Bijkletsen (nog niet zwanger)

Ik keek een enkele keer naar BB en telkens zag ik haar roken. Toen ze gisteren dat frummeltje in dr armen kreeg heeft ze wel heel vaak gezegt; wat is ze klein. Duhhh. Snapt ze het nou nog niet??? Wel onwijs lief, schattig, pepig, leuk, mooi babietje... Probleem is alleen wel dat mijn vriend gisteren meekeek naar de BBgeboorte en hij heeft nu een wel heel rooskleurig beeld van een bevalling, haha

Jemig, TeHa, ben je wel aan de bevalling begonnen en toen alsnog een keizersnee? Jij bent ook een bikkel he?!

Jee, wat is het fijn om weer terug te zijn!

Liefs

Nou ik vind het ook errug gezellie dat je weer terug bent hoor .
En tja, zo kan je het ook bekijken natuurlijk dat ik een onwijze bikkel ben, haha.
Maar na 23 uur weeën had ik het wel gezien en riep dat ze me maar open moesten snijden. En ze deden het nog ook! Maar laat ik je niet bang maken. Desondanks was die hele bevalling het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt. Als je dan eenmaal helemaal alleen bent met je babietje ben je zoooo gelukkig.... *zucht*.
Ik hoop echt dat  je dit allemaal heel snel zelf  mag ervaren hoor.

Haudoe!

Aaahhhhhh niet bang maken... mislukt hoor!!! Laat ik maar niet te hard van stapel lopen, eerst nog eventjes zwanger worden misschien, haha.
Heerlijk he dit forum, ik zit te werken en telkens als ik een klusje af heb mag ik van mijzelf kijken of er leuke berichten bij gekomen zijn. En die zijn er bijna altijd wel. Wat zijn er veel zwanger trouwens, de een na de ander komt met geweldig nieuws, wow.

Nog even over het (ik noem het maar) 30+ onderzoek. Waarom denk jij (TeHa) dat er veel meiden zijn die geen gehoor geven? Iedereen die dit leest: wel doen hoor want 80% van de mensen heeft dat virus wat in die kankercellen kan (lees KAN) ontwikkelen. Bij de meeste vrouwen is het lichaam zelf in staat het te baas te worden en bij sommige vrouwen moet het even een handje geholpen worden om te VOORKOMEN dat het later kan ontwikkelen tot baarmoederhalskanker.
Doen dus meiden!
Op dit moment wordt er gewerkt aan een vaccin, dus over een paar jaar worden onze dochters gevaccineerd en wordt hopelijk niemand meer ziek.

Zorg goed voor jezelf allemaal en liefs

Nou, dat vind ik nog es klare taal!
Waarom die dozen er geen gehoor aan geven? Omdat ze bang zijn voor de dokter natuurlijk. Niemand vind het prettig met z'n benen wijd voor een vreemde vent te liggen.

Bij mijn schoonzusje hebben ze 2 jaar geleden PAP-4 ontdekt na een uitstrijkje en dat is dus echt kanker. Ze hebben bij haar een baarmoeder besparende operatie gedaan omdat ze nog graag een kindje wil. Stel nou dat ze toen niet naar de dokter geweest was, dan had het er voor haar niet al te best uitgezien.
Dus dames..... LAAT EEN UITSTRIJKJE MAKEN ALS JE WORDT OPGEROEPEN!!

Hallo,

Ik heb ook laatst een uitstrijkje laten maken omdat ik dit jaar 30 ben geworden. Ik heb pap 3a. Daar ben ik toch wel een beetje van geschrokken! Ook omdat kanker bij ons in de fam. veel voorkomt. Ik weet wel dat het niks kan zijn maar toch moet ik er stiekum elke dag aan denken. Nu zitten mijn vriend in ronde drie om aan kindjes te beginnen en is het soms een heek dubbel gevoel.

Dus Toulouse, ik denk aan je!!!

Liefs Jasmijn

hoi hoi

ik las net jullie berichtjes en had een vraagje

ik moet dit jaar ook voor het eerst een uitstrijkje laten maken.. ( heb van de week bericht gekregen)

en ik ben het wel van plan om het te doen.......maar heb een paar vraagjes..

hoe gaat dat in zijn werk, ik bedoel: doet het pijn, duurt het lang , wanneer krijg je de uitslag en hoe zit met als je zwamnger wilt worden, maar nog niet weet of je het bent.. moet je dat doorgeven bij de ha...

je ziet het ik weet er nog niets van....

liefs tobi

Hoi Tobi,

Het duurt heeeeeel erg lang en het doet heeeeel erg veel pijn.
Hihi, nee hoor.
Ik moest op zo'n bed gaan liggen met m'n benen opgetrokken. Toen bracht ie zo'n eendebek in en dat is even vervelend maar ik vond het niet heel erg pijnlijk. Dan gaat ie met een soort wattestaafje langs je baarmoedermond en that's it!
Ik heb naderhand wel wat bloed verloren, maar dat is normaal.
Als de uitslag niet goed is krijg je bericht, anders niet.

Als je zwanger bent wordt het uitstrijkje uitgesteld. En hoe het zit met misschien zwanger/ misschien niet weet ik niet. Zou het even vragen aan je dokter.

Het is echt niks om je druk om te maken hoor. Ik geloof dat mijn dokter het vervelender vond dan ik want hij deed heeeeel voorzichtig en een beetje zenuwachtig.

Groetjes,

TeHa

He TeHa doe eventjes je -meiden doe verstandig en geef gehoor aan de oproep- riedeltje in het nieuwe topic. Dat doe je zo overtuigend en goed... mede door jou ging ik toen, weken geleden ook nl!!!

Verder alles goed?

Liefs

Terug
Bovenaan