hoi meiden
Nou even een laatste berichtje vanaf hier, tot en met zondag dan he.
Want morgen ochtend vroeg vertrekken wij naar disney.
Heb er erg veel zin in
Verder gaat het wel oke vandaag, heb af en toe een ongi gevoel en dat maakt me best wel onzeker hoor,
Wou dat dat gevoel weg bleef, want ben dan zo bang dat dat weer een miskraam word, terwijl je e zoveel hoor die dat hebben,
Nou proberen positief te blijven en dan volgende week ga ik de verlosk. bellen voor een afspraak en hoop dat ik van haar wel een eerdere echo mag.
Laten we het hopen
Carina, kan je het al bevatten dat je weer zwanger ben
Bij hoeveel weken kreeg je vorige keer die miskramen.
Dus tot hoeveel weken moet je zijn dat je over de miskraam tijd heen ben van de vorige keer.
Nou het gaat helemaal goed komen hoor,
Nou meiden, veel plezier zonder mij op het forum ene niet over die 700 berichtjes heen gaan he voor dat ik terug ben,
Ik zal aan jullie denken in disney, en ik ga een heeeele moooie
knuf kopen voor de kleine.
En als ik dan terug ben, maandag, dan ben ik langer zwanger als vorige keer en dat lijkt me een heel fijn gevoel, En nu ik het weekend weg ben gaan de dagen zo voorbij.
liefs hunny
Nou even een laatste berichtje vanaf hier, tot en met zondag dan he.
Want morgen ochtend vroeg vertrekken wij naar disney.
Heb er erg veel zin in
Verder gaat het wel oke vandaag, heb af en toe een ongi gevoel en dat maakt me best wel onzeker hoor,
Wou dat dat gevoel weg bleef, want ben dan zo bang dat dat weer een miskraam word, terwijl je e zoveel hoor die dat hebben,
Nou proberen positief te blijven en dan volgende week ga ik de verlosk. bellen voor een afspraak en hoop dat ik van haar wel een eerdere echo mag.
Laten we het hopen
Carina, kan je het al bevatten dat je weer zwanger ben
Bij hoeveel weken kreeg je vorige keer die miskramen.
Dus tot hoeveel weken moet je zijn dat je over de miskraam tijd heen ben van de vorige keer.
Nou het gaat helemaal goed komen hoor,
Nou meiden, veel plezier zonder mij op het forum ene niet over die 700 berichtjes heen gaan he voor dat ik terug ben,
Ik zal aan jullie denken in disney, en ik ga een heeeele moooie
knuf kopen voor de kleine.
En als ik dan terug ben, maandag, dan ben ik langer zwanger als vorige keer en dat lijkt me een heel fijn gevoel, En nu ik het weekend weg ben gaan de dagen zo voorbij.
liefs hunny