Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

03.03: Sylvia; Kijkoperatie.
04.03   Sylvia: Uitslag Kijkoperatie.
05.03
06.03  
Hunnybun,29 jaar,1e kindje, 6e ronde (1e ronde  na mk) vandaag/morgen NOD
07.03 Filiz,28 jaar , 2e kindje, 6e ronde  kan ook 6 maart zijn
08.03 Carina: officieel ongeveer 13 ronde voor het eerste kindje... vandaag NOD?
09.03
10.03
11.03
12.03
13.03
14.03
15.03
16.03
17.03
18.03
19.03Aapje, 26 jaar, 6e ronde, eerste kindje vandaag NOD
20.03
21.03
22.03: Sylvia: Hier moet ik ongesteld worden, waarna na ca. 12 dagen de eerste IUI behandeling volgt.
23.03
24.03
25.03
26.03
27.03
En de ZWANGEREN onder ons :
Sientje: uitgerekend ??????????
Ietske: ?????????????
Ikke:????????
Jessica:???????

zo even mn hart luchten
kreeg vandaag te horen dat een vriendin van de 2e zwanger is.
Echt zo leuk voor ze,
Maar ooooohhhhh sorry even jaloers gedrag, IK WIL OOK.
Kon er niks aan doen, maar de tranen liepen ineens over mn wangen.
Komt denk ook dat ik ziek ben, kan je iets minder hebben.

zo dat ben ik kwijt.
fijne dag verder

liefs hunnybun

Hey Hunny,
kan mijn heel erg voorstellen hoe je je voelt.
Maar meid kop op onze tijd komt ook nog, over paar dagen mogen wij ook het goede nieuws vertellen aan iedereennnnnnnnnnnnnnnn

(positief blijven he)
nog 4 dagennnnnnnnnnnnnnnnnn

Hey allemaal,
Syl; hoe was je kijkoperatie? Ik hoop dat het allemaal een beetje is meegevallen!
hunny; snap wel dat je een steek van jaloezie voelt. Jouw miskraam is ook nog maar zo kort geleden, allemaal nog heel vers. Ik hoop dat je je weer wat beter gaat voelen!

Filiz; ben benieuwd, ik duim in ieder geval voor je!!!

Ik zit druk in de klusdagen, alleen is m'n mannetje nu ziek.
Gisteren nog wel geklust en hoop echt dat hij morgen weer wat beter is. haha.

Ik duim voor ons allemaal
liefs

leuk hoor dat hyves.
De ene oud klasgenoot is zwanger van de eerste, een ander van de tweede. Weer een ander heeft al 4 kinderen!!
Het is niet eerlijk!!
Soms zakt de moed me in de schoenen. Wil ik jullie ook nog iets anders voorleggen.
Mijn zus (die weet dat ik bezig ben zwanger te worden) belde een paar weken geleden en vertelde dat ze ook wil stoppen met de pil maar dat ze wil wachten tot ik zwanger ben, zodat ik als oudste kind en kleinkind als eerste in verwachting ben. Maarrrr zei ze er wel even bij dat als ik in mei nog niet zwanger ben zij in ieder geval wel stopt met de pil.
Aan de ene kant vind ik het heel lief dat ze op mij wacht, aan de andere kant voel ik me lullig hierover.
Daar komt bij dat ik toch een bepaalde druk voel om voor mei zwanger te zijn.
Ik wil hier geen wedstrijdje van maken, maar zou liegen als ik het niet heel leuk zou vinden om de eerste te zijn.
Hoe denken jullie hierover??
Ik zit een beetje met een dubbel gevoel, aan de ene kant vind ik het lief dat ze mij het zo gunt om de eerste te zijn maar aan de andere kant had ik liever van niets geweten want nu voel ik die druk.
Nou zeg een heel verhaal geworden maar ik zit hier best wel mee.
Alvast bedankt voor het lezen van dit mega verhaal
hahahaha.
Ga nu ff sinaasappeltje persen voor mijn lieftallige echtgenoot, wat zijn mannen toch onuitstaanbaar als ze ziek zijn.
Maar dit is in eigen belang, wil hem morgen wel weer beter hebben!~KLUSSEN

Nou dames,   Ben weer helemaal bijgelezen. Hier nog steeds de menstruatie niet doorgekomen.Al 4 dagen last van ongesteldhiedskrampjes en zo'n weeeg gevoel. Heb een test gedaan,veel te vroeg natuurlijk pas 7 dagen na eisprong. Maar kon me weer eens niet beheersen . Ik moet echt geen testen in huis hebben liggen.

Terug
Bovenaan