Hallo bezige bijtjes,
Wat word hier een hoop getikt zeg, kan het nu al bijna niet meer bijhouden, hihihi. Wel gezellig!!! Gisteravond heerlijk samen met mijn mannetje tv gekeken, we hebben lekker het matras van ons bed in de huiskamer gelegt (vind ik altijd erg lekker slapen) Mijn dochter was gister met haar oma meegegaan naar huis en ik geloof dat ze daar vanavond weer wilt blijven slapen? Vandaag ben ik naar mijn nicht geweest voor mijn haar (ze is kapster) heb ff een nieuwe coop laten knippen en een lekker donker kleurtje erin gegooid. Ben weer als nieuw. Geluukig vond mijn mannetje het erg leuk en ander shad hij lekker pech gehad. Verder heb ik niet vel gedaan, maar ja wat wil je het blijft regenen hier!!!
@Sientje, Ik heb gelukkig niet echt last van bijwerkingen meer. De 1ste keer wel toen kreeg ik heel erg last van haaruitval. Dacht echt dat ik gek werd, mijn haar!!!! Gelukkig is dat nu wel over dat haaruitval. Ja de ene keer gaat het beter dan de andere keer. Vind het natuurlijk heel moeilijk en vooral als iemand in mijn omgeving zwanger is, maar goed ik heb hoop. Onze tijd voor de 2de komt echt wel!!!!
@Silvia, Wat rot voor je dat je je eigen nu zo voelt, snap het wel hoor!!! Heb er namelijk zelf ook last van. Het is erg verschillend per ziekenhuis geloof ik. Toen ik naar de gyn moest voor de 1ste keer, stelde ze een hele boel vragen en kreeg ik een inwendige echo om te kijken of alles ged was. Verder hebben ze niks bij mij gedaan. Wel moets ik elke maand terug komen voor een inwendige echo (vind ik zo erg he). Heb ook een aantal keren Duphaston geslikt, omdat mijn ongi uitbleef en ik ook niet zwanger was. Mijn man is nooit getest, ze hebben hem zelfs nog nooit gezien. Ik ga altijd alleen, hij moet of werken of bij ons dochtertje blijven. Normaal word ook het sperma van de man gecrontroleerd. Hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen met wat je ongeveer te wachten staat!! En de happy glitters!! Hier heb je er een paar ************************ hoop dat je er vrolijk van ben geworden!!!
@Ikke, Waar mijn misselijkheid van is weet ik niet precies, maar in ieder geval niet van de medicijnen want daar moet ik pas mee beginnen als ik op de 3de dag van mijn ongi zit. Durf er haast niet op te hopen, maar stiekum betrap ik me eigen op veel dingen die er wel naar wijzen. Ik heb bijvoorbeeld ook de hele dag trek in patat ofzo en dat had ik met mijn 1ste zwangerschap ook!!! Het blijft spannend!!! Durf niet echt op mijn lichaam te vertrouwen, die heeft ook vaak mij verkeerde seintjes doorgegeven dat ik dacht dat het raak was, maar dan werd ik toch ongi. Strekte voor vandaag!!!!!!
Liefs