Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

hoi meiden
Nou even een laatste berichtje vanaf hier, tot en met zondag dan he.
Want morgen ochtend vroeg vertrekken wij naar disney.
Heb er erg veel zin in
Verder gaat het wel oke vandaag, heb af en toe een ongi gevoel en dat maakt me best wel onzeker hoor,
Wou dat dat gevoel weg bleef, want ben dan zo bang dat dat weer een miskraam word, terwijl je e zoveel hoor die dat hebben,
Nou proberen positief te blijven en dan volgende week ga ik de verlosk. bellen voor een afspraak en hoop dat ik van haar wel een eerdere echo mag.
Laten we het hopen

Carina, kan je het al bevatten dat je weer zwanger ben
Bij hoeveel weken kreeg je vorige keer die miskramen.
Dus tot hoeveel weken moet je zijn dat je over de miskraam tijd heen ben van de vorige keer.
Nou het gaat helemaal goed komen hoor,

Nou meiden, veel plezier zonder mij op het forum ene niet over die 700 berichtjes heen gaan he voor dat ik terug ben,
Ik zal aan jullie denken in disney, en ik ga een heeeele moooie
knuf kopen voor de kleine.
En als ik dan terug ben, maandag, dan ben ik langer zwanger als vorige keer en dat lijkt me een heel fijn gevoel, En nu ik het weekend weg ben gaan de dagen zo voorbij.

liefs hunny

jeetjeeeeeeee
wat is er veel geschrevennnnnnn
carinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd meiddddddddd zie je nou wel super joh, ben erg blij voor je

en pukje jij ook gefeliciteerd meid

jeetje iedereen is achter elkaar zwanger niet normaal, ben wel jaloers hoorrr :(:(:(:(
maar gun het iedereeen van harte

had gister avond bezoek, en beide vriendinnen willen kinderen, eentje gaat voor nummer 2 en de andere wil een derde
ppffffffffff ik zei ook wij zijn ook bezig, hoop dat het deze maand wel raak is hoor,

Hunnybun wens je heel veel plezier in disneyland geniet er lekker van, niet te veel springen enzo hey rustig aan doen

ik kom zo nog ff reageren manlief moet zooooooo nodig achter de pcccc

Sylvia ben zelf niet in Bodrum geweest, maar het schijnt heel leuk te zijn, denk/hoop dat je het naar je zin hebt meid.

Aapje, straks ben jij de volgende die glitters strooit hierzo.........
spannnenddddddddddddddd

hoi hoi

hunny.. je ziet het pas weer als je terug bent neem ik aan... dus van mij alvast de vraag... hoe was het? en welke knuf heb je uitgekozen?

de laatste keer kwam de miskraam vrij snel.. met 5,5 weken. dat zou volgende week ongeveer zijn. de eerste keer kwamen we er met de 2de echo van 14 weken achter dat het kindje met 10 weken gestopt was met groeien. dus als ik met 11 weken een kloppend hartje heb gezien en gehoord, dan pas kan ik echt gaan genieten.

heb jij dat trouwens ook dat je bij ieder wc bezoek zenuwachtig bent?

@ filiz.. dank je wel.. ik kan het nog niet zo goed bevatten hoor!
zal zaterdag of zondag nog wel een testje er tegenaan gooien denk ik! hahaha

verder gaat het hier goed.. de keuken is op een paar dingen na klaar.. nog wat frontjes en wat greepjes en dan issie af! dan de stroom er volgende week wee rop (hoop ik) en dan kunnen we het koffiezetapparaat en de ijsblokjesmachine gaan testen hahaha!

ik ben wel moe van alle emoties en drukmakerij, dus ga vanaaf maar eens vroeg naar bed!

liefs Carina
(oja mijn lief rookt sinds gisteren niet meer op zolder... lief he!)

hallo allemaal
Ben een beetje verdrietig, toch ongi geworden vandaag, weer 5 dagen te vroeg. Kan op het moment ook niet echt steun vinden bij mijn man. Daarom lucht ik hier even mijn hart.
boeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeee
Ik had dez maand echt wel het gevoel dat het gelukt zou zijn. Nou op naar maand nummer 7 helaas.
Moet wel weer ff mijn goede moed hervinden maar is op dit moment ver te zoeken.

Allemaal een fijn weekend.

liefs Aapje

hoi aapje..

he.. wat jammer! dacht eigenlijk uit je verhaal ook wel dat het eens raak zou kunnen zijn.. met die krampjes enzo...
hoe lang was je cyclus dan nu? gebriuk je ovulatietesten? of voel je je eisprong?

ik vind de eerste dagen ongi ook vreselijk, maar zodra het bloederige weg is, dan kreeg ik weer zin om ervoor te gaan.. dat komt bij jou vast ook goed!

echt balen! was leuk geweest de bijtje in het novemberforum...
kop op! het gaat echt wel lukken!
liefs Carina

Terug
Bovenaan