Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

hoi jhessie...

wat een l*l van  een invalhuisarts zeg!
hoop dat je je er niet al teveel van aantrekt!

hoe ben je verkleed?
ik wordt straks GI-jane.... hahahsa

groetjes

Hoi dames,
En hoe was jullie carnavalllllll, hebben jullie lekker gefeestttt?

Hey jessie, dat is wel erg makkelijk zeg, jeetje wat een huisarts, ja tegenwoordig doen die huisartsten ook niets meer, ga je met hoofpijnklacten naar de huisarts, eerste wat ze zeggen is kan met stress te maken hebben, vreselijk gewoon.
,

Hallo iedereen!

Jeetje wat een zieken allemaal! ik hoop dat jullie inmiddels al een beetje opgeknapt zijn!

Jessi: Wat een rot arts zeg! Ik snap heel goed dat jullie niet echt met een fijn gevoel naar huis gingen. Maar positief puntje is wel dat je naar de GYN mag en dat gaat jullie vast helpen! Hoe was de carnaval? WEl grappig toen ik net las dat je niet zo goed wist wat je moest doen met alcohol! Ik had nl het zelfde probleem donderdag avond toen ik nadacht over de carnaval. Ik had niet verwacht dat t raak zou zijn maar ik dacht: wat nu als het WEL raak is en ik ga flink aan de alcohol? Dus ik heb donderdag avond een test gedaan (  hoop dat jet het niet vervelend vind)  ( 2 dagen voor mijn NOD met sensitest midstream.)..... en er stond een lichte streep... wat betekend positief! maar ik heb zelf nog nooit getest voor de NOD en omdat er lichte streep stond wel ontzettend blij maar durf nog niet blij te zijn, gister weer getest en weer een lichte streep. ik hoop t zo!!! Dus voor mij geen alcohol met carnaval dit jaar.

Vandaag zou ik ong moeten worden... we zullen het zien...

wordt vervolgd...

Jessi fijne vakantie, geniet even van de rust en heel veel plezier nog met carnaval met of zonder alcohol meestal wel gezellig toch???

andere meiden fijn weekend!

gr jessica

06.02
07.02
08.02 : Filiz, 27 jaar, 5e ronde 2e kindje, uitgegaan van 29 dagen
09.02    
Jessie, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje
10.02
11.02
12.02
13.02
14.02
15.02
16.02
17.02 Filiz jarigggggggggggg
18.02
19.02
20.02
21.02 Carina afspraak gyn 16:40
22.02
23.02
24.02 Carina, vanaf 01-2007 aan het proberen, als alles snel op gang komt nu nod???
25.02
26.02
27.02
28.02  
29.02
01.03
02.03
03.03
04.03
05.03
06.03
07.03

En de ZWANGEREN onder ons :
Sientje: uitgerekend ??????????
Ietske: ?????????????
Hunnybun:?????????
Jessica:????????

hoi allemaal!

Vandaag mijn NOD! Niet ong geworden die twee testen van donderdag en vrijdag! nu kan ik echt blij zijn!!! ik vond het zo vreemd om voor mijn NOD te testen! Mijn borsten voelen sinds vandaag anders en gevoeliger. Dus ja nu durf ik echt blij te zijn!!!!!!!!!!

Volgens de berekening op 9maand.com ben ik uitgerekend op 13 oktober 2008. Jeetje zo onwerkelijk allemaal, ik kan het gewoon niet geloven.

Voor de meiden die zwanger zijn (zijn er al best wat zie ik in het lijstje!) genieten!!!
Voor de meiden die aan t wachten zijn. toi toi toi
Voor de meiden die aan het klussen zijn/gaan: Succes!!!!

Hier zijn met glitters, dat ze iedereen geluk mogen brengen!

Liefs jessica

hoi dames

Jessica: WAT HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!   Wat een goed nieuws!!!!!
echt tof voor je dat het deze ronde gelukt is!!!! geniet er maar lekker van!!!!
Je schreef dat je je ei altijd wel voelde toch?? mag ik vragen of hoe het dan met het knuffelen zat rond deze dagen? Deed je het  juist vlak ervoor, of als je  je ei  voelde? Als je het te persoonlijk vind hoef je natuurlijk niet te antwoorden maar ben gewoon nieuwsgierig.

Ik zit nog steeds op het wachtbankje. Heb as weekend mijn NOD. heb totaal nog geen zwangerschapverschijnselen dus reken maar weer nergens op.
Ben een beetje aan het bijkomen van de carnaval. Maar moet zometeen eerst wat dingen gaan regelen, ze hebben namelijk vannacht de kentekenplaten van de auto gejat!!! GRRRRRRRR!!! Als ze gewoon allemaal ,met de poten van een ander zijn spullen afblijven!!!!

Groetjes Jessie

Hoi allemaal!

Jessie: Ik voel mijn eisprong dus. en ik weet dat hij meestal rond de 11 dag is, dus wij beginnen dan rond de 8e dag met klussen en zodra ik mijn ei voel en we hebben de kans klussen we nog een keer. En gelukkig nu met resultaat, echt onwerkelijk nog.
Balen zeg je kenteken platen weg, dat is een heel gedoe en kost nog best wel wat centjes. echt vervelend zulke dingen.
Dus jij zit op je wachtbankje? Ik moet zeggen dat je niet IETS hoeft te voelen om zwanger te zijn hoor! Ik voelde ook niets, behalve dat ik erg moe was. Het was mijn vriend die zei: volgens mij ben je zwanger omdat hij vond dat ik een beetje anders deed, dus wie weet!!!! Ik hoop het echt voor je!

succes met alles regelen!

groetjes Jessica

Terug
Bovenaan