Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Aapje: Bedankt voor het compliment ! Die steek ik graag in mijn zak.....we zijn er namelijk nog steeds heel erg trots op.....het was echt een super dag...zwijmel zwijmel.

Carina: Waw mooie vloer zeg !! Het begint nu echt heel erg goed op te schieten he.
Trouwens een leuke foto met je oms...grappig dat zij nog de klederdracht draagt !!!
Kan me voorstellen dat het je ff te veel werd bij de gyn. Maar even een vraag: waarom duurt het zolang dat ze de uitslag hebben ? Wat wordt dan eigenlijk onderzocht ? De chromosomen ?
Wie weet raak je inderdaad weer spontaan zwanger.....en je weet wat ze zeggen he...driemaal is scheepsrecht !!!! Ik ga voor je duimen !!!!

Hunnybun: GEFELICTEERD MET JE VERJAARDAG !!!  Heb je een leuke dag gehad ? Leuke kado-tjes gehad ???
Je zit nu weer in de spannend wachttijd.....die tijd heb ik nu lang gemist ( als kiespijn heel eerlijk gezegd: heerlijk zo geen stress & teleurstelling), maar over een dikke maand ga ik die tijden ook weer tegenmoet.......oef.....daar zie ik wel weer een beetje tegenop....hoop dat we snel zwanger mogen raken, maar ja dat hebben we niet voor het zeggen he.
Wel vind het een heel erg raar en maf gevoel deze keer: nu gaan we pas voor de echie eigenlijk......wie weet vandaag over een half jaar.....

Herma: O wat fijn dat je een positieve ovu-test hebt ! Nu afwachten he....spannend !!!

Filiz: Hoop dat je man gelijk heeft.....mijn vangnet voor de glitters staat al klaar...hihihi

Laatste nieuws hier: vandaag ongesteld geworden: yippie.
Volgende week maandagochtend wordt ik dan geopereerd. De dag erna krijgen we dan te horen of alles wel/niet goed was. Als het oke is allemaal dan kunnen we begin april onze eerste IUI behandeling gaan doen......
Ik zie wel een klein beetje op tegen de operatie: hou niet zo van een volledige narcose en van spuitjes en draadjes in mijn lijf: dat vind ik een beetje eng.....brir....

Nog een dikke maand en dan zit ook ik weer sinds lange tijd in de zenuwslopende en spannend wachttijd. We hopen dat we niet weer al te vaak op een teleurstelling moeten rekening. Ik heb zelf het gevoel dat het na 3-4 keer pas zal lukken: met hormonspuiten dus...die gaan ze na 3 IUI behandelingen doen. En wie weet wordt het dan inderdaad een tweeling........
Ach ja ik zie het wel....misschien lukt het ook wel meteen de eerste keer.
Wie zal het zeggen.....vind het nu al spannend !!!

Liefs, Silvia

23.02 Carina: vermoedelijk eitje...
24.02
25.02
26.02
27.02
28.02  
29.02
01.03
02.03
03.03: Sylvia; Kijkoperatie.
04.03   Sylvia: Uitslag Kijkoperatie.
05.03
06.03
07.03 Filiz, hier ben ik danweer 28 jaar hihihih, 2e kindje, 6e ronde
08.03 Carina: officieel ongeveer 13 ronde voor het eerste kindje... vandaag NOD?
09.03
10.03
11.03
12.03
13.03
14.03
15.03
16.03
17.03
18.03
19.03
20.03
21.03
22.03: Sylvia: Hier moet ik ongesteld worden, waarna na ca. 12 dagen de eerste IUI behandeling volgt.
23.03
24.03
25.03
26.03
27.03
En de ZWANGEREN onder ons :
Sientje: uitgerekend ??????????
Ietske: ?????????????
Ikke:????????
Jessica:???????

hoi hoi!
vandaag weer de eerste werkdag na de vakantie.. pff wa tis dat weer wennen zeg!
wel leuk om te horen dat ouders erg blij met me zijn, en het een ifjn idee vinden dat ik er tot de zomervakantie ben. leuk om zulke complimentjes te krijgen.

dacht ik dit weekend mijn eitje gehad te hebben, heb ik vandaag weer wat meer steekjes. dus het kan ook nog vandaag zijn.. zucht! als dat zo is, hebben we gisteravond nog goed ons best gedaan, dus we wachten het maar af. misschien moet ik deze maand maar gewoon als opstartmaandje zien, en na de volgende ongi weer echt proberen.

@ sylvia
het onderzoek duurt erg lang.. het wordt opgestuurd naar rotterdam, en daar worden de chromosomen onderzocht. gekeken of er geen afwijkingen aan zijn.
had ook liever gehad dat het eerder was...

wat raar eigenblijk he... eerst wil je neit ongesteld worden, maar nu ben je maar wat blij dat her er is. nog even en je weet meer.. lijkt me een spannende tijd!
is het een heftige operatie, moet je er echt van herstellen of valt dat wel mee?

groetjes Carina
(nu ff crime scene investigation kijken)

24.02
25.02
26.02
27.02
28.02  
29.02
01.03
02.03
05.03
06.03   Hunnybun,29 jaar,1e kindje, 6e ronde (1e ronde  na mk) vandaag/morgen NOD
08.03 Carina: officieel ongeveer 13 ronde voor het eerste kindje... vandaag NOD?
09.03
10.03
11.03
12.03
13.03
14.03
15.03
16.03
17.03
18.03
19.03
20.03
21.03
22.03: Sylvia: Hier moet ik ongesteld worden, waarna na ca. 12 dagen de eerste IUI behandeling volgt.
23.03
24.03
25.03
26.03
27.03

