Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

hallo allemaal, ben ziek thuis dus kan eindelijk de tijd eens vinden om eens een langer stukje te schrijven.

Als eerste natuurlijk hunnybun gefeliciteerd!!!! super meid! hoe voel je je verder? en dringt het al tot je door? Ben echt superblij voor je. Ietske ook gefeliciteerd! de wonderen zijn de wereld nog niet uit als ik het goed begrepen heb!!

@sientje; voel je je al weer iets beter? Balen dat je je ze rot voelt. Is natuurlijk niet iets waar je op hoopt bij een zwangerschap. Sterkte!

@filiz; geeft niet hoor dat je over mijn stukje heen gelezen hebt, dat heb ik ook wel eens. Niets om je voor te schamen in ieder geval. Heb jij al een voorgevoel? 8 feb. je NOD toch??

@Carina: hoe is het nu met jou? Kun je het een beetje een plekje geven?

@Jessie: succes bij de h.a. Je hebt gelijk dat je gaat. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Ik hoop dat jullie de medische molen niet inhoeven en je alsnog snel zwanger mag worden.

Iedereen die ik vergeet sorry daarvoor.

Met mij gaat het weer goed nu. Nadat mijn rd's ineens 5 dagen te vroeg kwamen. Ik ga bij de volgende cyclus maar weer uit van 23 dagen en dan maar iets langer doorklussen. Dus wij gaan weer van start!
Iedereen succes bij de volgende ronde, maar liever nog natuurlijk succes met de zwangerschap!

liefs Aapje

Jessie: Ik heb mijn verhaaltje voor jou op de topic: Eerste bezoek aan de gyn geschreven.

Aapje: Ook al in de lappenmand ? Ik zit ook ziek thuis. Het heerst schijnt het....
Ik was ook 5 dagen te vroeg ongesteld !! Ik had de twee keren daarvoor een cyclus van 31 dagen en nu na 26 dagen weer visite van de rode duivels. Mijn cyclus wisselt dus van 26-32 dagen.
Maar ik ben er blij mee deze keer en dat klinkt misschien heel erg stom he. Ik heb nl. een echo gehad op dag 13 en daarop was geen ei te zien en dus was ik heel erg bang dat ik geen eispring zou hebben, dat de eitjes niet goed rijpen en vanzelf springen.
Ik was al heel erg bang dat ik een kijkoperatie zou moeten en dat ik verklevingen heb en aan de Clomid moet. Nu dat ik zo vroeg ongesteld ben geworden kan het dus heel goed zijn dat ik inderdaad een eisprong had gehad op het moment dat de echo werd gemaakt. Dat geeft me dus weer hoop. Maar ja, ik moet afwachten tot volgende week vrijdag dan weet ik het echt zeker na alle bloedonderzoeken waaraan ze kunnen zien of er inderdaad echt een eisprong is geweest.
Ik hoop dat bij mij alles oke is en dat het sperma goed te bewerken is zodat ze ons kunnen helpen met IUI en wie weet is er voor ons ook een wonder weggelegd zoals bij Ietske........
Ik wens je in ieder geval heel erg veel succes de komende ronde en hoop dat jij de volgende mag zijn met de glitters !!!!

Hoe gaat het met de rest van de dames ?
Zoals jullie al misschien hebben kunnen lezen ben ik gisteren ongesteld geworden en ben ik geloof ik de enigste op deze topic wat er maar wat blij mee is. Gek he.
Ik heb nl. nu de hoop dat er toch een vroege eisprong was geweest twee weken geleden toen de echo werd gemaakt. Ik was zo bang dat ik verklevingen heb waardoor het eitje niet door kan komen of dat er geen eitje springt of goed rijpt. Nu heb ik weer een sprankje hoop gekregen, maar goed ik moet wel realistisch blijven en afwachten tot over een week: spannend !!!!
Ik hou jullie op de hoogte !!!

Heel veel liefs en succes/sterkte allemaal,

Silvia

Hallo damesssssss,

Aapje, vwwl plezier met klussen deze ronde

Ik heb zelf nog geen voorgevoel hoor, yip 8 nov. is mijn NOD en dan is mijn moeder ook jarig misschien een leuke kado voor haar dat ze voor de tweede keer oma word wie weet???????
Heb al bijna een week, vreselijke pijn in mijn onderrug zoals ik de vorige keer ook zei, hij wil maar niet overgaan, gisteren een paracetamol genomen en een kruikje gezet maar nee hoor, het blijft zeuren gewoon, en ben ook af en toe misselijk. Misschien ga ik wel weer ziek worden, het heerst he?? En dit jaar hebben we echt met een langdurig griepje te maken in heel de wereld zeg maar, in Turkije zijn er op dit moment ook heeel veel zieken en   kinderen en ouderen liggen in het ziekenhuis door de virus.
Dus hoop dat de zomer een beetje snel komt.

hoi meiden
Even een heel kort berichtje van mij.
Ik heb het op het moment een beetje druk met de verhuizing, want zaterdag gaan we over.
Ik wilde even laten weten dat ik wel mee lees maar  even geen tijd heb op te reageren.
Ik denk dus wel aan jullie, maar meest is het al heel laat als ik lees en ben ik te moe om te typen.
Volgende week ga ik weer even reageren.
Als de internet het gelijk doet hoor.

