hoi hoi allemaal
Even een berichtje vanaf hier,
Het gaat best wel aardig met me, heb momenten dan is alles teveel en dan begin ik ook echt heel verdrietig te huilen als er iest gebeurt, maar na een tijdje is dat weer helemaal over.
Heb wel positief getest vandaag, dus mn eisprong zal morgen of vrijdag wel zijn.
Dus even klussen vandaag en morgen. En ik hoop op goed nieuws over 2 weken,
Het is nu onze 6 poging, waarvan vorige natuurlijk een heel vroege mk is geworden.
Maar ik kan zwanger worden en dat vind ik wel een fijn iedee.
Aapje, vervelend zeg dat je weer ongi geworden ben, echt balen en de terleurstelling word steeds groter
Ik ga zo voor je duimen aankomende maand,
Wel fijn dat je man zo'n lieverd is.
Carina, heerlijk he, verbouwen, je denk echt even niet aan zwanger worden.
Ik ben pas bezig geweest om je te zoeken op hyves maar het lukte niet,
Wat is je naam waarmee ik je kan zoeken.
Was benieuwd naar je foto's
Heej spannend he, morgen naar de gyn, ik ga morgen weer even lezen hoe het was, en ik hoop dat je al wat kan vertellen.
helma, weet nou niet zeker of ik je naam goed heb,
Ik hou helemaal geen rekening met wanneer ik test, Ja wel sochtends hoor, maar gewoon met mn eerste plas zeg maar.
En nu had ik vanmorgen een wat dikkere streep en dan doe ik als ik uit mn werk kom gewoon nog een test en die was heeeel positief.
Ik heb de testen van www.sensitest.nl,
Vind dat ze best goed werken,
Wanneer test jij dan,
Ik hoop dat je snel je ei gevonden he.
Syl, hoe gaat het met jou, wanneer moet je ook al weer voor onderzoeken,
Gaat het nog wel een beetje goed met je, je bent nu toch anders bezig met zwanger worden.
Nou ik duim voor je,volgend jaar kunnen we samen naar de 9 maanden beurs of in november, de jonge gezinnen beurs.
Nou de rest, veel succes met eieren, klussen en wachten.
liefs hunnybun