Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

heej gezellig he al dat hyves gebeuren
Ik heb jou filiz ook geprobeerd te zoeken maar ik krijg er een heleboel, personen zeg maar en dan weet ik niet wie jij bent.
Waar moet ik verder naar zoeken, plaats en geboorte datum ofzo.
Of je moet ons zoeken, als je 1 van ons heb dan heb je ze allemaal.
Ben erg benieuwd hoe jij eruit ziet hoor.

Aapje en syl. leuk die trouwfoto's,
Ik hoop dat ik er ook ooit nog zo mooi als jullie uit mag komen te zien.
Ik blijf hopen, Maar eerst het huisje af en dan weer even sparen voor een super feest.
Als mn vriendje wel wil trouwen.

Jullie zagen er in elk geval schitterend uit.

Herma, heb je al een positieve test.
Met de testen van sensitest mag je volgens mij wel sochtends testen, maarja het maatk ook niet uit, je moet doen wat je fijn vind.
Ik hoop dat je snel je ei heb gevonden.

Nou ik ga nog ef aan de klus
En dan lekker slapen
liefs hunnybun

hey hyvers!!!

leuk joh... ik heb wel al gekeken naar jullie sites, maar nog niet alle foto's, want ik moest vanaaf nog hard aan het werk.
morgen hebben we een rustig dagje, want dan komen de tegelzetters ervoor zorgen dat de vloer er mooi uitziet. dan heb ik alle tijd om lekker te puteren!

vandaag dan het bezoek aan de gyn.
een gesprekje over wat er allemaal gebeurt is de vorige miskramen, en toen wat we verwachten van deze afspraak.
ik schoot toch nog wel een beetj vol toen ik uitlegde dat ik duidelijkheid wilde, en hoopte dat door dit onderzoek ik de moed weer kon verzamelen verder te gaan. want we proberen wel gewoon verder, maar eigenlijk ben ik best bang weer zwanger te worden.

wat nu afgesproken is, is dat we maandag bloed laten prikken, en dan duur thet 3 maanden voor we daar de uitslag over hebben. we worden hierover gebeld.

hij vertelde ook dat sommige koppels wachten met proberen zwager te worden totdat ze de uitslag hebben, maar dat de meesten gewoon verder proberen. het enige punt is, dat als je zwanger bent als de uitslag komt, en er komt iets uit, dat je dan misschien voor keuzes komt te staan... vooral als er echt flinke chromosomenafwijkingen zijn.
tja.. dat nemen we dat maar voor lief.

als ik nog een derde miskraam heb, kunnen ze ook onderzoeken of ik een bloedstollingsprobleem heb. hij vertelde ook dat daar wel iets tegen te doen is, als dat zo blijkt te zijn. toch hoop ik dat dat onderzoek niet nodig is.

ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken.. morgen ff verwend worden bij de kapper en werk voorbereiden voor na de vakantie. want maandag begint het echte leven weer..

groetjes Carina

we hebben een T
we hebben een E
we hebben een G
we hebben een E
we hebben een L
we hebben een V
we hebben een L
we hebben een O
we hebben een E
we hebben een R

morgen nog inwassen en dan issie officieel klaar!!!

hoi
Zo ik lig lekker op bed en mn vriendje maakt lekker een ontbijtje voor me.
Dat is goed he.

Heej carina, wat is je vloer mooi geworden zeg, heb even op je hyves gekeken naar je foto's.
super gaaf,
Wat moet je lang wachten zeg op die uitslag van het bloed prikken, het is wel een heel lang onderzoek dan op je bloed he.
Nou ik zou ook gewoon doorgaan met zwanger worden, Want het kan ook wel gewoon goed gaan.
Nou erg spannend, maar als je aan het verbouwen ben dan vliegen die drie maanden voorbij.
Heb je nu ook al je ei gehad???

