Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

hallo bezige bijltjes,

Hoe is het met jullie, hunnybun ben je al helemaal over naar je nieuwe woning
Carina en ben je al begonnen met klussen in jou nieuwe woning? hihiih

Inmiddels hebben we bijna allemaal een nieuwe huis en nu op naar de babies

Ietske en sientje hoe gaat het met jullie a.s mama's alles naar wens, worden jullie verwend door de papa's nou dat moeten jullie wel laten doen hoor

Heb a.s. vrijdag mijn NOD, maar denk dat mijn ongie eraan komt, mijn borsten doen zeer en mijn bovenbenen voelen zwaar, dat heb ik wanneer ik ong moet worden.
Maar goed, we zien het allemaal wel, anders gaan we op naar ronde 6

@ jessica; super voor je!! gefeliciteerd! geniet van je zwangerschap>

@ filiz; balen dat je denkt dat je ongie er aan komt, maar zo lang er geen bloed is is er hoop, of niet??
en anders gaan we allebei voor ronde 6.

Ik en mijn mannetje zijn druk aan het klussen deze week. En dan is het maar weer afwachten he, wachten op dat ene lucky shot!

Ben blij dat er al heel wat bijtjes zwanger zijn
dat geeft hoop!

groetjes Aapje

hahaha filiz..
we klussen ons een ongeluk! maar dan met hout en verfafbranders enzovoort...
als mijn cyclus weer gelijk op gang komt, kan ik komend weekend mijn eitje verwachten...
maar het kan natuurlijk wat langer duren deze keer...

net bij het afvegen trouwens een flinke klodder slijm... snap er niks van.. misschien straks toch maar mijn lief bespringen voor het geval het een vroeg eitjes mag zijn!

morgen hoop ik wat meer te typen, maar heb zo'n berg mail te lezen dat ik dat eerst mar eens ga doen!

groetjes

hoi meiden

Alles goed met iedereen?
Filiz: hoe is het met je?? heb je al duidelijkere teken van je NOD of nog beter van een Zwangerschap??! pijnlijke borsten is namelijk ook een zwangerschapskwaal dus wie weet.......

Carina: tsja ook het andere klussen moet doorgaan he. Ik moet zeggen dat ik het bij onze verbouwing erg leuk vond om lekker bezig te zijn, maar dat ik het ook niet erg vond toen het eenmaal klaar was.
Heb je de carnaval een beetje overleefd?
ik hoorde dat je dit weekend misschien weer een ei hebt.... dat zou geweldig zijn natuurlijk. Voel jij je ei altijd goed of moet je van de ovu testjes hebben?

Hier verder geen nieuws! het is een beetje saai om nu vakantie te hebben terwijl de rest allemaal gewoon aan het werk is. Denk dat ik vandaag maar met een goed boek op de bank ga liggen en lekker luieren! het weer is toch kl*te dus iets anders zou ik ook niet weten te doen.

Groetjes Jessie

Hoi Jessie,
ik was vandaag ook zoooo vemoeid ik hield maar niet op met gapen en collega's hadden zo iets van hey vandaag vroeg naar bed he, nou ik ga altijd vroeg naar bed hahaha

Ene kant, zegt mijn gevoel je bent zwanger, maar aan de andere kant weet niet hihihi
dus wewachten geduldig af

en hoe is het met jou, voel jij al wat??????????

hoi hoi!

even een berichtje voordat ik mijn bed in kruip...
ik weet het, het is vroeg, maar val bijna om van de slaap.

gisteren heb ik nog even een test gedaan om te kijken of de hormonen al uit mijn lijf zijn. vorige keer was dat toen het bloeden gestopt was eigeniljk gelijk weg. maar nu stond er nog een dikke 2de streep. snap er niks van.
maar goed.. ik geef het nog een week en dan bel ik de ha.

de klodder slijm is bij een klodder gebleven en ik ga op eisprongjacht.. hahaha ik hoop maar dat hij dit weekend mag komen. gelukkig voel ik die altijd goed!

groetjes Carina

Hoi Hoi

Wat is het rustig vandaag op het forum.... iedereen druk met andere dingen??
Filiz: wat spannend!!! kan dus nog altijd zo zijn dat je zwanger bent?! Ik hoop het voor je
Ik voel nog niks, maar dat heb ik nooit als ik ongie moet worden, ik verwacht wel iets te voelen als ik zwanger mocht zijn, maar ja aangezien ik niks voel. ga ik er maar niet vanuit.

Ik heb vandaag al post gekregen van de gyn. Op maandag 25 februari mogen we komen. Zal straks eens even uitreken op welke dag van mijn cyclus ik dan zit........
ben wel benieuwd hoe dat zal zijn! Zal eens nadenken over een goeie smoes voor op het werk...........

Ik ga zo lekker mijn bedje in dus voor iedereen! Fijne avond nog

Groetjes Jessie

Terug
Bovenaan