Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

@hunnybun
ik weet niet of het bij ons kwam omdat ik even niet meer op het forum kwam, of omdat we het te druk hebben met verbouwen en een nieuwe baan... maar ik kan snappen dat je er zo over denkt.
bedenk goed wat je zelf het fijnste vindt... ik had tegen de tijd dat mijn nod naderde toch echt weer zoiets van.. hoe zou het nu met de meiden op het forum gaan...

lekker hoor.. dat je zometen weer wat meer tijd hebt.. lekker ontspannen genieten van jullie huisje en elkaar... wij kunnen haast niet wachten tot ons huis ook zover is! maar dat gaat nog een hele tijd duren!

ik heb veel foto's op mijn hyves staan, en jullie mogen daar best kijken, als het daar maar niet over de kinderwens gaat... maar dat snappen jullie vast wel.. nog meer meiden die hyves hebben? en willen uitwisselen?

hoi lieve bijtjes

Jeetje zeg ik ben anderhalve dag niet op het forum en moest me toch even bijlezen, gezellig dat er zoveel gekletst is.....

* Carina: Wat vervelend voor je, maar wel goed dat je er toch "makkelijk" mee omgaat.
Knap van je hoor!!!!! Was je voorgevoel van de week toch goed, dat lijkt me zo erg, dat je eigenlijk al voelt dat het misschien verkeerd gaat. Ik zou al zo blij zijn als het eindelijk eens mocht lukken, en dan kan het dus alsnog mis gaan!!! Sterkte nog

* hunnybrun: Wat vervelend voor je dat je verwacht dat het deze ronde weer niet gelukt is. Ik hoopte ook dat ik bij die 70% zat van binnen een half jaar zwanger zijn, maar helaas behoor ik als het zo doorgaat niet eens bij de 90% die binnen een jaar zwanger is... Ik zal voor je duimen dat jij wel tot die 70% gaat behoren hoor!!!! Je moet inderdaad doen wat je gevoel je ingeeft, en als dat is dat je even niet meer op het forum moet komen zullen wij je natuurlijk wel missen maar snappen we het wel.
Ik ben ook en aantal maanden niet op het forum geweets, druk met verbouwen, geen behoefte enz. Helaas heeft het bij niet geholpen..... Maar voor iedereen is dat anders natuurlijk.

* sientje: hoe voel je je nu?? Nog steeds beroerd of al wat beter??

* Jessica: hoe is het met je?? je zit op het wachtbankje zag ik.... voel je al iets wat op een zwangerschap zou kunnen lijken?? Het klinkt inderdaad alllemaal zo makkelijk om er niet te veel mee bezig te zijn, maar ja het valt niet mee kan ik je verzekeren. Zeker niet als je al 10 rondes achter de rug hebt en iedereen om j eheen maar "gewoon" zwanger lijkt te worden.... en dan ook nog van die mensen die vragen goh hoe staat het eigenlijk met jullie kinderwens?? Ik zag dan altijd maar heel stoer dat we ze ooit wel willen maar dat we het voorlopig nog goed hebben met z'n tweeen, maar van binnen vole ik me dan heel ellendig!!!!
Tsja je vroeg hoe was met het vrijen.... dat verschilt per keer moet ik zeggen. Meestal ben ik wel extra "opgewonden" zo rond de dagen van mijn eisprong, en dan geniet ik er echt wel van, maar ik beken eerlijk dat ik ook wel eens gevreeen heb met de gedachte van: nu is zou het goede "moment" kunnen zijn dus kom maar op, en ja dan genoot ik er niet heel erg van.........
Ook weet ik inmiddels na 10 rondes wel ongeveer mijn eisprong te vinden en dan denk ik er wel eens aan, nee het is beter dat we het vanavond doen want dan hebben we meer kans en dan wijs ik manlief wel eens af, Erg eigelijk he, maar hij begrijpt het wel. Zegt heel lief dat hij ook graag een kindje wel en altijd zin heeft in mij dus dat hij het prima vind om te wachten tot  ik denk dat het een geschikt moment is.
Maar nogmaals er zijn ook genoeg keren dat  ik er echt wel zin in heb en er enorm van kan genietn hoor!!!!  

