Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hoi hoi, ik ben deze maand voor het eerst met ovulatietesten in de weer. Daar word je ook niet vrolijk van, mag paar uur niet drinken,niet plassen. Maar ja het is voor een goed doel. Heb er nog maar 3 over en mn ei is nog niet gevonden. Hopelijk vanavond of morgen dus. Volgende keer bestel ik ze mooi via internet,veel goedkoper als die van apotheek. Nou dames succes met jullie nod !

hoi hoi allemaal
Even een berichtje vanaf hier,
Het gaat best wel aardig met me, heb momenten dan is alles teveel en dan begin ik ook echt heel verdrietig te huilen als er iest gebeurt, maar na een tijdje is dat weer helemaal over.
Heb wel positief getest vandaag, dus mn eisprong zal morgen of vrijdag wel zijn.
Dus even klussen vandaag en morgen. En ik hoop op goed nieuws over 2 weken,
Het is nu onze 6 poging, waarvan vorige natuurlijk een heel vroege mk is geworden.
Maar ik kan zwanger worden en dat vind ik wel een fijn iedee.

Aapje, vervelend zeg dat je weer ongi geworden ben, echt balen en de terleurstelling word steeds groter
Ik ga zo voor je duimen aankomende maand,
Wel fijn dat je man zo'n lieverd is.

Carina, heerlijk he, verbouwen, je denk echt even niet aan zwanger worden.
Ik ben pas bezig geweest om je te zoeken op hyves maar het lukte niet,
Wat is je naam waarmee ik je kan zoeken.
Was benieuwd naar je foto's
Heej spannend he, morgen naar de gyn, ik ga morgen weer even lezen hoe het was, en ik hoop dat je al wat kan vertellen.

helma, weet nou niet zeker of ik je naam goed heb,
Ik hou helemaal geen rekening met wanneer ik test, Ja wel sochtends hoor, maar gewoon met mn eerste plas zeg maar.
En nu had ik vanmorgen een wat dikkere streep en dan doe ik als ik uit mn werk kom gewoon nog een test en die was heeeel positief.
Ik heb de testen van www.sensitest.nl,
Vind dat ze best goed werken,
Wanneer test jij dan,
Ik hoop dat je snel je ei gevonden he.

Syl, hoe gaat het met jou, wanneer moet je ook al weer voor onderzoeken,
Gaat het nog wel een beetje goed met je, je bent nu toch anders bezig met zwanger worden.
Nou ik duim voor je,volgend jaar kunnen we samen naar de 9 maanden beurs of in november, de jonge gezinnen beurs.

Nou de rest, veel succes met eieren, klussen en wachten.

liefs hunnybun

ff snel voor het slapen gaan...

@ hunny...
ik had de naam in een eerder berichtje deze week gezet...

http://carina1978.hyves.nl/

dit is de link!!!
wel ff vriendjes worden he! want anders zie je nog niks....

morgenavond weer ff een berichtje vanuit het bouwvalletje!
groetjes

@Carina; als je het goed vind meld ik je ook ff aan op de hyves. Ben wel nieuwsgierig
Hoe was het bij de gyn?
@Hunny, ben blij te horen dat het iets beter gaat met je. Hoe is het in jullie huis?

Ik snap verder niks meer van mijn cyclus hoor. Gisteren wat oud bloed, vandaag weer wat maar absoluut niet zo veel als bij een ongie. Misschien komt dat nog.
Maar dan merk ik aan mezelf dat ik toch nog wat hoop houd, stom he?
Nou meiden, vanavond kijk ik weer ff op ons forum

Liefs Aapje

hallo meiden

Aapje, wat gek he dat je ongi dus niet echt door zet maar alleen een beetje oud bloed,
Nouja wie weet, met zwangerschappen kan het alle kanten op.
Ik hoop het voor je en anders weet ik zeker dat de  volgende ronde meer geluk brengt.
In ons huisje gaat het goed, de woonkamer/keuken zijn op de plinten na klaar,
De slaapkamer moet alleen de lamp en de vensterbank nog en dan is die ook klaar.
Dan gaan we rustig verder met de nieuwe badkamer en over een paar weken als het weer wat meer voorjaar word met de tuin, Er moet een vijver komen want we hebben koikarpers.
Dus nog genoeg te doen, maar het is wel heel leuk en een leuke afleiding.
Oja ik had nog een kamertje over, nouja maar hopen dat we die snel kunnen opknappen en vullen met een wonder van een baby-tje.

