Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Carina: Zie net pas je bericht. We zaten waarschijnlijk gelijktijdig te typen.
Wat ongelofelijk naar voor jullie! Heb er eigenlijk geen woorden voor.
Heel veel sterkte voor jou en je man!!
xxx Claudine

dank je claudine!
ik weet ook echt nog niet wat ik ermee aan moet.. misschien toch maar de onderzoeken afwachten?!

gelukkig heb ik veel afleiding van mijn niewe werk en de verbouwing.

het moeilijkste wordt het zien van mijn schoonzus. die is precies even ver als ik was... dus als daar een ubikje begint te groeien... dan word ik er iedere keer mee geconfronteerd, en dan nog niet te beginnen over als het kindje geboren is.

blijkbaar is het ons nog niet gegunt.

Hoi Allemaal!

Carina: Wat verschrikkelijk voor je, ik snap dit dit een hele erge teleurstelling is. Geef jezelf even de rust, knap van je dat je bent gaan werken.

Het is voor mij even wennen zoveel namen,

Gefeliciteerd Ietske!   geniet ervan, wat een cadeautje!

Ik moet een deze dagen ong gaan worden, dus weer in spanning. Ik moet zeggen dat ik de laatste dagen erg emotioneel ben, maar dat kan natuurlijk ook te maken hebben met dat mijn ong er aan gaat komen.

Iemand vroeg of ik bij mijn 1e zwangerschap voor mijn NOD al iets merkte: ja! Mijn borsten waren erg gevoelig en voelde groter aan enkele dagen voordat ik ong moest worden. Ook had ik als wat last van steekjes onderin mijn buik.

Over het zwanger worden als je er juist niet zo mee bezig bent: Mijn overbuurmeisje heeft bij haar eerste kindje er 1 1/5 jaar over gedaan. ze was er erg mee bezig ( temperaturen, ovu etc.) toen ze het net hadden opgegeven van laat het maar even rusten (miskraam gehad) was het raak. Nu probeerden ze voor de 2e keer zwanger te worden, met de gedachten we zien het wel.... wat denk je.... na 3 maanden zwanger. Bij mij was het de eerste keer ook zo, ik stopte   met de pil met idd de gedachten we zien wel wanneer het komt, nu is ok over een jaar is ook ok! en meteen zwanger.
Nu wil ik zo zo zo ontzettend graag (ook omdat ik had gehoopt niet meer dan 3,5 jaar tussen mijn kindjes te hebben zodat ik ze allebei nog thuis heb voordat de oudste naar school zou gaan) en ben ik er erg veel mee bezig, ik probeer het echt van mij af te zetten maar ik vind dat erg moeilijk. En ik raak dus tot nu toe niet zwanger (vanf juni bezig) De laatste tijd vrijen we ook niet omdat we daar zin in hebben maar echt om zwanger te worden, dat willen we eigenlijk helemaal niet maar toch gebeurt t zo. Hebben jullie daar ook ervaring mee? wat doen jullie daaraan?

ik wens jullie allemaal een fijn weekend! Leuk dat ik zo ben ontvangen op deze forum! dankjullie!

Carina heel veel sterkte,

Groetjes Jessica

oh nog 1 ding vergeten te vertellen,

Ik heb laatst iets gelezen over tablettjes of druppeltjes die zouden helpen bij het verkorten van je cyclus. Ik las nl dat een van jullie een cylus van 38 heeft, miss is dat een tip!

Ik weet zelf niet meer hoe het heet, weet iemand anders dat? anders ga ik het gewoon even opzoeken!

liefs jessica

hoi carina

Wat verschrikkelijk voor jullie,
Ik hoop dat je snel duidelijkheid heb waarom de miskramen elke keer gebeuren.
Ik zal voor jullie duimen dat het snel allemaal goed komt.

