Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hallo Allemaal,

Vind het zo rot voor je Carina, En wat raar dat je alleen bloed veliest als je naar de wc gaat. Ik las dat dit niet de eerste keer is, ik hoop wel dat dit de laatste keer was. Nogmaals gun jezelf even tijd en rust. En laat je maar even lekker betuttelen door je man!

Teunisbloem olie heb ik idd ook gezelezen. Wat ik bedoelde was Monnikspeper. Hierdoor wordt je cyclus regelmatiger en mogelijk ook korter. Misschien heeft iemand er iets aan. Ikzelf ben vrij regelmatig, en ik voel mijn eisprong dus goed.

Gaan jullie allemaal voor jullie 1e kindje nu? Is een van jullie net als ik ook aan het proberen een 2e kindje te krijgen?

Jessi: Jij al in de 11e ronde? voor je 1e kindje? Het is idd moeilijk om het van je af te zetten ja, gelukkig weet ik dat ik wel zwanger kan worden. Maar ja je hoort toch wel eens van die verhalen.... (moet ik niet naar luisteren!) Het is dan misschien wel een beetje dubbel om een ovu test te kopen terwijl ik mijn eisprong voel. Maar ik denk dat ik het toch wil proberen, even een bevestiging dat ik echt mijn ei voel. Even een rare vraag hoor: Omdat wij zo graag een kindje willen en t tot nu toe dus nog niet is gelukt, vrijen we nu echt om zwanger te worden, eigenlijk vind ik dat zo jammer. heb jij hier ook ervaring mee? zo ja, wat doe jij hier aan. het voelt nl hierdoor niet meer zo intiem, als je begrijpt wat ik bedoel.

succes allemaal, fijn weekend!

Liefs Jessica

Hoi Carina, wat vervelend voor je meid, ik wens je heel veel sterkte

Ietske gefeliciteerd joh, ja zo zie je maar weer he het gebeurd op een moment wanneer je het helemaal niet verwacht. Super meid

En nu iets over mij, heb even jullie hulp nodig, mijn ovu testen gaf gisteren een wat donkere streep dan paar dagen ervoor, vanmorgen was mijn streep duidelijker en ik voel een erge steek in mijn rechterzij doet pijn gewoon, nu mijn vraag is mijn eisprong al begonnen of moet hij nog komen???? wehebben gisteren niet kunnen klussen en voor vandaag moet ik wachten tot in de avond wil deze kans niet missen
Helpppppp

@filiz...
die steken heb ik ook.. dat geeft bij mij aandat ik mijn eisprong heb!
vanavond lekker klussen!!!!

@ mezelf....
laat je niet gek maken! het gaat vaker goed dan fout!
omdat ik resusnegatief ben, moest ik de vorige keer een spuit. deze keer was ik het vergeten te vragen, dus de HAP gebeld. maar dat hoeft dus alleen maar als je verder dan 10 weken bent.
gelukkig maar.. geen prik in mijn bil!

Hoi Carina,

Jeetje, wat vervelend meid! Heel veel sterkte en neem de tijd die je nodig hebt.
Knap van je om de stap te zetten om verder onderzoek te doen.
De verloskundige had nadat het de tweede keer fout ging gezecht dat ik als het een derde keer fout ging onderzoeken kan laten doen, maar daar ook niet altijd iets uitkomt. Zelf had ik al besloten om dat niet te laten doen. Gelukkig gaat het nu de derde keer goed! Hopelijk raak je snel weer zwanger en gaat het ook goed!

Inderdaad, het is even afwachten wanneer je weer vruchtbaar bent.
Na die vroege miskramen had ik na bijde keren m ´n eisprong na 2,5 week, dus maar een halve week later dan normaal. Dat was 2,5 week nadat de miskraam was begonnen zeg maar. Heb bloeden stopte bij mij na een dag of 4-5. Is het bloeden inmiddels al bij jou gestopt? Ik hoop voor je dat het snel voorbij is en je verder kan.
Hoe gaat het nu op je werk?

