Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Heb ik een ander emailadres (hotmail.com --> live.nl) wil ie dit dus niet veranderen!!!!
Dus heb ik maar een andere account aangemaakt. Sientje5... dus vandaar die 4 is nu een 5! (wie weett brengt het wel geluk....)

Dag dames,

Jeetje… een middag niet op forum geweest en kijk nu wat een lijst. Ha.. ha.
Ik was dus niet de enige die naar Nine Months zat te kijken…. he Sien.
Ik wil ook graag met jullie mee kletsen als bezig bijtje.
Even weer kort voorstellen:
Ik ben 26 jaar (zoals de meeste hier), heb al 9 jaar relatie met de leukste en knapste man, woon met hem en mijn kat ‘Nemo’ samen in Friesland, zit nu in ronde 5 en wacht na 31dgn nog steeds op mijn ongi.
Mijn cycles was 3 keer 29 dgn en de 4e keer 31dgn. Ik heb nu weer het gevoel dat ik ongi moet worden, maar zit zo in spanning dat het maar niet wil door zetten.
Ik zou vandaag testen maar toch besloten om dit morgen te doen, want er rommelt wel iets in mijn buik en dat zou zonde test zijn.
Mijn mannetje is hier erg nuchter onder, maar heeft al wel de namen bedacht voor ons toekomstig wondertje. Nu wil ik wel weten of jullie hier al over hebben nagedacht en welke dat dan zijn.

Groetjes groen1981

Hallo bezige bijtjes,

Wat word hier een hoop getikt zeg, kan het nu al bijna niet meer bijhouden, hihihi. Wel gezellig!!! Gisteravond heerlijk samen met mijn mannetje tv gekeken, we hebben lekker het matras van ons bed in de huiskamer gelegt (vind ik altijd erg lekker slapen) Mijn dochter was gister met haar oma meegegaan naar huis en ik geloof dat ze daar vanavond weer wilt blijven slapen? Vandaag ben ik naar mijn nicht geweest voor mijn haar (ze is kapster) heb ff een nieuwe coop laten knippen en een lekker donker kleurtje erin gegooid. Ben weer als nieuw. Geluukig vond mijn mannetje het erg leuk en ander shad hij lekker pech gehad. Verder heb ik niet vel gedaan, maar ja wat wil je het blijft regenen hier!!!

@Sientje, Ik heb gelukkig niet echt last van bijwerkingen meer. De 1ste keer wel toen kreeg ik heel erg last van haaruitval. Dacht echt dat ik gek werd, mijn haar!!!! Gelukkig is dat nu wel over dat haaruitval. Ja de ene keer gaat het beter dan de andere keer. Vind het natuurlijk heel moeilijk en vooral als iemand in mijn omgeving zwanger is, maar goed ik heb hoop. Onze tijd voor de 2de komt echt wel!!!!

@Silvia, Wat rot voor je dat je je eigen nu zo voelt, snap het wel hoor!!! Heb er namelijk zelf ook last van. Het is erg verschillend per ziekenhuis geloof ik. Toen ik naar de gyn moest voor de 1ste keer, stelde ze een hele boel vragen en kreeg ik een inwendige echo om te kijken of alles ged was. Verder hebben ze niks bij mij gedaan. Wel moets ik elke maand terug komen voor een inwendige echo (vind ik zo erg he). Heb ook een aantal keren Duphaston geslikt, omdat mijn ongi uitbleef en ik ook niet zwanger was. Mijn man is nooit getest, ze hebben hem zelfs nog nooit gezien. Ik ga altijd alleen, hij moet of werken of bij ons dochtertje blijven. Normaal word ook het sperma van de man gecrontroleerd. Hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen met wat je ongeveer te wachten staat!! En de happy glitters!! Hier heb je er een paar ************************ hoop dat je er vrolijk van ben geworden!!!

@Ikke, Waar mijn misselijkheid van is weet ik niet precies, maar in ieder geval niet van de medicijnen want daar moet ik pas mee beginnen als ik op de 3de dag van mijn ongi zit. Durf er haast niet op te hopen, maar stiekum betrap ik me eigen op veel dingen die er wel naar wijzen. Ik heb bijvoorbeeld ook de hele dag trek in patat ofzo en dat had ik met mijn 1ste zwangerschap ook!!! Het blijft spannend!!! Durf niet echt op mijn lichaam te vertrouwen, die heeft ook vaak mij verkeerde seintjes doorgegeven dat ik dacht dat het raak was, maar dan werd ik toch ongi. Strekte voor vandaag!!!!!!