Carina, ik heb je foto's gekeken, leuk om te zien hoor en ook zo geinig dat je nu weet met wie je eigenlijk typt en al je persoonlijke dingen verteld,
Heel grappig,   je kan je echt geen voorstelling maken hoe iemand eruit ziet en nu weet ik het wel, en typ ik echt gericht zeg maar.

Zijn er nog meer met hyves, best geinig om eens te kijken.
Aapje, jij kan nu via carina naar mijn hyves,

gisteravond hebben we flink geklust want de ovu test was echt super positief gisteravond, Nu vanaaf nog even en dan is mn ei wel weer geweest.
Dus we hebben goed ons best gedaan.
Vanaf vrijdag al om de 1a2 dagen geklust dus dan kunnen we weer 2 weken gaan wachten,
Het lijkt me wel super spannend als ik weer zwanger zou zijn, het iedee dat je zomaar een miskraam kan krijgen, Het genieten word volgens mij een stuk moeilijker.

Herma, waarom test je sávonds laat pas, ik doe het altijd sochtends, dan heb ik het maar gehad en ik heb alle keren positieve testen gehad.
Heb je je ei onder tussen al gevonden.

Nou meiden ik kom straks weer ef terug,
ben benieuwd hoe het bij de gyn was carina
liefs hunnybun

Daar was ik weer....gelukkig hersteld van mijn griepje.
En wat is er inmiddels weer veel geschreven......

Carina: O zo herkenbaar die jaloerse gevoelens af en toe: het is ook niet eerlijk verdeeld allemaal. Het schijnt wel helemaal normaal te zijn en niks om ons over te schamen. Maar ik moet zeggen ik begrijp nu wel veel beter de gevoelens, angsten en verdriet van mensen waarbij iets even niet meezit.
Ik hoop echt dat je baarmoeder helemaal schoon is en dat driemaal scheepsrecht is bij jullie: ik gun het jullie heerl erg !!!
Wat leuk dat je je hyvesadres bloot geeft. Ik zal je ook gaan uitnodigen op hyves. Kunnen we elkaar eens zien en kunnen we ook via de mail met elkaar kletsen.
Geniet nog van je paar dagen vrij en veel succes met jullie huis !!

Filiz: De operatiedatum krijg ik pas te horen op het moment als ik bel: dit kan pas als ik ongesteld ben geworden. Ik ga er van uit dat dit maandag gebeurt en dan zou ik tussen 5-8 maart geopereerd moeten worden....mits er plaats is.
Beetje laat, maar alsnog proficiat met je verjaardag ! Leuke dag gehad ?
Als het goed is zit je nu rond je eisprong he ?! Nou zet hem op....!!

Hunnybun: O wat fijn dat je weer een positieve test te pakken hebt. Wie weet inderdaad....zou leuk nieuws zijn als ik thuis kom uit het ziekenhuis.....
Met mij gaat het best wel goed eigenlijk. Ik heb het druk met heel veel andere dingen, dus een mooie afleiding. Ik heb goede hoop op de uitslag van de operatie. Als dat gevoel klopt kunnen we in april beginnen met de eerste IUI....spannend.
Enne die uitndoging van de 9 maanden beurs.....die staat genoteerd !!!

Aapje:  O shit meid ! Ik leef met je mee. Ik ga voor je duimen dat ronde 7 gelukt brengt....het is een geluksgetal dus wie weet.....?!

Herma: Inderdaad via internet is veel goedkoper. Via de apotheek is best wel kostbaar geloof ik. Ik heb de eerste keer eentje gekocht bij de drogist: een kapitaal t.o.v. die van internet: en die laatste zijn net zo goed !!
Wel vervelend dat je nog geen positieve test te pakken hebt gehad..of heb je vandaag misschien een positieve test gehad ? Veel succes in ieder geval !!

Liefs, Silvia

hoi hunnybun
Ik zou nu naar jouw hyves kunnen maar ik weet niet wie je bent, hoe je heet. Voordat ik de verkeerde aanmeld!
Geef anders ff je geboortedatum ofzo, dan vind ik je wel
liefs Aapje

Terug
Bovenaan