Hoi meiden
Heb mezelf ook even aan de lijst toe gevoegd.
Nog een week wachten, Zit er een beetje doorheen, en zie dus ook erg tegen volgende week op.
Word ik ongi, of ben ik zwanger, Ongi is een teleurstelling, een grote,
En zwanger, jeetje zou echt super onzeker zijn.
Ik heb nog helemaal geen gevoel dat ik zwanger ben, dus ik denk dat dat ook niet het geval is deze keer, En dan gaan we gewoon weer opnieuw he.
Maar voel me best een beetje naar de laatste dagen,
Gister weer iemand, hoera zwanger van de 2e, Goh gefeliciteerd zeg je dan, maar er knapt echt even iets in je lichaam hoor.
Maar jullie zullen het gevoel wel kennen.
Ik ga het ook steeds oneerlijker vinden, die stomme miskraam, Wat was ik gelukkig,
Misschien dat ik het nu pas gaat verwerken ofzo dat het toen al weer zo snel over was mn geluk,
Ik weet het niet.
Nou dit ben ik ef kwijt

Hoe is het met de rest.
De meeste zitten op het wachtbankje he.
Wat kan wachten toch lang duren he.
Nou ik ga is even wat doen, want het is al half 10 geweest en ik lig nog in bed.
Moet er nu uit.
liefs hunnybun

24.02
25.02
26.02
27.02
28.02  
29.02
01.03
02.03
05.03
06.03  
Hunnybun,29 jaar,1e kindje, 6e ronde (1e ronde  na mk) vandaag/morgen NOD

09.03
10.03
11.03
12.03
13.03
14.03
15.03
16.03
17.03
18.03
19.03Aapje, 26 jaar, 6e ronde, eerste kindje vandaag NOD
20.03
21.03
23.03
24.03
25.03
26.03
27.03

het lijkt erop of de zwangeren ons verlaten hebben, of vreselijk misselijk natuurlijk.
Ik heb mezelf er maar weer bij gezet!

hoi hoi

ik denk dat mijn eitje iets later is geweest dan ik dacht. had geen puf meer om op dat gebied te klussen, door de grote verbouwing, dus denk dat deze ronde als verloren beschouwd kan worden. jammer, maar wel beter voor mijn lichaam denk ik. ik had gisteren namelijk een veel ergere steek dan de steekje daarovor en vandaag een mega opgezette buik. dus voor mij duidelijk dat dat mijn eitje moet zijn geweest. over 2 wekenverwacht ik ook mijn ongi.

ik verwacht mijn NOD dus ook een paar dagen later, maar laat he tmaar zo op het lijstje.
vandaag gaan we de wasmachine en droger verhuizen, en dan kunnen we zelf ons wasje weer doen. vind het zo vervelend om afhankelijk te zijn van anderen....
het enige wat ik dan nog niet lkan is zelf koken.

@ hunny
ik snap je gevoel maar al te goed! de gedachte dat ik nu een klein babytje in huis had kunnen hebben is hartverscheurend.
wat heb je lekker uitgeslapen zeg! heb   je onregelmatige werktijden? of ben je vrij vandaag?

Hoi
Ohhh ik weet weer hoe het bij jullie gaat, Carina, Als je aan het verbouwen ben dan is het best wel eens moeilijk om een andere klus er ook nog bij te hebben.
Het was voor mij dan ook echt een wonder dat ik de vorige keer zwanger was.
Want je bent eigenlijk te druk en te moe om te klussen in bed zeg maar.

Ik ben altijd op donderdag vrij, en omdat ik me niet helemaal toppie voel, beetje somber kon ik het niet voor elkaar krijgen om eerder uit bed te komen.
Heb eigenlijk nog wel veel gedaan vandaag, boodschappen, voor luxaflex op pad geweest en vanmiddag zijn ze me ramen in de woonkamer op wezen meten.
De auto gewassen en de konijnen verschoond, Naar het grof vuil geweest en naar de gamma.
Nou jeetje sta er zelf van te kijken als ik het zo allemaal optypt
Oja ook nog kleding weg gebracht voor de arme kindjes.

Dus als ik nu zo terug kijk op de dag heb ik een leuke en drukke  dag gehad, en dat doet me goed.

Had het er gister nog met mn vriend over maar dat is zo'n nuchtere dodo,
Ik zei dat ik het wachten zo lang vind duren, en dat ik er elke dag mee bezig ben of het gelukt is en met de miskraam
Dan antwoord hij, De dag komt vanzelf hoor, Het word vanzelf volgende week donderdag.
Zo simpel antwoord daar zit je echt niet op te wachten op dat moment.
Dat voelt ie dan wel weer aan, en dan krijg je nog geen 10 min later dikke knuffels, kusjes enzo.
En dat de hele avond lang, Hij is geen prater maar wel een doener zeg maar.
Dus dat was wel weer lief.
Maar het is ook wel zo, de dag komt vanzelf

Nou ga nu maar even brood maken voor morgen, want dan moet ik weer heel de dag werken.
meiden tot hoors

Oja inderdaad, de zwangere heb ik al lang niet meer gezien hierzo.
Gek he, want wij zijn toch onmisbaar.

Maarja als je zwanger bent zit je misschien ook niet meer op dit soort praatjes te wachten,

Maar zodra ik zwanger ben ga ik niet eerder weg hier voor dat we allemaal zwanger zijn hoor.

liefs hunnybun

Terug
Bovenaan