Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

hoi hoi

hier begint het van binnen weer een beetje rustig te worden.
het bloeden is nu zo goed als gestopt. nog af en toe wat rommel, maar verder niks

ik heb nu officieel vakantie! een hele week geen kindjes onder mijn hoede.
echt uitrusten wordt het niet, want we moeten natuurlijk hard aan het werk in het huis.
ik ga de hele week verf afbranden, kozijnen in de grondverf zetten, en dat soort klussen.
mijn vriend is het merendeel van de tijd bezig emt gipswandjes plaatsen.

volgend weekend wordt de tegelvloer gelegd. dan is het weer een heel ander huis denk ik (hoop ik)

@ hunny...
ik snap dat je niet naar de 9maandenbeurs gaat. ik zou dat ook niet doen hoor...
het klopt dat we moeten bloedprikken. ze vergelijken dan mijn genen met die van mijn mannetje. en kijken of daar eventueel een afwijking in de chromosomen zit.
ik verwacht ook wel dat er weer een echo wordt gedaan om naar mijn eierstokken ed, te kijken.
maar dat hebben ze in veldhoven ook al eens gedaan en toen zag alles er goed uit. dus daar ben ik niet echt bang voor.

@ fillis... lekker klussen!
ik zal wat dat betreft blij zijn als al het bloederige helemaal weg is.. het wordt bij ons wel weer eens tijd.. hahaha

@ de rest...
een heel fijn weekend!

groetjes Carina

Hoi bijltjes,
hoe is het met iedereen.
We zaten op pagina twee en dat kan niet he.
Hier is alles ok, zit op mijn eitje te wachten en druk aan het klussen :):):)
Gisteren ben ik weer een jaartje ouder geworden, was wel erg gezelligggggg

En de negenmaandenbeurs was ook leuk, het was wel druk zeg.
Nou misschien dat we volgend jaar met de babies ernaar toe gaan hihihihiih

hey filiz! nog gefeliciteerd emt je verjaardag!
ben je een beetje verwend met kadootjes?

ik vind het een goed voornemen van je.. volgend jaar met babytje.. ik ga met je mee dan! dat hebben we dan alvast afgesproken!

ik wacht op een eitje.. kan zijn dat die volgend weekend ongeveer komt.
ik merk dat mijn baarmoeder leger raakt. ik verlies nog af en toe wat slijmerige dotjes na het plassen. dat zal wel van de baarmoederwand afkomen.

de verbouwing verloopt voorspoedig zoals ze dat zo mooi zeggen. we zijn aan het spelen met gipsplaten, en ik kan de eerste kozijnen al in de grondverf zetten. dus nog even en het gaat op een echt huis lijken! hahaha

als jullie foto's willen zien dan kan dat...
www.carina1978@hyves.nl
je moet wel ff mijn vriendje worden, want alleen vriendjes kunnen mijn foto's zien. als je in je vriendenaanvraag je forumnaam zet, dan komt het helemaal goed. jullie snappen wel dat zwangerworden praatjes niet bestemd zijn voor mijn hyves... ook al weet iedereen dat we ermee bezig zijn...

groetjes Carina

Jaa dank je wel meid
is goed volgend jaar samen.
Ogh jej ik wil de foto's wel zien maar heb nog geen hyves
moet het eigenlijk ook wel hebben denk ik het is echt hyveeeeee nu hehehehe

hoi meiden,
hier even een kort berichtje van mij, morgen ben ik vrij en zal ik wat uitgebreider stukje schrijven.
Ik ben een paar weken niet op het orum geweest, problemen met internet. Kon natuurlijk ook niet bij mijn ouders bijv. verklaren dat ik op de site van ouders van nu moest zijn.
Dus vandaar mijn afwezigheid.
Uitgaande van mijn laatste cyclus (23 dagen) was afgelopen vrijdag mijn NOD, uitgaande van 28 dagen ( wat mijn cyclus zo'n beetje was voor de laatste keer) is mijn NOD morgen.
Heb nog niet echt een voorgevoel maar wel wat vage klachten, met name duizeligheid. Dit heb ik nog nooit gehad en komt me dus ook niet bekend voor.
Ook doen mijn tepels behoorlijk zeer.
Maarrrr om mezelf weer een teleurstelling te besparen wacht ik in ieder geval tot donderdag met testen

Hoe is het met iedereen? Ik zal morgen wat uitgebreider reageren op iedereen, dit is wel weer een errug ego stukje          
Sorry daarvoor
Liefs Aapje

^shit, shit, shit.
Helaas toch ongie geworden vanmorgen.
Op naar ronde 7 dus. Begin me soms toch wel zorgen te maken.
Maar ben nu vooral toch heel verdrietig.

Ga maar ff sporten, misschien voel ik me daarna wat beter...............

jammer aapje...
heeft het sporten een beetje geholpen je zinnen te verzetten?

bij mij is de verbouwing een ideale uitlaatklep! beetje slopen, beetje sjouwen, beetjes schilderen en schuren. ideaal om even nergens aan te denken.

morgen naar de gyn. ben benieuwd of het een aardige man is. en wat ze nou precies gaan doen. zou ik een echo krijgen of niet? of is het alleen maar een praatje emt een briefje om bloed te laten prikken. spannend hoor...

morgen een update....
groetjes Carina

ben uiteindelijk niet gaan sporten maar gaan shoppen. Het heeft me uiteindelijk niet veel opgelucht. Pas toen m'n mannetje thuis kwam en we er even over gesproken hadden ging het wel weer.
M'n mannetje zei zo lief, dan hebben we weer een maand om van het klussen te genieten. Maar gek genoeg voel ik me schuldig tegenover hem als ik moet zeggen dat ik weer ongie ben geworden. Herkennen jullie dat?
Ook al weet ik dat ik me niet schuldig moet voelen. Mijn man wordt echt boos als ik me schuldig voel, nergens voor nodig zegt hij, de schat.

@Carina; spannend morgen naar de gyn. hoop voor je dat je een aardige man of vrouw treft! Sterkte en succes he!

Andere meiden nog wachtend op eitje of NOD?

@hunnybun; hoe is het nu met jou? Kun je het een beetje verwerken?

Meiden fijne avond allemaal!!!

Terug
Bovenaan