hoihoi
Hier gaat alles zn gangetje,
Soms heb ik nog echt wel een hele flinke verdrietige baal dag, en even later gaat het weer goed.
De dagen vliegen voorbij maar toch ook weer niet, Stom gezegd he, maar sommige momenten denk ik ineens aan hoe het zou zijn geweest als ik wel nog zwanger zou zijn.
Maar verder probeer ik er niet teveel bij stil te staan.
Ben ook zo druk in mn hoofd met het iedee wanneer mn eisprong zou zijn,
Denk dat ie dinsdag komt, dan is het 2 weken geleden van de bloeding, en ik krijg nu al weer wat meer slijm. Ga wel testen vanaf het weekend, want ik wil wel zeker weten of ik een eisprong heb.
Ben zo benieuwd hoelang het nu weer duurt voor dat ik zwanger ben,
Als ik weer positief test, dan bel ik wel de dokter op voor een eerdere echo, daar heb ik wel recht op vind ik.
Verder ben ik niet meer bij de dokter geweest omdat ik toch al negatief teste en ik gevraagd had op het zwanger zijn forum of meer meiden maar zo'n korte bloeding hadden, en dat kwam zeker wel vaker voor.
Dus ik ga er gewoon vanuit dat ik schoon ben vanbinnen, want ik was ook nog maar zo kort zwanger.
Heej filiz, lekker aan de klus. Nou ik hoop dat het lukt bij jullie.
En hoe was de 9maanden beurs, mijn zusje was ook vandaag, ik had ook gewild, maar had er nu even niet zo heel veel te zoeken en had er ook niet zoveel zin in om allemaal zwangere vrouwen te zien.
Syl hoe gaat het met je,
spannend he zo'n operatie, ga je dan onder algehele narcose of met een ruggeprik ofzo.
Wat moet ik me er bij voorstellen wat ze gaan doen.
Carina, jeetje echt officieel een miskraam gehad he, want ja zolang je positief test kan het nog alle kanten op, Ben inderdaad blij dat ik daar snel vanaf was.
Hoe gaan ze nou testen waarom je steeds een miskraam krijg, doen ze dat alleen via bloedprikken.
Hoe voel je je verder.
Sientje, ben je al helemaal van je zwangerschapskwaaltjes af.
Verder zag ik dat er een paar nieuwe meiden waren, weet even geen namen, maar welkom
Gezellig weer nieuwe meiden erbij.
Nou ik ga wat doen
liefs hunnybun