Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hallo dames,

Ik reageer even snel op een paar berichtjes van jullie:

Carina: Jeetje meid wat moet ik zeggen ?! Wat vreselijk, wat afschuwelijk.
Ik geef je in iedere geval een hele dikke pakkerd:  en een dikke zoen: . Ik hoop dat deze een beetje steun aan je geven.  Het  lijkt me een zeer moeilijke  en pijnlijke situatie. Maar gelukkig ben je heel erg sterk zo te lezen en zoek je veel afleiding.
Ik kan niet meer doen vanaf hier dan je alle kracht te wensen, je heel erg veel sterkte te wensen met de onderzoeken die nog gaan komen en de hoop uit te spreken dat  dit engeltje dat je nu bent verloren zeer snel terugkeert en lekker blijft zitten en gaat groeien in jouw buik ! Heel veel sterkte en liefs !!! xxxxx Silvia.
ps. Ik ben heel erg benieuwd hoe het met jouw schoonzus afloopt !

Jessie: Wij zijn al vrij snel naar de huisarts gegaan: na een dik half jaar (beetje een leugentje gebruikt dat wel....). Beide hadden we een heel erg sterk gevoel dat er iets niet oke zou zijn. Onze huisarts heeft meteen mijn bloed laten onderzoeken en het sperma van mijn man. Daar was meteen aan te zien dat het sperma niet goed was en dat ik een hoger glamidia gehalte heb. We werden meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis en ze liet ons alvast nog een aantal (herhalings) testen doen zodat het in het ziekenhuis allemaal wat sneller zou gaan. Achteraf zijn we heel erg blij dat we de stap zo snel hebben gezet. Ons gevoel was gewoon heel erg sterk en iedere maand die frustratie en verdriet dat is ook alles behalve leuk en prettig. Zeker is het niet leuk om slecht nieuws te krijgen maar nu weten we wel waar we aan toe zijn en dat geeft ergens ook weer rust. Inmiddels hebben ze in het ziekenhuis vele andere onderzoeken gedaan waarvan we over 1,5 week de uitslag krijgen: reuze spannend, maar we houden moed ! We hopen dat ze ons kunnen helpen middels IUI anders IVF. De ene dag gaat het beter dan de andere: de ene dag zakt de moed in onze schoenen en zijn we intent verdrietig, de andere dag hebben we hoop en gaan we ervoor. We moeten nu nog eventjes geduld hebben.
Maar goed om de stap te zetten naar de huisarts; daar moet je aan toe zijn. Maar als er al iets niet goed zit, vroeg of laat krijg je het dan toch te horen. Bereid je er wel op voor als je die stap zet, dan komt het niet helemaal als donderslag bij heldere hemel. Succes !!!!!

Ietske: Hartelijk gefeliciteerd !! Dat geeft de bruger weer moed: wij kunnen ook geen kinderen krijgen via de natuurlijke weg wegens het slechte zaad van mijn man: te weinig en te langzaam.
Wat was er mis met het zaad van jouw man als ik mag vragen ? Hebben ze een keer of meerdere keren getetst ???

Hunnybun: Ik had al gereageerd op je eigen nieuwe topic. Gefeliciteerd meid !!

Filiz: Hebben jullie wel ervoor en erna geklust ? Je weet het nl. maar nooit he ?!
Maar inderdaad is het wel dubbel dat gevoel. Wij hebben de afgelopen  maand echt even een pauze ingelast nadat we te horen hebben gekregen dat het niet via de natuurlijke weg kan: even geen stress, even geen moeten. Maar toch heb ik ook dat dubbele gevoel. Ik lees en hoor toch regelmatig dat mensen zwanger raken terwijk het sperma niet goed was en ze reeds in de malle molen zitten. En nu hebben we een maand onze kansen voorbij laten gaan. Maar ach ja, ik troots me maar met het feit dat het zo moet zijn dan...
Ik hoop dat we snel meer geluk hebben!!!

