Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hunnybun: Hoe is het nu met je ? Moet je nog naar de dokter om te kijken of alles weg is ? Ik hoop dat je een beetje goede afleiding hebt met jullie huis: ik lees dat het al aardig op schiet en erg mooi wordt.

Filiz: Wat shit dat je weer ongesteld bent geworden. Ik ga voor je duimen dat ronde 6 jullie ronde wordt !

Carina: Ook al druk in de verbouwing. Wel heerlijk zeg zo net voor het voorjaar: lekker alles nieuw en alles fris.
Ik vind het heel erg dat het ook bij jou is mis gegaan. Zo zie je maar weer dat niks vanzelf sprekend is, maar soms is het wel oneerlijk verdeeld !!
Verlies je nog steeds bloed en heb je nog steeds een positieve zwangerschapstest ? Dat lijkt me helemaal vervelend !! Dan kun je inderdaad maar beter meteen negatief testen dan weet je waar je aan toe bent en kun je verder. Nu zit je zo tussen wal en schip. Nou meid, heel veel sterkte !

Sientje: Wat fijn om te lezen dat de zwangerschap goed verloopt !! Geniet er maar heerlijk van en hou ons op de hoogte. Doe rustig aan en laat je maar lekker verwennen. Ik hoop dat ik snel mag volgen en jou kan overladen met allemaal vragen.

Herma: Welkom; leuk dat je mee kletst !!

Ikke: Van harte proficiat !! Wat een super leuk nieuws ! Gelukkig is dan toch nog alles goedgekomen. Ik lees het steeds vaker dat mensen naar het ziekenhuis moeten omdat er iets scheelt en prompt zijn ze zwanger: maf he af en toe.
Maar het is absoluut waar wat je schrijft: als het langer duurt of moeilijker gaat ben je inderdaad denk ik ook nog net wat blijer. Tuurlijk zijn die mensen die heel snel en gemakkelijk zwanger raken ook blij, begrijp me niet verkeerd, maar als het echt veel moeite kost en uiteindelijk lukt het dan....dan ben je echt mega blij.

Zelf lig ik nu met de griep plat: snif snif.
Ik heb eergisteren duidelijk mijn ei gemerkt dus hopelijk wordt ik over 2 weken ongesteld, dan ben ik fijn regelmatig en kan ik gaan bellen voor die operatie.
Mijn man en ik hebben inmiddels veel gelezen en we merken inderdaad dat er toch niet echt begrip is van de omgeving. Mensen hebben echt zoiets van: o fijn dat jullie geholpen kunnen worden met IUI. Fijn.....?! Eerst moet ik nog een operatie waarvan ik wel baal en dan pas kunnen we hopelijk starten met IUI. Hierbij zijn de kansen per maand 15 % en slechts een op de drie stellen wordt zwanger door IUI.
Tuurlijk zijn we ergens blij als IUI mogelijk is bij ons en tuurlijk houden we goeie moed, maar liever waren we ook gewoon zwanger geworden, dan wel zo prettiger hoor !!! Maar ja, we hebben nu besloten dat we ons wat meer afzijdig gaan houden van de buitenwereld betreft dit onderwerp: we vertellen heel in het kort hoe en wat en dan snel over op een ander onderwerp want anders ergeren we ons toch alleen maar op de reacties.
Het is hetzelfde als iemand een been afgezet krijgt  omdat het been ziek is en  waarbij een protese mogelijk is en ik dan ga zeggen: och fijn dat ze je kunnen helpen en je een kunstbeen krijgt: kun je toch weer gewoon lopen......zo iemand had ook liever twee eigen gezonde benen......!!!

Maar verder gaat alles goed hoor hiero.....het weer is heeeeerlijk dus ik ben lekker vrolijk.....alleen dat griepje das minder, dus ik kruip zo weer lekker onder de wol want mij hoofd bonkt van alle kanten en alles zit potdicht.....zielig he.....

Liefs, Silvia

@ sylvia

vreselijk he.. die buitenwereld.
zo krijg ik steeds de reactie.. ach je weet dat je zwanger kunt worden.
vreselijk! en dan heb ik nu echt de neiging om te zeggen dat ik nu ook een lief klein babytje in mijn handen had kunnen hebben.
sommige mensen snappen niet hoeveel verdriet je ervan kan hebben.

@ filiz...
geen idee waar ze zijn?!

morgen mag ik naar de ha. om14:20 word ik er verwacht.
ik vraag me af wat die gaat zeggen... als het iemand is die niet begripvol is, dan kan ie de volle lading krijgen. want ben niet van plan me af te laten schepen.
ik wil zo snel mogelijk duidelijkheid.

een vriendin van me is ook aan het proberen zwanger te raken. deze week is haar nod van haar eerste ronde. tuurlijk hoop ik dat ze snel zwnage rmag zijn, maar stiekum hoop ik dat ik toch eerder mag zijn. erg he.
ik voel me zo'n jaloerse trut als ik zulke dingen denk.

ik ga weer even bijkomen van alle drukte rondom het huis en werk, n maar hopen dat bij mij het griepje niet doorzet, maar weggaat
groetjes

net tergu uit het ziekenhuis.

