Bijkletsen (nog niet zwanger)

Hoi hoi

Ja, ik heb al met mijn ha gesproken. Ik moest van hem eerst twee maanden tempen en dan terugkomen. Die twee maanden zitten er ondertussen op, dus nu gaan we door naar de gyn. Ik ben heel benieuwd. Dat maandje rust zal inderdaad wel goed komen hoor. Is waarschijnlijk best even lekker, en bovendien moet ik mijn mannetje verzorgen dus heb ik wel betere dingen om me druk over te maken.

Maarre, hoe staat het bij jou? Ben jij al actie aan het ondernemen of wacht je het nog rustig af? Je houdt ons nu toch wel weer op de hoogt he??
Dikke kus Annet

Wij zitten pas in ronde zes dus ik ga mij (nog) nergens zorgen over maken maar ben nu wel zover dat ik het wel eens tijd vind worden. En eerlijk gezegt denk ik dat het ook wel goed is dat het niet direct raak was want zo groeien mijn vriend en ik er wel heel goed naar toe. Ik heb een hoop over mijzelf geleerd de afgelopen maanden.
Of bedoelde je actie ivm met naderende nod? Haha, ik probeer heel kalm en rationeel te blijven maar intussen... Na zondag voel ik trouwens niets aparts meer dus ben al weer wat rustiger geworden. Ik denk het niet maar hoop het zo van wel.
Ik was vandaag, voor iets anders, bij de gyn dus ik vroeg of hij niet stiekum kon zien of... Maar dat kon nog niet, helaas. Hij vond het (6 dgn voor nod) ook nog te vroeg om te testen. Nou ja, ik wacht rustig (ahum) af. natuurlijk laat ik het weten als het zover is en anders lees je een nieuwe nod in de lijst.

Liefs

Hoi hoi,
Waarom liep je eigenlijk ben de gyn Toulouse?
Jammer dat ie niet even wilde kijken of er niet iets van een innesteling te zien was. Maar dat zal wel nu veel te klein zijn om op een echo te zien.
Ik kan niet zeggen dat ik al ongeduldig wordt. Hoewel ik er min of meer op had gehoopt dat ik nu weer binnen 3 maanden zwanger zou zijn, vind ik het wel best zo. Vind het namelijk nogal spannend om weer een kindje te krijgen. Soms denk ik zelfs "waar begin ik aan?". Twee van die koters lijkt me best druk namelijk.
Maar dat neemt niet weg dat ik er nog één wil hoor.
We zijn weer druk aan de klus, want a.s. zondag zou m'n ei moeten gaan springen.

Tot horens!

TeHa

jaha, twee van die koters, ik moet nog steeds wennen aan het idee van 1... Hele rampscenarios spelen er in mijn hoofd af. Een beetje zoals Linette uit Desperate Housewives. Kijken jullie dat ook?
Waarom vind je het zo spannend dan, TeHa. Ging het bij de vorige niet helemaal ok?
Nou ja en omdat we hier op het forum helemaal niet nieuwsgierig zijn en bijna niets met elkaar delen (ahum): was bij de gyn omdat het uitstrijkje voor het baarmoederhalskanker-onderzoek niet helemaal ok was. Dus inmiddels heeft de gyn twee biopten weggenomen (au) voor onderzoek. Ik hoor over twee weken meer. Wellicht was het wel mogelijk om te testen op een andere manier maar dat vond hij niet nodig (heb je weer zo een jong kipje, haha). Geniet allemaal en liefs

Wow Toulouse dat is niet niks!!
Ik stel voor dat we even met zijn allen voor jou duimen ok??
Lijkt me echt even belangrijker......

Liefs Annet

He gatsie Toulouse, da's niet zo mooi! Ga idd keihard voor je duimen dat het niks ernstigs is.
En ja, ik kijk ook naar Desperate Housewives en ik zie me idd soms wel es zoals die Linette. Helemaal in de rode vlekken met 2 krijsende kinderen onder d'r armen.
De vorige zwangerschap was helemaal o.k. hoor! Ik vond het zwanger zijn helemaal super. En ook m'n dochter is zo ontzettend lief en makkelijk, zo kan je er wel 10 hebben... maar toch. Tis er toch weer eentje bij he?! Weet wat minder vrijheid en vrije tijd.
Heb trouwens net op de site van Big Brother gekeken (ben absoluut geen fan en kijk echt nooooit), maar als ik dat dan weer zie (die nieuwe baby) gaat het weer heel hard kriebelen hoor! Dus die tweede gaat er (als het even meezit) absoluut komen hoor!

Nou, het worden dus spannende weken voor je. Wij zijn er voor je om je er doorheen te loodsen hoor!
Sterkte...
Liefs,

Wat lief van jullie. Dat -gedoe- met de gyn is wel wat onhandig en verwarrend, zet je toch aan het denken he. Maar gelukkig is het heel goed te behandelen en ben ik toch blij dat ik gehoor aan de oproep heb gegeven. Bovendien staat het mijn -zwanger worden- plan niet in de weg,gelukkig!

Hebben jullie het gezien? Wat een bikkel die Tanja,wow. Ik zat met een brok in mijn keel, phoe wat is dat mooi zeg! Ben er van onder de indruk. Weet eerlijk gezegt niet of ik DAT wel kan hoor, ahhhh.

Liefs

Haha, tuurlijk kan je dat. Ik heb het niet gezien, maar er wel over gehoord van collega's.
Maar ik kon het zo dus niet. Was te lui om d'r er zelf uit te persen, haha. Maar aangezien ik niet gerookt het tijdens de zwangerschap en mijn dochter bijna 1,5 kilo zwaarder was dan dat frummeltje is het ook niet zo vreemd. Mijn bevalling eindigde in een keizersnee maar dat is me 100% meegevallen hoor!!

En kan me voorstellen dat zo'n berichtje dat je uitstrijkje niet goed is errug verwarrend is. Stom dat nog steeds niet alle vrouwen gehoor geven aan zo'n oproep he! Je zou ze toch.....!

Later!

TeHa

Terug
Bovenaan