Nou dan nog en korte update van mijn eigen sores, hihihih

Heb vrijdag een hele vervelende dag gehad op het werk, waarbij het behoorlijk uit de hand is gelopen, dus ja gisteren lekker met man en hond naar het strand geweest om uit te waaien, heerlijk was dat!!!

Ik had me nog zo voorgenomen deze maand geen temp of ovu testen te doen. Ik wist het zeker, nou de thermometer ligt nog in mijn nachtkastje en die is inderdaad niet gerbuikt, maar de twee ovu testen die er nog lagen zijn helaas wel uit de verpakking gekone, ik kon het niet laten!!!  Maar goed nu zijn ze dus op en er komen ook geen nieuwe meer!!!   Heb dus vandaag of morgen mijn eisprong als het goed is dus we hebben nog wat te doen vandaag! hihih

Nou iedereen een prettig weekend verder!!!!

Groetjes Jessie

Hoi Dames,
nou hier nog eentje die voor ronde 6 gaat net als de gedachte van hunnybun.
Gisteren had ik helemaal geen zin om te klussen ik had ech zo iets van het moet en had daar geen zin in, en manlief had ook zo iets van dan maar niet, dus de eitje van zaterdag heb ik dus mooi laten gaan, ik vind het erg zonde, maar kwa gevoel kwam het er niet, en 'ochtends moest ik wel even huilen dat ik het voorbij liet gaan, heb nu echt dubbele gevoelens dames, ppffffffffff
ik weet het niet meer..........................

Moest even mijn verjaardag op de lijst zetten hoor dames :):)

28.01   hunnybun, 5e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen, positief getest met ovu-test
                   aapje, 5e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
29.01
30.01
31.01
01.02
02.02
03.02
04.02
05.02
06.02
07.02
08.02 : Filiz, 27 jaar, 5e ronde 2e kindje, uitgegaan van 29 dagen
09.02     Jessie, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje
10.02
11.02
12.02
13.02
14.02
15.02
16.02
17.02 Filiz, jarigggggggggggg
18.02
19.02
20.02
21.02
22.02
23.02
24.02
25.02
26.02
27.02
28.02  
29.02

@ jessie
wat vervelend sores op je werk... uitwaaien is bij mij dan ook het enige wat helpt.. ik vind het herlijk dat we nu weer brabant verruilen voor zeeland. heerlijk dichtbij het water!
jij hebt de komende dagen geen tijd voor het forum.. hahaha te druk met een babytje maken!

@filiz...
als je geen zin hebt, dan moet je het niet doen... het moet natuurlijk wel leuk blijven. wij hebben dat ook een ronde gehad. en dan voel je je even schuldig dat je er nniet alles aan gedaan hebt, maar die andere rondes doe je toch hartstikke je best...

ik ben vanmiddag gaan shoppen. 2 paar nieuwe laarzen en een nieuwe jas. niet echt een winterjas, maar een beetje voor en najaarsjas. stiekum hoop ik dat ik hem dit najaar niet meer aankan! en dan heb ik het niet over door teveel snoepen hahaha
het leuke van de uitverkoop is dat je bankrekening het ook niet zo vervelend vindt! 60 euro was ik kwijt...

vanavond ga ik wandelen met mijn zus. die wil de marathon gaan wandelen in oktober. ik wandel nu een keertje mee. ik gok dat de ronde zo'n 8 km is.
wens me maar succes.. hahaha

Carina, ik hoop inderdaad dat het snel over is. En wat fijn dat dat chromosoomonderzoek alleen uit bloedprikken bestaat. En gelijkj heb je, dan is dat tenminste uitgesloten. Hoe is het nu met je? Wat is je hyves adres? Of als je m liever niet via het forum wil geven kun je m altijd mailen naar

sientje@live.nl

. Is m ´n mailadres.