geen zwangerschap meer te zien.. zo goed al leeg nu.
de baarmoeder is nog  flink vergroot, dus dat zorgt voor dat volle gevoel.
verder is het baarmoederslijm nog dik, en zal ik dus nog wel wat bloeverlies hebben, maar niet meer zoveel als dat ik gehad heb.

waarschijnlijk is het binnen een paar dagen over.
nu dus officieel 2 miskramen gehad. jammer

volgende week gewoon naar de gyn. en dan maar afwachten welk traject we precies ingaan. hopelijk doet hij nog een echo om te zien of de baarmoeder helemaal schoon is (ook de wanden) en of mijn cyclus weer op gang gekomen is.
het kan nu nog wel 2 weken duren voor mijn eitje is, en dus heb ik geen flauw idee wanneer mijn nod is.
balen hoor!

groetjes Carina

Hey Sylvia, heb je al een datum van je operatie dan??
 Miscchien heb je het verteld hoor, maar dat ik het niet heb gezien. In ieder geval veel sterkte.

Carina erg jammer meid, maar goed op naar een volgende ronde bekijk het maar van het goede kant volop klussen weer hihihihi.
Alles komt netjes op zijn tijd, soms kan het langer duren dan een mens dat wil.

Nou, mijn klusperiode gaat deze week in, als het goed ik heb ik volgende woe of do mijn eitje. Ga deze ronde niet met testen ofzo bezig zijn ik zie het allemaal wel hoe en wat maar wel vaker klussen hoor, anders ga ik mij weer schuldig voelen als in ronde 5 dat wil ik natuurlijk niet.
Noi ik ga zo naar bed, morgen gaan we naar de negenmaandenbeurs, met nog 2 vriendinnen.
Is hier nog iemand toevallig geweest????

Jessie weet je al meer of niet?????????

09.02    
Jessie, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje
10.02
11.02
12.02
13.02
14.02
15.02
16.02
17.02 Filiz jarigggggggggggg
18.02
19.02
20.02
21.02 Carina afspraak gyn 16:40
22.02
23.02
24.02 Carina, vanaf 01-2007 aan het proberen, als alles snel op gang komt nu nod???
25.02
26.02
27.02
28.02  
29.02
01.03
02.03
03.03
04.03
05.03
06.03
07.03 Filiz, hier ben ik danweer 28 jaar hihihih, 2e kindje, 6e ronde
08.03
09.03
10.03
11.03
12.03
13.03

En de ZWANGEREN onder ons :
Sientje: uitgerekend ??????????
Ietske: ?????????????
Ikke:????????
Jessica:????????

hoihoi
Hier gaat alles zn gangetje,
Soms heb ik nog echt wel een hele flinke verdrietige baal dag, en even later gaat het weer goed.
De dagen vliegen voorbij maar toch ook weer niet, Stom gezegd he, maar sommige momenten denk ik ineens aan hoe het zou zijn geweest als ik wel nog zwanger zou zijn.
Maar verder probeer ik er niet teveel bij stil te staan.
Ben ook zo druk in mn hoofd met het iedee wanneer mn eisprong zou zijn,
Denk dat ie dinsdag komt, dan is het 2 weken geleden van de bloeding, en ik krijg nu al weer wat meer slijm. Ga wel testen vanaf het weekend, want ik wil wel zeker weten of ik een eisprong heb.
Ben zo benieuwd hoelang het nu weer duurt voor dat ik zwanger ben,
Als ik weer positief test, dan bel ik wel de dokter op voor een eerdere echo, daar heb ik wel recht op vind ik.

Verder ben ik niet meer bij de dokter geweest omdat ik toch al negatief teste en ik gevraagd had op het zwanger zijn forum of meer meiden maar zo'n korte bloeding hadden, en dat kwam zeker wel vaker voor.
Dus ik ga er gewoon vanuit dat ik schoon ben vanbinnen, want ik was ook nog maar zo kort zwanger.

Heej filiz, lekker aan de klus. Nou ik hoop dat het lukt bij jullie.
En hoe was de 9maanden beurs, mijn zusje was ook vandaag, ik had ook gewild, maar had er nu even niet zo heel veel te zoeken en had er ook niet zoveel zin in om allemaal zwangere vrouwen te zien.

Syl hoe gaat het met je,
spannend he zo'n operatie, ga je dan onder algehele narcose of met een ruggeprik ofzo.
Wat moet ik me er bij voorstellen wat ze gaan doen.

Carina, jeetje echt officieel een miskraam gehad he, want ja zolang je positief test kan het nog alle kanten op, Ben inderdaad blij dat ik daar snel vanaf was.
Hoe gaan ze nou testen waarom je steeds een miskraam krijg, doen ze dat alleen via bloedprikken.
Hoe voel je je verder.

Sientje, ben je al helemaal van je zwangerschapskwaaltjes af.

Verder zag ik dat er een paar nieuwe meiden waren, weet even geen namen, maar welkom
Gezellig weer nieuwe meiden erbij.

Nou ik ga wat doen
liefs hunnybun

Terug
Bovenaan