Liefs

even snel hoor, heb net geplast en zie zo goed als direct al een streep verschijnen...
Jeetje, ben benieuwd. Over 10 min. het resultaat aflezen...
O... spannend... zal ik dan toch vandaag of morgen m ´n eisprong hebben??? Zo snel alweer na die miskraam...

Help het me duimen!!!
Tot zo

Hoi Groentje, Welkom bij de bezige bijtjes. Ja er word hier flink wat afgetikt hoor. Moet ook weer ff terug lezen, maar wel gezellig.
Nou het is niet zo dat wij er over hebben nagedacht over namen voor ons nieuwe wondertje als het zover is, maar de jongens naam weten we wel al. Die hebben we natuurlijk nog van mijn vorige zwangerschap en dan word het Mike, voor een meisje weet ik het echt nog niet. Heb ik wel al over nagedacht maar vind nog niets leuk!!!

@Sientje, ga voor je duimen!!!!!!!!!!!!

Liefs

Hee allemaal!

Ik moet vanavond aan de klus!!!! Geweldig!!! Heb vandaag of morgen m ´n ei!
Ben echt zoooo blij! Heerlijk dat m ´n cyclus weer zo snel is opgepakt.
Ik wacht even m ´n ei af, en dan weet ik ook wanneer m ´n NOD is.
Wat ben ik blij!!!!!

Groentje welkom!
En Patricia, een nieuwe coop... wat leuk! Ik voel me ook altijd helemaal anders als ik ben geknipt en gekleurd! Lekkere verwenneerij voor je!

Groetjes van een blije Sien!

Dus gezellig aan de klus vanavond Sientje. Hier zijn we ook aan de klus hoor. Dus de bel eruit de telefoon van de haak en een bordje op de deur niet storen wij zijn bezig

Liefs

halloooooooooooo zeg,
ben een dagje aan het werken geweest (hiep hoi) denk even naar het forum kijken, zijn we gewoon al aan de derde pagina bezig!!!!!!!!!!!!!! ha,ha.
Zo zijn we snel aan een deel twee van de bezige bijtjes bezig.
Wat me inderdaad opviel is dat er veel meiden in 1981 zijn geboren, we komen blijkbaar uitn een vruchtbaar jaar! laten we idd hopen dat wij ook een vruchtbaar jaar tegemoet gaan!!
@sylvia; wat vervelend dat je je zo rot voelt. Het valt ook niet mee om iedere maand weer een teleurstelling te verwerken. Kun je er wel met je man over praten?? Je moet het natuurlijk wel kwijt. Misschien niet zo'n gek idee om naar de huyisarts te gaa. Hij kan je misschien wel gerust stellen.
Ik las van een aantal meiden dat ze een miskraam hebben gehad; lijkt me zo erg. En moeilijk om weer moed te verzamelen en door te gaan om te proberen weer zwanger te worden.
Ik merk ook dat ik me van binnen vaak zo jaloers voel als een collega of vriendin vertelt dat ze zwanger is. Vooral die al in de eerste of tweede ronde zwanger worden. Ik gun het ze wel, maar ik gun het mezelf , en jullie natuurlijk, ook zo.
Nu mag ik nog niet klagen. Wij zitten pas in ronde vier nu. Er zijn wel een aantal bijtjes veel langer bezig.
Nou meiden, ik kopieer de NOD lijst nog een keer, kunnen we hem ff invullen.
Voor de meiden die hun eitje hebben:veel klusplezier. en de meiden die hun NOD naderen. Succes met afwachten want dat valt ook niet mee!!!

tot zoems; Aapje

December:

9:   Ikke (Lisa) / 26 jaar/ 5e ronde / cyclus +/- 30 a 31 dagen
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:
17:
18:
19: Claudine/ 26 jaar/ 6e ronde/ cyclus +/- 30 dagen
          Patricia/ 26 jaar, 12e ronde, 2de kindje/ +/- 40 dagen/ slik Clomid 100mg
20:
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29: aapje/26 jaar/4e ronde, eerste kindje/cyclus +/- 26 dagen
30:
31: