zag vandaag echt als de dag van de waarheid.
Het vruchtje-embryo was precies op de dag nauwkeurig zover als het had moeten zijn.
Ook het hartje klopte.
Over 2 weken mag ik weer, dan gaat ie nog een keer kijken hoe het ermee is.
Als dat goed is gaan we het aan onze vrienden in de omgeving bekend maken.
M ´n vriend heeft het vandaag op z ´n werk verteld. Leuk hoor!

Ik zal proberen een fototje mee te sturen.
Als het niet lukt komt het nog wel.

Groetjes Sientje

Hoi allemaal!!!
Even een berichtje van mij. Ben al een hele tijd niet meer op het forum geweest, na het nieuws van de dokter, dat het nietgoed zit met mijn vriend en we niet zelf zwanger kunnen worden. Was er onder ste boven van en dacht laat ik een tijdje er niet mee bezig zijn! Hij had ons doorverwezen naar de gyn. in de eerste week van januari en aanstaande maandag konden we terrecht..............
Maar wat blijkt.... afgelopen zondag moest ik ongi worden, maar het kwam niet... had dat wel vaker de laatste tijd dat het niet meer op tijd kwam. ook deden mijn borsten zeer. Mijn vriend en ik dachten , maar niet testen, want dan is er die teleurstelling weer...
We zeiden we wachten tot vrijdag... net een test gedaan en wat denk je 2 strepen...... kunnen het gewoon niet geloven!! We durven nog niet al te blij te zijn, en gaan toch gewoon maandag naar de gyn.
Ga zo nog effe een clear bleu test halen, want die van vanochtend was zo'n klein ding van matcare!!! Maar we zijn in ieder geval al  heel blij dat het lukt om zelf  zwanger te  worden joepie!!! Dus voor iedereen die nare berichten hoort van de dokter...... het kan!!
Geteld vanaf mijn laatste menestruatie ben ik nu 5 weken en 3 dagen.
xxxx

Ietske

Twee strepen zijn twee strepen hoor!!!! GEFELICITEERD!!!! je bent echt gewoon zwanger!!!

Echt super nieuws hoor meid!!! geniet er lekker van, want dankzij het slechte nieuws van de dokter is dit natuurlijk een complete verrassing, maar des te leuker toch!!!!!!

Een fijne zwangerschap toegewenst......

En dames zo zie je maar, het gaat goed met de bijtjes, dat wij dus maar allemaal snel mogen volgen.

Groetjes Jessie

hoi hoi ietske
Wat een super super goed nieuws.
Ben heel blij voor jullie,

Toch denk ik dan dat als je er even niet mee bezig bent dat dat best wel veel doet met je lichaam.
Ik wou dat ik er niet zoveel mee bezig kon zijn.
Moeilijk vind ik dat.
maar voor jullie ben ik super blij.
geniet ervan
liefs hunnybun

Hoi Ietske!

Wauw! Wat super voor jullie! Gefeliciteerd!
Ongelovelijk he, zo wordt je verteld dat het niet zonder medische hulp kan, en zo ben je op de natuurlijke weg zwanger. Wat heerlijk voor jullie dat het ook zo lukt!

En net wat hunnybun zegt, misschien doet het toch wat met je lichaam als je er niet zo heel veel mee bezig was. In december (de ronde dat het raak was) was ik er zeg maar niet zo op gefocusd door alle drukke dagen, en het was raak! En kijk naar Carina, druk met verhuizing, en raak!

Carina, hoe is het vandaag met je gegaan?

