Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

hey hunny!
wat heb je nog veel gedaan zeg vandaag!
pffff ik word al bijna moe als ik het lees! hahaha

de mijne is ook geen prater. hij schrok ook best toen ik bij de gyn begon te huilen vorige week. later zei hij dat hij niet verwachtte dat ik er nog zo'n last van had.
ik denk dat het voor een man toch anders is.. als vrouw leef je veel meer naar je nod toe, ben je er veel meer mee bezig. je voelt vanalles in je lichaam. een man niet.

vandaag hadden mijn kids een theatervoorstelling op te voeren... ouders, opa's en oma's enzo konden komen kijken. het was nog best druk in het speelzaaltje op school.
de kinderen waren vreselijk zenuwachtig, maar ze kregen natuurlijk een groot applaus!
voor mij weer een druk van mijn schouders, want zoiets voorbereiden kost veel tijd en heel wat energie...

we hebben vanaaf de wasmachine en droger opgehaald bij onze opslagplaats. weer een stukje minder afhankelijk van anderen. niet dat ik alle was al kan doen, want we hebben maar een klein droogrekje, en niet alles stop ik in de droger. sommige spullen gaan nog naar mijn zus en moeder.

nu nog even lekker niksen.. en dan komt weer een druk klusweekend, en een kraamvisite... daar zie ik best een beetje tegenop, want ze was een paar weken na mij uitgerekend. jullie snappen vast de dubbele gevoelens. vreselijk blij voor de ouders, maar zo jaloers... IK WIL OOK!!!

liefs uit zeeland!

goedemorgen

Zo lekker vanuit mn bedje even een berichtje en dan onder de douche
Ik ga vandaag bij mn broer kijken, die heeft de sleutel van zn huis gekregen en daar zijn ze vandaag aan het slopen.
Ook ga ik dan nog naar een ander huis kijken, waar ze ook aan het slopen zijn maar dat is bij een vriend van ons.
Dus er word veel gesloopt vandaag.

Ook gaan we nog even voor luxaflex kijken voor in de woonkamer.

Nou dan  voel ik een griepje opkomen dus hou ik het verder rustig

carina, heb je bloed laten prikken maandag
en moet je nu deze dagen naar die kraampartij, zie je er erg tegen op.

Syl, maandag he,   spannende dag,
Ik ga zo voor je duimen,
Veel succes.

Nou verder iedereen een fijn weekend
en veel succes met wachten.
liefs hunnybun

hoi hoi

ja klopt hunny.. over een uurtje mag ik de kleine jarne bewonderen. hele dubbele gevoelens. babytjes vind ik altijd geweldig, maar ze meot gaan zeuren over zware bevallingen enzo. want dan denk ik dat ik het moeilijk krijg niet een opmerking te plaatsen.... zoiets als.. ach je hebt er tenminste een kindje aan over gehouden ofzo.

het plafond op onze toekomstige slaapkamer zit er op 1 gipsplaat na in, hij kont nog niet helemaal dicht, want mijn ventje moet daar noig iets afmaken ofzo. ik wilde gaan schilderne, maar het kwam er maar niet van. moest iederen keer boven helpen en als ik dan kon beginnen kwam er wel weer iemand even kijken.. zucht!
morgen hoop ik een tukje te kunnen schilderen.

vanavond eet de bende frietjes bij ons... de frietpan gaat overuren draaine hahaha. misschien gaan we daarna nog even op stap, maar ik weet niet of ik daar zin in heb.

sylvia.. succes maandag! ik hoop voor je dat het allemaal mee mag vallen!

ik ga er nu even voor zorgen dat mijn haar in de plooi ligt (kom net uit de douche) en dan er weer vandoor....
groetjes!

ik zit inmiddels niet meer opt wachtbankje..heb al 2 dagen ongesteldheidskrampen maar zet niet echt door de menstruatie. denk dus dat ze nog gaan komen vandaag. Is wel vroeg een week na mn eisprong, dat is toch niet normaal?

en?herma?
was het een ongi? of is het bij het kleine beetje gebleven?

hier gaat het goed. druk met het huis en met leuke dingen. heerlijk!
wat betreft mijn cyclus, ik voel zoveel in mijn lijf deze afgelopen weken, dat ik er geen idee van hbe wanneer nou precies mijn eitje is geweest.
om de zoveel dagen had ik last van veel slijm, dan weer steekjes, dan weer niks, en dan weer slijm. geen touw aan vast te knopen.

ik heb er eens over nagedacht, en ik verwacht ergens tossen volgend weekend en het weekend erop mijn ongi. komt het niet, dan test ik in dat weekend.
is het raak, bel ik de gyn en krijg ik een afspraak met ongeveer 7 weken, is het niet zo, dan wacht ik nog een week. na die week nog gene ongi, bel ik alsnog de gyn of huisarts, want dan duurt het allemaal wel erg lang na de miskraam.

wat vinden jullie hiervan? goed idee? of kan ik het beter anders aanpakken?

