hoi lieve bijtjes
Jeetje zeg ik ben anderhalve dag niet op het forum en moest me toch even bijlezen, gezellig dat er zoveel gekletst is.....
* Carina: Wat vervelend voor je, maar wel goed dat je er toch "makkelijk" mee omgaat.
Knap van je hoor!!!!! Was je voorgevoel van de week toch goed, dat lijkt me zo erg, dat je eigenlijk al voelt dat het misschien verkeerd gaat. Ik zou al zo blij zijn als het eindelijk eens mocht lukken, en dan kan het dus alsnog mis gaan!!! Sterkte nog
* hunnybrun: Wat vervelend voor je dat je verwacht dat het deze ronde weer niet gelukt is. Ik hoopte ook dat ik bij die 70% zat van binnen een half jaar zwanger zijn, maar helaas behoor ik als het zo doorgaat niet eens bij de 90% die binnen een jaar zwanger is... Ik zal voor je duimen dat jij wel tot die 70% gaat behoren hoor!!!! Je moet inderdaad doen wat je gevoel je ingeeft, en als dat is dat je even niet meer op het forum moet komen zullen wij je natuurlijk wel missen maar snappen we het wel.
Ik ben ook en aantal maanden niet op het forum geweets, druk met verbouwen, geen behoefte enz. Helaas heeft het bij niet geholpen..... Maar voor iedereen is dat anders natuurlijk.
* sientje: hoe voel je je nu?? Nog steeds beroerd of al wat beter??
* Jessica: hoe is het met je?? je zit op het wachtbankje zag ik.... voel je al iets wat op een zwangerschap zou kunnen lijken?? Het klinkt inderdaad alllemaal zo makkelijk om er niet te veel mee bezig te zijn, maar ja het valt niet mee kan ik je verzekeren. Zeker niet als je al 10 rondes achter de rug hebt en iedereen om j eheen maar "gewoon" zwanger lijkt te worden.... en dan ook nog van die mensen die vragen goh hoe staat het eigenlijk met jullie kinderwens?? Ik zag dan altijd maar heel stoer dat we ze ooit wel willen maar dat we het voorlopig nog goed hebben met z'n tweeen, maar van binnen vole ik me dan heel ellendig!!!!
Tsja je vroeg hoe was met het vrijen.... dat verschilt per keer moet ik zeggen. Meestal ben ik wel extra "opgewonden" zo rond de dagen van mijn eisprong, en dan geniet ik er echt wel van, maar ik beken eerlijk dat ik ook wel eens gevreeen heb met de gedachte van: nu is zou het goede "moment" kunnen zijn dus kom maar op, en ja dan genoot ik er niet heel erg van.........
Ook weet ik inmiddels na 10 rondes wel ongeveer mijn eisprong te vinden en dan denk ik er wel eens aan, nee het is beter dat we het vanavond doen want dan hebben we meer kans en dan wijs ik manlief wel eens af, Erg eigelijk he, maar hij begrijpt het wel. Zegt heel lief dat hij ook graag een kindje wel en altijd zin heeft in mij dus dat hij het prima vind om te wachten tot ik denk dat het een geschikt moment is.
Maar nogmaals er zijn ook genoeg keren dat ik er echt wel zin in heb en er enorm van kan genietn hoor!!!!
Nou dan nog en korte update van mijn eigen sores, hihihih
Heb vrijdag een hele vervelende dag gehad op het werk, waarbij het behoorlijk uit de hand is gelopen, dus ja gisteren lekker met man en hond naar het strand geweest om uit te waaien, heerlijk was dat!!!
Ik had me nog zo voorgenomen deze maand geen temp of ovu testen te doen. Ik wist het zeker, nou de thermometer ligt nog in mijn nachtkastje en die is inderdaad niet gerbuikt, maar de twee ovu testen die er nog lagen zijn helaas wel uit de verpakking gekone, ik kon het niet laten!!! Maar goed nu zijn ze dus op en er komen ook geen nieuwe meer!!! Heb dus vandaag of morgen mijn eisprong als het goed is dus we hebben nog wat te doen vandaag! hihih
Nou iedereen een prettig weekend verder!!!!
Groetjes Jessie