Filiz, jeetje meid, wat vervelend dat je je zo verdrietig voelt. Heb je je ei gevoeld of is er misschien nog een kans dat ie gaat komen? Ik hoop voor jullie dat het snel raak is!

Jessie, ja, vervelend he dat mensen vragen of er uitbreiding komt. Mensen om ons heen vragen het ook al een tijdje. Onze zoon wordt over ongeveer een maandje 2 jaar, dus tja, mensen gaan het op de een of andere manier verwachten. En wij maar elke keer een lulverhaal ophangen, stukje acteerwerk. Vooral nu, maar daar kan ik wel om lachen! Echt van nee hoor, nu nog niet terwijl we alweer de 9 weken gepasseerd zijn!

Hunnybun, ik kan me voorstellen dat je wat afstand wil nemen. Er even niet veel mee bezig willen zijn. Ik had het ook na m ´n tweede vroege miskraam. En je weet het, we zijn hier altijd, dus als je wat kwijt moet je kunt altijd hier terrecht!

Hier gaat alles z ´n gangetje. Ik merk dat als ik wat doe, de misselijjkheid wat meer naar de achtergrond treedt. Dus vandaag hadden we wat vanochtend gedaan en vanmiddag. Voor morgenochtend heb ik ook meteen weer een afspraak gemaakt met m ´n vriendin zodat ik hoe zeg je dat, een stok achter de deur heb om uit m ´n bed te gaan en mezelf meteen klaar te maken en m ´n zoontje ook. Morgenmiddag ga ik als het goed is naar een zwangerschapswinkel toe om wat broeken te halen. Nu hebben ze 40% korting, dus ik denk dat ik daar maar even ga strunen.

Oja, over de foto van de echo, ik heb gelezen dat dat alleen maar kan (foto ´s toevoegen) als ie al ergens op internet staat. Nou, ik ga even kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen... En m ´n buik wordt al echt groot! Jeetje joh, het lijkt met m ´n vorige zwangerschap al of ik 4 maanden ben! Zal kijken of ik ook een fototje kan plaatsens. Onwijs joh...

Ook lijjkt het wat beter te gaan. Ik kan nu alweer een stuk typen en al een stuk meer drinken dus dat gaat goed.

Ik ga nu stoppen want ik moet een grote boodschap doen zeg maar, en als ik er nu niet gebruik van maak kan het nog wel weer een dag duren (kennen jullie dat...)

Groetjes!

hallo allemaal

Sientje: wat fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat!!   En wat fijn dat je al een echt buikje krijgt!!! Lijkt me heel stoer!! Ik kan bijna niet wachten tot ik inderdaad een buikje krijg, maar ja zal ik toch eerst een eitje moeten bevruchten geloof ik.

Vandaag tenminste weer een gewone dag op het werk gehad. Verder geen bijzonderheden geloof ik.

Hoe zit het met het knuffelgehalte van de overige bijtjes?? Ik lees namelijk op internet dat het beter zou zijn om het om de dag te doen, maar hebben jullie dan ook zo rond je eisprong dat het voor je gevoel moeilijk is om een dag over te slaan, want ja das misschien weer een gemiste kans?
Ik heb van alles al geprobeerd, inderdaad om de dag en juist twee keer per dag  maar tot nu toe natuurlijk geen resultaat, ben benieuwd hoe het bij jullie is?!

Nou ik ga lekker eten koken want mijn mannetje zal zo thuis komen!

prettige avond iedereen!!

Groetjes Jessie

Hoi Bijltjes,
Gaat alles goed met jullie, met mij gaat het beter hoor, mijn schuldgevoel is aan het verminderen :)

Hunnybun en aapje vandaag is jullie NOD hey, en hebben jullie al getest?????
houden jullie ons nog wel op de hoogte
spannenddddddddddddddd

Terug
Bovenaan