Groetjes Sientje

hoi hoi

gisteravond ongeveer 8 uur.. 2 druppels bloed na het plassen.
vanaf dat moment wist ik dat het niet goed was..
heb liggen huilen en vloeken.

vanmorgen 10:15 naar de wc gegaan op het werk en ja hoor... het was gedaan
een grote klodder bloed met een soort velletje erin.
ik heb de huisarts gebeld en die belde me nog binnen het uur terug,
duidelijk een miskraam.

mijn afspraak in veldhoven met de gyn is afgezegd.. in plaats daarvan ga ik in zeeland naar het ziekenhuis. daar gaan we een chromosomenonderzoek beginnen.
Want ik wil duidelijkheid!
ñormaal doen ze dat na 3 miskramen, maar in veldhoven wilden ze het al wel, dus heeft de huisarts dat advies opgevolgd.

ik ben verdrietig, maar vooral teleurgesteld. teleurgesteld in mijn lichaam, omdat he tnu weer niet is gelukt.
het bloedverlies valt me verder wel mee. na het plassen steeds wat kloddertjes. wel heb ik de hele dag een zeurende buikpijn. net iets erger dan menstruatiepijn.

ik weet nog niet of ik het onderzoek af wil wachten, of er gelijk weer voor wil gaan. ik weet niet of ik de moed heb om er nu weer aan te beginnen.
misschien denk ik daar volgende week (als het bloeden gestopt is) wel anders over, maar op dit moment.......

mijn collega's waren gelukkig erg lief en begripvol... ik werk en natuurlijk nog maar heel kort. ik heb de rest van de ochtend geen les gegeven, dat heeft mijn stagiare gedaan, maar de middag heb ik wel mijn klasje gedraaid. heerlijk die afleiding.

zodra ik meer weet over mijn afspraak bij de gyn enzo.. dan laat ik het zeker even weten. ik denk dit weekend even geen forum voor mij.

liefs Carina

@ sientje... goed joh! dat alles nu goed is! dat geeft me toch wel wat hoop. al ben ik erg benieuwd wat er uit het chromosomenonderzoek gaat komen. ik hoorde het verhaal van iemand waar bij eruit kwam dat het bij een jongetje altijd mis zou gaan, maar bij een meisje niet. wonderbaarlijk dat ze dat allemaal uit het bloed van 2 mensen kunnen opmaken.

@ ietske! gefeliciteerd meid!!! geniet ervan!

Ietske: Van harte gefeliciteerd meid! Wat fijn dat alle onderzoeken jullie bespaard kunnen blijven! Zal nu nog wel een heel onwerkelijk gevoel zijn maar ga er lekker van genieten!

Carina: Wat rot allemaal voor je. Snap dat het moeilijk is om onder deze omstandigheden positief te kunnen denken. Heb je al een afspraak bij de dokter? Makkerlijker gezegd misschien dan gedaan, maar probeer je rustig te houden. Stress is wel het laatste dat je nu kunt gebruiken. Ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan!

Hunnybunn: Fijn dat je huis zo goed als klaar is. Krijg je eindelijk weer wat rust. Wat betreft die steken is wel erg toevallig ik had gisteren precies hetzelfde. Ik stond op toen ik uit de metro wilde stappen en kreeg daarbij een ongelofelijke steek in m'n onderbuik. Heb er nog een paar uur last van gehouden... Heb verder sinds een paar dagen gevoelige borsten. Maar ja ga niet teveel hopen want ik heb deze klacten ook wel eens rondom de eisprong gehad. Als gisteren mijn eisprong was dan is mijn cyclus deze maand 38 dagen. Is dus al korter dan vorige maand!
Maar ja qua klussen zit ik dan niet zo heel gunstig want mijn man was de afgelopen dagen pas thuis toen ik al sliep!!

Ik ben deze maand ook begonnen met temperaturen. M'n temperatuur is best wel constant geweest. Vorig weekend had ik wel een piek en daarna is hij ook 0,2 graden hoger gebleven dan aan het begin. Laten we hopen dat die piek mijn eisprong was (en niet die steek van gisteren) want voor de temperatuurspiek hebben we wel regelmatig geklust.

Pfffffff ben ondertussen weer lekker bezig mezelf gek te maken. En dat terwijl ik me zo voorgenomen had dat niet meer te doen!  Maar ja dat blijft moeilijk!

Sorry dames die ik nu vergeet maar ben zolang niet op het forum geweest dat ik een hoop te lezen heb!!

xxx

Claudine

P.S. hoe is het met Patricia?? Volgens mij ook allang niet op het forum geweest?

Terug
Bovenaan