Nou ik zit weer in het wacht gedeelte, moet nog anderhalve week wachten en dan weet ik of ik zwanger zou zijn
Zelf denk ik van niet, dan zou je zeggen hoe kan je dat nou al zeggen maar de vorig e maand heb ik continu afscheiding gehad en nu helemaal niet zo heel veel ook niet voor mn eisprong
Nouja ik wacht maar gewoon af, maar heb wel heel positieve gedachten dat het wel binnen nu en een korte tijd wel lukt.
laten we het hopen

Nou ik ga zo eten en vanmiddag vier ik mn verjaardag nog even een klein beetje voor mn vader met zn vriendin, schoonmoeder en oma.
Dus gezellig.
tot de volgende keer.

groetjes hunnybun

Hoi hoi, hier weer een berichtje van mij. Heb inmiddels mn ei gevonden dmv die sensitest ovulatie testen. Wat een super uitvinding die dingen. Wou dat ik ze veel eerder al had gebruikt. Nou nog 2 weekjes wachten . Gr Herma

Nou Hunnybun zitten we samen in de wachtkamer. Hopelijk vliegen deze dagen voorbij. Denk je ook ieder dag eraan of kan je je gedachten beetje verzetten naar iets anders. Op mn werk ben ik altijd afgeleid gelukkig.

Hallloooooooooooo,
hier ben ik fftjes, ff druk weekend ga nog ff snel strijken en dan naar mijn ouders, zit nu ook op de wachtstoel hunny en herma dus spannendddddddd
Manlief zei "denk dat je deze ronde zwanger bent", nou dit is de eerste keer dat hij zo iets zegt  na al die rondes die we hebben gehad, dus ik ben echt benieuwd of het straks daadwerkelijk zo is (hoooooooooop echt zoooooooo)
wachten duurt veelllllllllllllllll te lang

nog ff de lijst up to date maken ladiesssssssssss

23.02
24.02 Carina, vanaf 01-2007 aan het proberen, als alles snel op gang komt nu nod???
25.02
26.02
27.02
28.02  
29.02
01.03
02.03
03.03
04.03
05.03
06.03
07.03 Filiz, hier ben ik danweer 28 jaar hihihih, 2e kindje, 6e ronde
08.03
09.03
10.03
11.03
12.03
13.03
14.03
15.03
16.03
17.03
18.03
19.03
20.03
21.03
22.03
23.03
24.03
25.03
26.03
27.03
En de ZWANGEREN onder ons :
Sientje: uitgerekend ??????????
Ietske: ?????????????
Ikke:????????
Jessica:????????

zow! ff mijn regeltjes erbij gezet. ik weet niet precies zeker of mijn eitje gisterne was, want ik heb nu nog wat steekjes... of te wel.. mijn ventje mag  vanaaf op een verleiding rekenen.. hahaha mocht ik nog duidelijkere steken voelen ,dan pas ik de lijst daarop aan.

Thanks Hunny! we vinden de vloer ook helemaal geweldig. mijn ventje is het nu nog een keer aan het dweilen, dan gaat er bescherming (stucloper) overheen. want we willen er natuurlijk geen beschadiginge op hebben.

Vandaag hebben we de matrassen over verhuisd. dat ligt toch beter dan een luchtbed. straks gezellig bij mijn moeder eten, en de rest van  de avond een beetje voorbereiden voor mijn werk en lekker puteren.... dus kom maar op met die berichtje! heb ik weer wat terug te babbelen! hahaha
Groetjes Carina

23.02 Carina: vermoedelijk eitje...
24.02

25.02
26.02
27.02
28.02  
29.02
01.03
02.03
03.03
04.03
05.03
06.03
07.03 Filiz, hier ben ik danweer 28 jaar hihihih, 2e kindje, 6e ronde
08.03 Carina: officieel ongeveer 13 ronde voor het eerste kindje... vandaag NOD?
09.03
10.03
11.03
12.03
13.03
14.03
15.03
16.03
17.03
18.03
19.03
20.03