@ filiz....
en? al klachtjes.. je NOD nadert!

hoi Carina

Nou ik geef je groot gelijk, inderdaad geef jezelf nog 2 weken om een test te doen, en anders zou ik inderdaad die week erop gewoon de huisarts bellen.
Je word anders ook gek van onzekerheid, en wat je nu al zeg met je eisprong, je voelt vanalles maar zeker weten doe je het dan niet meer, omdat je de ene keer wel wat voelt en de andere keer weer niet,
Deze keer heb je zeker het meeste last ook van de mk, en dan vooral daarna zeg maar.
Nou ik hoop zo voor jullie dat het raak is en dat het gewoon lekker blijft zitten waar het zit.

Hoe was je kraamvisite, viel het mee,
En wat een lekkere afleiding he een huisje verbouwen.
Mijn vriend heeft gister de schuifdeuren voor de kledingkast gemaakt, in de slaapkamer. Nu moet er alleen nog een nieuwe vensterbank op en dan is de slaapkamer helemaal klaar.

Nou zelf lig ik ziek op bed, lang leve de laptop, want een beetje op de computeren kan geen kwaad.
Heb een griepje, lig al vanaf zaterdag middag ziek, hoge koorts gehad, nek, hoofdpijn,
Spierpijn en gewoon mn hele lichaam.
Het gaat al wel weer wat beter, Morgen blijf ik zowiezo nog thuis en woensdag kijk ik nog even aan.
Even helemaal uitzieken,   Ben ook al zolang niet meer ziek geweest, dus moet wel helemaal beter worden anders lig je zo weer.

Ik heb as donderdag of vrijdag mn NOD, weet het nog niet helemaal zeker welke dag,
Heb op woensdagavond een positieve test gehad dus 1 van die 2 dagen komt het zeker,
Dat is wel balen zeg, Had alles op een rijtje voor die mk maar nu moet je alles weer opnieuw uitrekenen en vooral afwachten wanneer iets komt.
Dat wist ik helemaal, altijd op maandag ongi, dus nouja als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik denk die dag of zondag  samen met mn vriend testen.
Ik hoop dat het gelukt is, Ja wie niet he,
Ik hoop voor iedereen dat het gelukt is.
En ik hoop dan vooral dat het ook goed blijft gaan!!!

Zelf twijfel ik nog een beetje, Heb veel witverlies, als ik moet plassen moet ik ook gelijk, en een beetje maagzuur, Eigenlijk de zelfde kwaaltjes die ik vorige keer ook had, En als ik de trap oploop ben ik echt moe, maarja het kan ook allemaal met de griep te maken hebben.
Nouja nog een paar dagen en dan weten we het,

Herma hoe is het bij jou,

En syl, ik lig ziek op bed aan jou te denken hoor,
Hoe is je operatie gegaan, Hoop dat de narcose mee viel en dat je weer goed wakker geworden ben, zonder misselijk enzo.
en morgen de uitslag he,
laat je het snel weten.
succes

En filiz, ook bijna je nod he, voel je al wat.

Nou tot hoors.
liefs hunnybun

Hoi LaDIES,
daar ben ik weer,
Vandaag lekker ff thuis heerlijk ff bijkomen.
Deze week mijn nod, eerst jullie vraag beantwoorden hihihiih
Na mijn eisprong had ik vreselijke rugpijn en   mijn borsten begonnen zoals gewoonlijk weer pijn te doen.
En heb regelmatig last van warmte, op een gegeven moment ben ik zo warm dat ik ramen en deuren open moet zetten ppfffffffff
mijn rugpijn is over alleen mijn borsten doen zeer, ik heb bijna de neiging om te testen maar ja ik wacht nog even. Nog even volhouden, hoop echt dat ik zwanger ben, ik droomde dat ik zwanger was, maar goed dat kan weer het tegenovergestelde zijn.

Hunny, en voel jij al wat we hebben samen NOD deze ronde
Sylvia hoe is je operatie gegaan, hoop dat het allemaal is meegevallen
Carina jij hebt ook deze week je nod en voel jij al wat
Aapje heb jij je eitje al gevonden

en echt de zwangere hebben ons verlaten snik snik, we willen wel weten hoe het ermee gaat of de misselijkheid minder is en hoeveel weken jullie al zijn en of jullie de kleintje al hebben gezien op de echo
Mijn toetsenbord doet raar, de kleine zat er net op de typen dus kan nu geen vraagtekens e.d. toevoegan ahhahahahha

Terug
Bovenaan