Verder niet zo veel nieuws vanaf hier
Maandag mijn nod, en mijn gevoel is weer dubbel,
Aan de ene kant denk ik dat het echt niet gelukt is deze keer.
En aan de andere kant denk ik ook van waarom niet, tis denk meer een gevoel omdat ik het zo graag wil, dat je dan toch stiekem denkt dat het wel gelukt is.
Het enige waarom ik denk dat het gelukt zou kunnen zijn is dat ik die buikpijn van de week zo raar vond,
Verder ben ik echt heel moe, maarja wat wil je na  2 maanden alleen maar druk aan het verbouwen geweest te zijn
NOuja hopen dat het kwaaltjes zijn, en anders op naar ronde 6, Zeg ik nou heel stoer hoor, maar ooh wat zie ik op tegen maandag.
Voel verder nog geen ongi pijntjes, meest voel ik die een dag of 2 van te voren.
Ik heb me voor genomen om de volgende keer ook geen
testen of wat dan ook te gaan gebruiken, heb nou toch al een paar keer heel netjes een cyclus van 28 dagen gehad, en ik voel mijn eisprong ook dus, misschien maar even op goed geluk vrijen  en niet op positieve testen.
wie weet werkt het, er even niet mee bezig zijn

Hoe is het met de rest.
aapje, jij heb ook je nod maandag toch,
nou verder weet ik even niet meer wie wat geschreven heb.

Dus klusse en wachtse voor iedereen
En succes voor carina.

liefs hunnybun

O Carina, wat erg voor jullie.
Ik hoop voor jullie dat jullie snel duidelijkheid hebben over het waarom!
Lijkt me ook inderdaad heel moeilijk dat je schoonzus net zo ver is als jij. Je blijft er aan herinnerd worden. Misschien dat met de tijd het iets minder zuur wordt.

Heel veel sterkte!!!
liefs Aapje

Ik zou eigenlijk aanstaande maandag mijn NOD hebben.
Maarrrr na de eerste bloeding van woensdag hebben de rd"s uiteindlijk toch doorgezet.
Helaas, heb er even om getreurd maar nu gewoon maar weer verder. Meer kan ik toch niet doen he??
Ik hoop dat anderen wat meer geluk hebben.

Vind het trouwens wel vreemd. Ik heb 2 cyclussen van 28 dagen gehad, nu ineens 23 dagen!
Ik zal maar van 23 en 28 dagen cyclus uitgaan komende maand wat betreft klussen, dan zit ik er in ieder gevcal niet naast.

Uitgaande van 23 dagen is mijn NOD nu 15 februari.

liefs aapje

PS volgende keer zal ik ook weer wat socialer op anderen reageren maar moet zo naar m'n werk. Onmenselijke tijd voor de zaterdag, en dan mag ik morgen weer zo vroeg op. Bah!!

goeiemorgen!

geeft niet hoor aapje.. ik heb ook weleens even een berichtje dat ik niet op een ander reager...

die druppeltjes voor je cyclus is volgens mijn teunisbloemolie.

@ hunny.. ik blijf gewoon voor je duimen tot maandag hoor! (of dinsdag als je een test mag doen!)

ik vind het maar een vreemde miskraam. de vorige keer verloor ik meer bloed (maar was ook veel verder). deze keer verlies ik eigenlijk alleen bloed als ik op de wc zit. niet in het maandverband zelf. dikke klodders bloed. (echt smerig om te zien)
ik heb nog maar niet geteld hoe het nu zit met vruchtbare dagen en mijn NOD. dat komt wel weer als het bloeden gestopt is.

het weeige gevoel is weg.. dus het is nu echt voorbij. als het bloede gestopt is doe ik weer een test om te kijken of het hormoon uit mijn lichaam is. en gaan we besluiten of we er gelijk weer voor gaan of de onderzoeken af willen wachten.

ik heb gegoogled op chromosomenonderzoek en werd daar neit echt vrolijk van. meestal komt er niks uit (goed dus) maar als er wel iets uitkomt.... nou berg je dan maar. tenminste zo lijkt het wel.
ik zal me de komende dagen wel verder inlezen...

bedankt voor jullie lieve berichtjes..
Carina

Terug
Bovenaan