Nou veel succes iedereen.
liefs hunnybun

Hoi Dames

Nou heel wat zieke bijtjes zo te zien. Ik wens jullie allemaal beterschap hoor!! Dat het maar niet te lang mag duren.
Ik moet lekker nog 1 dagje werken en dan een weekje vakantie! Krijg je als je in het onderwijs zit en het in het zuiden al zo vroeg carnaval is....... Kan niet zeggen dat ik er al echt aan toe ben, maar het is wel lekker natuurlijk.

Ik heb mijn temperatuurlijsten al klaar liggen om morgen mee te nemen hoor naar de huisarts. Ik wil in ieder geval niet naar huis gestruurd worden met het advies om eens te temperaturen. ben blij dat ik dat al gedaan heb. Denk alleen niet dat ik het meteen ga geven, wacht eerst maar af wat hij allemaal te zeggen en wat voor adviezen hij heeft.....
zal blij zijn als het morgen voorbij is..... Dacht dat ik er wel nuchter onder was maar weet toch niet zo goed wat ik kan verwachten. Wat als hij meteen een inwendig onderzoek gaat doen, brrrrrrr heb nog nooit zoiets gehad. Maar goed even afwachten maar en ik laat jullie natuurlijk weten wat we te horen hebben gekregen.

Hoe is het verder met iedereen??!
Hunnybun: succes met verhuizen dit weekend! dat het maar lekker mag opschieten en dat jullie daarna maar volop mogen genieten van jullie nieuwe huis en natuurlijk het grote wonder dat op dit moment in je buik aan het groeien is.
Sylvia: bedankt voor je reactie op bij het andere topic, maar blijft wel spannend.
Ik zal voor je duimen dat je volgende week goed nieuws krijgt!!! Wel heftig allemaal hoor als ik jou verhaal lees, zit ik een beetje te zeuren over een eerste bezoek aan de HA!!!
Aapje: succes met de volgende ronde!!!!!

Alle andere bijtjes Succes met klussen of met het wachten natuurlijk.

Ik begin wat hoofdpijn te krijgen dus ga er mee stoppen. Laat van het weekend wel horen hoe het was bij de HA

Groetjes Jessie

hoi meiden!

even een snel berichtje.... we meoten namelijk zo weg!

vandaag de sleuteloverdracht van ons huis in brabant. tuurlijk gaan we dit weekend ook nog canravallen!

@ jessie! ik werk ook in het onderwijs, maar heb pas over 2 weken vakantie.. zucht!
in zeeland wordt bijna niet aan carnaval gedaan dussssss

met mij gaat het best goed. alben ik bang ook iets onder de leden te hebben. was afgelopen nacht wakker geworden en toch een partij misselijk... pfffff
maar gelukkig ebte het langzaam weg en kon ik toch nog slapen.

tot na carnaval!

hoi bijtjes

Wat is het hier rustig zeg??? Iedereen druk met klussen, verhuizen of (net als ons) carnavallen zeker?!!!

Ik zit al helemaal in mijn verkleedkloffie klaar op de bank om zometeen lekker te vertrekken en eens flink te gaan feesten?! Maar ja wat doen we met de alcohol? Ik verwacht niet dat het deze ronde gelukt zal zijn..... Ach ik drink ook zelden alcohol dus ze vinden het vast niet raar als ik vandaag ook niet zal drinken en een andere bijkomstigheid is dat ik het ook niet nodig heb om het gezellig te kunnen hebben.

Ik zal even een korte reactie geven op het bezoek aan de HA gisteren. Nu ik kan ook geen lange reactie geven want werkelijk waar na 3 minuten stonden we weer  buiten!!! Wat een knoest is die invalhuisarts zeg!!!!!!
Het ging ongeveer zo:
* Wat is je geboortedatum?
* Wat is het probleem?
* okey je wordt niet zwanger, heb je wel een cyclus? ja ow das dan mooi....
*  dan doe ik nu een fax de deur uit naar de gyn, en die neemt met jullie contact op.
* verder nog iets?
* niet......... dan wens ik jullie een fijne carnaval en onthoud maar goed dat de meeste zwangerschappen ontstaan met carnaval.

en werkelijk waar we stonden weer buiten. Totaal verbouwereerd en een beetje ontdaan.
Daar konden we het dus mee doen. ik overdrijf echt niet als ik zeg dat het niet langer dan drie minuten duurde. Niet eens iets gezegd dat hij het vervelend voor ons vond of wat dan ook. Echt niet te geloven.
Dus ja nu maar wachten tot de gyn. contact met op ons opneemt.
Owja hij zei ook nog: ik stuur de fax weg, zij nemen contact met jullie op maar als het in de tussentijd wel gelukt is kan je ze altijd weer afbellen....
GRRRRRRR

Vandaar dat ik zo lekker de stad in ga, lekker feesten en vooral niet meer aan het vervelende bezoekje terugdenken. We wachetn nu maar af, geen idee hoelang het duurt voor de gyn ons gaat bellen?! Heeft een van jullie ervaring?!

Nou iedereen een heel fijn weekend!!! Succes en veel plezier met alles wat jullie gaan doen!!!

ALAAF!!!

GRoetjes jessie

Terug
Bovenaan