Aapje: Heel erg veel succes de volgende ronde !!!

Jessie: Enne had je een positieve ovu test ? Erg is dat he: kon het ook nooit laten om te testen en te tempen. Maar nu ik weet dat wij geen kinderen via de natuurlijke weg kunnen krijgen heb ik rust en test en temp ik niet meer. Ik hoop voor je dat het deze ronde is gelukt !!! Tja het is echt niet te plannen he dat klussen. De arts in het ziekenhuis zei ook al dat hiervoor geen advies is: de een klust iedere dag, de ander om de dag, de ander om de 2-3 dagen, de andere alleen ovulatie gericht. Het is de natuur die het bepaald.........het komt dus zoals het komt.
Gewoon regelmatig klussen is het enige dat werkt: hihihihihihihihi.   Succes !!

Mocht ik iemand zijn vergeten: sooooorrrryyyyyyyy.

Ik wens iedereen sterkte met afwachten op de menstruatie, heel veel sterkte voor diegen die weer ongesteld is geworden, heel veel succes voor diegene die in de klusperiode zitten en heel veel geluk voor de zwangere dames.
Voor jullie allemaal: klussende, wachtende, verdrietig of juist heel erg blij: ik duim voor jullie allen voor een goede afloop .

Heel veel liefs, Silvia

01.02
02.02
03.02
04.02
05.02
06.02
07.02
08.02 : Filiz, 27 jaar, 5e ronde 2e kindje, uitgegaan van 29 dagen
09.02    
Jessie, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje
10.02
11.02
12.02
13.02
14.02
15.02
16.02
17.02
18.02
19.02
20.02
21.02 Carina afspraak gyn 16:40
22.02
23.02
24.02 Carina, vanaf 01-2007 aan het proberen, als alles snel op gang komt nu nod???
25.02
26.02
27.02
28.02  
29.02
01.03
02.03
03.03
04.03
05.03
06.03
07.03

En de ZWANGEREN onder ons :
Sientje: uitgerekend ??????????
Ietske: ?????????????
Hunnybun:?????????

Hey Sylvia, super dat je nog even langs bent gekomen meid, ik dacht al ik mis iemand.
onze laatste klusdag was woensdag dus, eigenlijk hoop ik stiekem dat de zaadjes het nog overleefd hebben ihihiihihi,
Heb nog wel erge last van pijn in de onderrug alsof ik ongie ga worden en nog steeds de steken in mijn eierstokken, nou we wachten geduldig af.
Ik las net een iets uit Libelle er stond "zeg nooit nooit, maar ooit"
Kom strakjes nog ff kijken

Hoi hoi,

Even snel een berichtje want voel me niet zo toppie.
Hunnybun gefeliciteerd meid!!!! Hartstikke goed!
Geniet ervan!

Volgende keer wat langer, ga nu weer snel liggen.

Groetjes Sientje

Hoi hoi,

Geniet ervan!

Groetjes Sientje

Hoi hoi,

Geniet ervan!

