Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

@bloemetje:
Nee ik ga nog ff niet testen. is natuurlijk voor ons de 2de he, dat is denk ik anders. dan ben je er wat nuchterder mee bezig. tuurlijk zouden we het geweldig vinden als het nu al raak is, maar ik ga niet steeds testen. wel ist heel vervelend ff dat je niet weet waar je aan toe bent. steeds maar naar de wc om te kijken of je niet lekt ofzo..maar nee nog steeds niet.
ALS ik zondag nog geen rd'tjes heb gehad, ga ik testen, maar dan zou ik zelf al wel vermoeden krijgen denk ik, want ben niet vaak veel overtijd dus...spannend....
ik hou je op de hoogte hoor! Ga nu even lekker op de fiets naar het dorp. schoentjes zoeken voor zoonlief...hopelijk slaag ik!
Knuf mij.

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2008 15:13:30'));

NOD lijstje twintigers  

MirjamJM, 22 jaar           2e ronde - 2e kindje               05 - 05 - 08

Bloemetje22, 22 jaar        1e ronde - 1e  kindje             16 - 05 - 08

Berkje, 22                             4e ronde -   1e kindje             18 - 05 - 08

Druifje, 23 jaar                             1e? rondje- 1e kindje       19 - 05 - 08

Mamma22, 22 jaar               3e ronde - 1e kindje            30  - 05 - 08

El_Pro,  22 jaar                          2e ronde - 1e kindje             07- 06 - 08  

Maaikesanne, 24 jaar       / ronde -  1e kindje                ?? -  ?? - 08      

Maaike1987,  20jaar             / ronde - 1e kindje                   over enkele
                                                                                                                    maanden

Coortje, 22 jaar                         1ronde  -  2e kindje                     onbekend
                                                                                                        ivm pco's

Majootje,22jaar                 4e ronde - 1e kindje               02- 06 - 08

Op het wachtbankje, Spannend, spannend.   Met z'n allen !

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08

Zwanger: GEFELICTEERD!!

Bontrie, 23 jaar     Uitgerekend in december

quote: marjootje85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2008 15:19:37'));

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2008 15:13:30'));

NOD lijstje twintigers  

Bloemetje22, 22 jaar        1e ronde - 1e  kindje             16 - 05 - 08

Berkje, 22                             4e ronde -   1e kindje             18 - 05 - 08

Druifje, 23 jaar                             1e? rondje- 1e kindje       19 - 05 - 08

El_Pro,  22 jaar                          2e ronde - 1e kindje             07- 06 - 08  

Maaike1987,  20jaar             / ronde - 1e kindje                   over enkele
                                                                                                                    maanden

Coortje, 22 jaar                         1ronde  -  2e kindje                     onbekend
                                                                                                        ivm pco's

MamaJm, misschien is het wel zo dat je bij een tweede er nuchterder onder bent, zondag duurt niet zo lang meer. en als je idd niet vaak zoveel overtijd bent, dan zou het zomaar zo kunnen zijn, zou super zijn.

Groetjes

Wat leuk om alle reacties te lezen. Ik zie dat ik niet in elke lijst sta

an85 22 jaar 1e ronde nod 16-05-2008 (voor de zekerheid)

Ik kan niet zo vaak reageren ik werk fulltime. Ik heb trouwens de zwanger worden plannen met mijn baas overlegt (ik heb een medische reden) hij snapte het en het was geen enkel probleem.

Ik weet dat het lang kan duren dat zwanger worden maar ik ben zo nieuwsgierig dat ik niet kan wachten tot ik kan testen moet er niet aan denken om heel lang in de onzekerheid te zitten. Voel van alles maar dat zal wel psychisch zijn.

Financieel heb ik niets te klagen en bij ons draaien we de rollen om. Mijn man gaat namelijk gedeeltelijk thuis werken en we hebben oma nog. Ik blijf fulltime werken. Ik zal er wel veel commentaar op krijgen maar mijn man heeft meer feeling met kinderen dan ik.

groeten An

An85, 22 jaar                           1e ronde - 1e kindje           16 - 05 - 08

Bloemetje22, 22 jaar        1e ronde - 1e  

kindje             16 - 05 - 08

maanden

ivm pco's

Hoi An,
je staat bij in lijst, ik zie dat we dezelfde dag nod hebben. Hier voel ik ook vanalles, minder trek in eten, al week last van buikpijn, ongi pijn. maar idd is de kans zeer groot dat het psychisch is. omdat het eerste ronde is en je het heel erg graag wil.
en als jij fulltime blijft werken, geen probleem toch, zolang jullie je beiden er goed bij voelen toch?

groetjes Bloemetje

de lijst word staads langer leuk

bloempje ik had touwens ook heel veel klachten de eerste maand zat ik me net te bedenken en hoorde van een hoop meiden dat het bij hun ook de eerste maand zo was wil je niet van een roze wolk gooien maar de kans is groot dat het toch ontpillen is
het is niet vervelend bedoelt hoor

succes met wachten allemaal ik ga op naar een volgende ronde alleen kan er waarschijnlijk niet so veel geklusd worden me vriend is net weg als ik mijn ei heb maar goed gewoon flink ervoor aan de slag!!

liefs

Hallo allemaal,
Ik wilde vragen of ik met jullie mee mag doen.
Ben zelf nl ook jong (20)  en vind het prettig om met andere mums2be te kunnen praten.
Ik zal me ff voorstellen, ik ben Britt, 20 jaar en ga over 2 weken trouwen.
We hebben 7 jaar een relatie waarvan we 3 jaar samen wonen.
In januari ben ik gestopt met Nuva Ring, nog steeds zonder resultaat.

Nu heb ik 18 mei mn NOD, maar was vorige maand ook erg laat (cyclus van 35 dagen, normaal voor mij  30.)
Nu ga ik er ook van uit dat ik deze maand sowieso later ongesteld zou kunnen worden i.v.m spanning rondom de bruiloft.

Nou, ja dit was het wel zo'n beetje.
Succes allemaal!

Liefs,Britt

An85, 22 jaar                           1e ronde - 1e kindje           16 - 05 - 08

Bloemetje22, 22 jaar        1e ronde - 1e   kindje             16 - 05 - 08

maanden

ivm pco's

Bontrie, 23 jaar     Uitgerekend in November.

Terug
Bovenaan