En voor Filiz, dat klinkt als een aanstormende eisprong! succes met klussen!

Groetjes Sientje

@ sientje

het bloeden is bij mij erg vreemd.. het lijkt wel of er alleen mar klodders uitkomen. en dat bijna alleen maar na het plassen. een maandverbandje vangt wel iets op, maar niet zoveel als een normale ongi. de klodders daarentegen zijn wel behoorlijk hoor.
die klodders begonnen met 2 minikloddertjes op donderdagavond. vrijdagochtend zette het door.
ik hoop dat het volgende week wel over is.. dan kunnen we verder...

wat fijn dat het bij jou nu wel goed gaat! dat moet een supergoed gevoel geven.

ik wist gisteren ook nog niet zo goed of ik het nu wel allemaal wilde laten onderzoeken, maar het is niet meer dan bloed laten prikken en afwachten.
Met mijn vriend heb ik besloten dat we dat stukje uit willen sluiten door het onderzoek te doen. we gaan er dus gewoon vanuit dat er niks aan de hand is. en dat we dat zwart op wit gaan zien.
is toch een betere manier van benaderen dachten we zo.

ik hoop dus over een week of 2 weer een eitje te voelen.. maar dat wordt dus wachten. na de eerste misrkraam die toch veel heftiger was, kwam het al snel op gang. dus ga ervanuit dat het nu ook wel zo is....

truste!

Dames, ik vind het zo knap van jullie dat jullie zo positief zijn (Carina,sientje,en andere die ik ben vergeten)
Ik zou   niet weten hoe ik het zou opvangen in zo een situatie

KNAP HOOR

gek he filiz..
ik kan er ook niet bij dat ik er nu makkelijker over denk. maar het is ook zo'n vreemde miskraam in vergelijking met de vorige keer.
het lijkt namelik wel of ik nu al bijna niet meer vloei. de hele avond en nacht is er niet meer dan een druppel in het maandverbandje verdwenen lijkt het wel.

een gewone ongi duurt bij mij nog langer.
gek he!

ik denk wel dat ik donderdag nog even een test doe om te kiken of de hormonen uit mijn lichaam zijn. de vorige keer was het gelijk toen het bloeden gestopt was ook een negatieve test. mocht het toch positief aangeven, denk ik dat ik het vrijdag even navraag aan de balie bij gyn. ik moet daar mijn dossier op komen halen, want dat verhuisd natuurlijk gewoon mee naar een gyn in Zeeland.

oja.. filiz... nog geklust?!

goedemorgen meiden

Zo morgen mijn nod en ik voel al aardig het ongi gevoel komen.
Helaas, deze ronde kan ik ook wel als mislukt beschouwen.
Dan maar op naar ronde 6.
Ik denk er alleen heel erg over om echt alles er aan te doen om er niet mee bezig te zijn
Dus geen testen, geen temperatuur, en ik denk ook geen forum meer.
Nou ik ben er nog hard over aan het nadenken hoor, want ik vind het wel heel moeilijk.
Eigenlijk wil ik gewoon een maandje op mn gevoel afgaan,
Want ik voel altijd wel mijn eisprong, en de testen bevestigen dit ook altijd.

Ik laat het jullie eer deze dagen horen wat ik ga doen, en of ik nog wel blijft typen of echt even helemaal niks

Verder willen we er ook wel echt voor gaan de volgende maand, omdat we dan verhuisd zijn, en misschien weer wat meer tijd hebben
In elk geval zijn we dan niet zo laat thuis want we zijn al thuis.
70%is toch binnen een half jaar zwanger en daar wil ik dan maar voor gaan.
Met een half jaar zwanger zijn. Nouja ik hoop het alleen maar.

carina, ik hoop dat je snel weer goed nieuws heb,
en ben benieuwd naar je uitslagen van jullie onderzoek.
Want dat gaan jullie wel doen he.

Verder iedereen klusse, of sterkte met de rd's die toch weer gekomen zijn.
of het wachten op de eitjes.

liefs hunnybun

Terug
Bovenaan