Groetjes Sientje

Hoi hoi,
He hunnybun gefelicitreerd joh!! Kei leuk! Hoop dat het ook bij jullie allemaal goed zal gaan.
Sylvia: : Dank je wel, wij zijn ook zo verrast! We hebben dus tegen de gyn waar we ginster een afspraak hadden dat we een dag ervoor hadden getest, want wij dachten als ze weet dat we het eerder wisten waarom zouden we de afspraak dan door laten gaan.... Maar we hadden een hoop vragen1 We kwamen dus binnen en ze zegt "jullie proberen dus zwanger te worden??"ik antwoorde "ben zwanger"en toen het uitgelegd.
Mijn vriend is dus inmiddels 2 keer getest, 1 x eind oktober, en dat bleek niet goed te zijn. Zaadcellen waren abnormaal???? Toen moeten we na 6 weken weer testen want het kan wel eens dat het een dagje gewoon wat minder is. Nou toen hbben we eind december getest en toen belde de dokter op dat het weer niet goed was. Te weinig, abnormaal en niet snel genoeg. We moesten naar de gyn. en hij wenste ons sterkte......... Nou dat viel echt koud op ons dak.....
Ik had op 30 dec de uitslag nog niet van het zaadonderzoek en ik had nog ovulatietesten liggen. Normaal bleek mijn eisprong pas 3 weken na mijn 1e menstruatie te komen en dan na een week werd ik al ongesteld. Ik had zelf al uit gepluisd dat dat oo kniet echt gunstig was. In het begin was ik dus een boel geld kwijt aan die testen omdat ik al na 2 weken (wat normaal is bij een cyclus van 28 dagen) begon met testen.
30 december dacht ik dus laat ik ze weer eens proberen, niets te zien. Die dag erna geen tijd ivm oud en nieuw en nieuwjaardag (precies 2 weken na mijn 1e dag van de menstruatie) getest en een dikke streep, dus ei kwam eraan. Toen maar meten die avond geklust.... en dat bleek dus raak te zijn want nu ben ik vandaag 6 weken zwanger.
De gyn zei dat het wel vaker voor komt. En mijn vriends zaad was idd abnormaal en te weinig goede zaadcellen en te traag, maar hij had wel redelijk veel zaadcellen dus een enkeling kon zwemmen en dat heeft hij dus gedaan. De dokter had ook gister een inwendige echo gmaakt en daar zagen we een piepklein rondje van 3 mm wat ons kindje moet worden! !!
Heeft jouw man/vriend hetzelfde probleem?? Alles kan dus.......... Hoo pwel dat ales goed gaat. Vannacht werd ik wakker van krampen die steeds erger werden..... dan wordt ik toch wel een beetje bang...
Maar goed....
Hierbij alvast heel veel glitters en ik hoop dat jullie ook zo'n gelukje zullen krijgen!!

Hallo dames

Ik zag dat we op de tweede pagina van het forum stonden dus ik dacht daar zal ik eens even iets aan gaan doen.

Maandag had ik steken in mijn zij en een beetje een apart gevoel. Aangezien ik verwacht had zondag mij ei te hebben maar toen niks gevoeld denk ik dat mijn ei maandag was. Dus toen manlief thuis kwam hebben we meteen maar eens flink geklust. Maar ja zaterdagavond en zondagavond ook al gedaan dus ja weet niet of er maandag nog wat bruikbaar zaad gelanceerd is, hihi

Ik heb nog eens een gesprek gehad met mijn mannetje en daaruit hebben we geconcludeerd dat we het allebei toch inmiddels wel erg lang vinden duren. We hebben besloten de uitslag van deze 11e ronde niet af te wachten en naar de huisarts te gaan.
Volgende week heb ik vakantie dus meteen de dus HA gebeld, heeft hij ook een hele week vakantie volgende week!! ( gaat zeker ook carnavallen)
Dus nu hebben we een afspraak voor as vrijdag!! Das dan ook wel weer snel maar het voelt ook wel fijn.
In het begin was in "bang" voor de uitkomst van de medische molen, want als je eenmaal erin stapt weet je echter niet wanneer je er weer uit stapt, dus ja. Maar nu overheerst echt wel het gevoel dat ik wil weten waarom het niet lukt. De teleurstelling wordt elke maan groter, en het lijkt of iedereen in mijn omgeving wel heel makkelijk zwanger kan worden........

Kan ook niet zeggen dat ik echt zenuwachtig ben voor het bezoek maar wel spannend.......
Hoop alleen dat de dokter er wel een beetje verstand van heeft en de zaak serieus neemt. We hebben namelijk voor een jaar een ïnval" dokter en ik heb gehoord dat hij wel erug jong is, dus ja misschien ervaart hij het niet als een probleem!
Ach ja ik zie het wel gewoon!!

Sorry dat het een egoistisch verhaal geworden is maar wilde het even kwijt( misschien toch zenuwen???)

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan