Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hoi hoi,

Carina, jeetje, wat vreemd allemaal.
Je zou inderdaad zeggen dat je hormonen uit je lijf zijn, na zo ´n vroege miskraam.
Hmmm, misschien zit het er nog!

Hunnybun, wat balen meid! He, vervelend! Hoe is het met je?

Filiz, wat jammer dat je ongi bent geworden! Op naar ronde 6.
Al een voorgevoel wat deze ronde gaat brengen?

Zo, hier weer even een berichtje.
Ik heb niet alles tot in detail doorgelezen hoor, dus voor iedereen op wie ik niet heb gereageerd sorrie!

Hier gaat het wel weer een beeetje. Heb vanaf vorige week donderdag ziek op bed gelegen met een of ander buikvirus. M ´n zoontje had het ook, alleen maar kotsen.
Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst niet gekotst. Jeetje, wat is dat erg zeg, over je nek gaan. Ben wel afgevallen. Ongeveer eenkilo lichter voordat ik zwanger werd.

maar het vreemde is, is dat ik me sinds gisteren goed voel! Het lijkt wel of de zwangerschapsmisselijkheid met het virus is weggegaan! Ik heb me sinds het begin van de misselijkheid niet meer zo goed gevoeld! Jeetje, wat voelde ik me een hoe zeg je dat, kluizenaar. Heb vanaf eind december alleen maar thuis gezeten (op de daggen van m ´n werk na dan) en gelegen. Ben zo goed als nergens meer geweest.

Morgen ga ik heerlijk met mams de stad in. Weet niet meer wat ik aan moet trekken omdat m ´n buik al enorm groeit!

Oja, we hebben inmiddels twee echo ´s gehad. 1 met bijna 9 weken en 1 met bijna 11 weken. Beide waren ze goed! Die van vorige week donderdag zagen we al een kindje spartelen en bewegen! Echt zo bijzonder. Ook kon ie al m ´n baarmoeder voelen en met de doptone het hartje horen!

Ik ga proberen wat fototjes te plaatsen, maar eerst moet ik ze ergens op internet zien te plaatsen, anders kan ik ze niet toevoegen...

Ga me best doen.

Zo ga nu weer stoppen want voel dat het weer genoeg is geweest!

Ik zal proberen er weer wat vaker te zijn!

Groetjes Sientje

hoi allemaal...
nou ik heb een test gedaan hoor...

het was nog een heeeel licht streepje, dus de hormonen worden minder.
dus het was toch wel echt een miskraam.
de vraag is nu alleen wanneer stopt het bloeden nu eindelijk...

ik heb nu geen flauw idee wanneer ik mijn eitje kan verwachten. hte zou deze week al kunnenzijn, maar ik verwacht dat dit nu wel wat later zal zijn, zucht!

duidelijk voor mij is het wel dat ik dus niet meer zwanger ben. jammer.

hoi meiden

Even een heel kort berichtje van mij.

Het gaat niet ongaardig met mij, vind het alleen nog wel moeilijk net als vandaag om een zwanger familie lid te zien, Dat voel je nog wel even diep van binnen hoor.
Maar goed, we gaan weer positief er tegen aan.

Heb ook getest van het weekend en mn test zei heel duidelijk NIET ZWANGER.
Jammer maar weet nu wel dat het echt voorbij is.

Heb nu alleen geen flauw iedee wanneer ik mn ei kan verwachten,
Wat denken jullie, kan ik nu gewoon rekenen van de dag dat de bloeding begonnen is.

Dat zou betekenen dat ik volgende week dinsdag mn ei he, Nouja heb ook  nog genoeg testjes in huis dus die ga ik maar gebruiken om mn ei op te sporen.

Carina duurt bij jou wel lang nu he voor je hormonen weg zijn ,maar ze nemen wel af, dat is misschien wel weer fijn zodat je weer verder kan, wel vervelend dat je gevoel nog niet goed is en je nog een vol gevoel geeft.
Hoop dat het snel allemaal goed is.

sientje wat fijn dat je je al weer wat beter gaat voelen, kan je eindelijk gaan genieten van je zwangerschap.

Syl hoe is het met jou,

Nou meiden, jullie horen me van de week wel weer.
liefs hunnybun

Hoi hoi, ik wil graag meezoemen met jullie. Ik ben 29 jaar en wij zijn nu 8 maanden bezig voor ons 1e kindje. Op zich nog niet heel lang dus maar het lijkt al wel veel langer. In het begin kon ik het nog makkelijk van me af zetten als dan weer ongesteld werd. De laatste 2 maanden valt me toch zwaar. Begin m nu wel een beetje te knijpen of er mischien niet iets mis is. Heb nog een vrij onregelmatige cyclus na het slikken van de pil. Gelukkig wel een korte cyclus varieerend van 24 tot 35 dagen. Heb net besloten deze maand voor t eerst eens die ovulatie testen te gaan gebruiken. Mischien kan ik mn eisprong zo ontdekken.   Ik weet wel bijna zeker dat ik iedere maand nog een eisprong heb gehad. Krijg dan op dag 13 of soms iets later pijnlijke borsten en merk ook verandering van slijm. Heb alleen het idee dat de periode van eisrong tot menstruatie te kort is mij bij. heb dan ook iedere keer op de goede dagen geklust. Vanaf dag 6 om da dag ,dus daar ligt het niet aan. Hopelijk word 2008 ons jaar.

Hoi lieve bijtjes

Sorry dat ik zo vreselijk lang niks heb laten horen, maar ik moest even afstand nemen, was er te veel mee bezig.

Maar ik heb echt ontzettend goed nieuws.
 9 Januari was mijn laatste menstruatie en had mn volgende menstruatie afgelopen vrijdag moeten hebben.Gister aaf samen met manlief getest en.............................
ZWANGER 2 DUIDELIJKE STREPEN!!!!!!!!!!!!!!

Ik zat inmiddels al in ronde 7 en heb voor volgende week maandag al een vervolg afspraak bij de gyn, staan. Ik had eigenlijk vandaag bloied moeten prikken voor onderzoek. Dit omdat ik na 3 maanden  lang met ovulaietesten in de weer ben geweest ZONDER positief resultaat.
 Ik zag het niet meer zitten en dacht dat het allemaal niet zou lukken.
Zo zie je maar......

De afspraak bij de gyn blijft gewoon staan, maat ga n u voor een echo.
Mn volgende zorg is nu af het allemaal ook echt goed zit. Na zo lang wachten is het zo onwerkelijk.

hihi ons kindje is waarschijnlijk om mijn man's verjaardag gemaakt   en als alles goed gaat ben ik uitgerekend een week na mij mijn verjaardag, dus wie weet ook wel dubbel feest

Dus kop op meiden! Ik wil jullie met  mijn verhaal weer wat hoop geven,
Sommige bijtjes zoemen gewoon wat langer, maar dat maakt het geluk straks alleen maar groter!!!!!

en hier zijn ze dan voor jullie allemaal een heleboel........
GLITTERS

hoi hoi!

@ hunny
het klinkt misschien een beetje bot en stom, maar je kunt maar beter gelijk niet zwnager testen dan zoals ik nu nog steeds zwanger. toen ik gisteravond nog eens op de test keek en die naast de vorige test (van vorige week) hield, zat er toch maar weinig verschil in.

morgen bel ik de ha. ik wil nu weleens duidelijkheid hebben. ik hoop er 's middags nog terecht te kunnen!

@ ikke
gefeliciteerd! wat meot dat een geweldig gevoel zijn... trouwens ik weet hoe het voelt. ik duim voor je dat alles goed mag gaan!

ik zit er een beetje doorheen vor vandaag, en moet nog een leerlingbespreking voorbereiden... dus ga daar maar snel aan beginnen!

dikke knuffel!

hoi herma,
Welkom in onze bijltjes club, tuurlijk mag jij ook meezoemen met ons de komende tijd... :):):)

Hey ike, van harte gefeliciteerd meid, geniet er maar lekker van......

Terug
Bovenaan