Hai iedereen!
Christina, wel vreemd dat je door de pil heen toch ineens zo'n vreemde menstruatie krijgt! Ik zou ook even de bloedtest afwachten. Als daar niet uitkomt..dan tja?! Geen enkel idee wat het dan zou kunnen zijn!
Heb ik het goed dat je op je 18e moeder bent geworden van je dochtertje? Hoe was je situatie toen? Zat je op school of werkte je? Of msischien wel allebei?
Fijn dat er nog jonge mannen zijn die een vriendin met een kindje geen probleem vinden. Ik denk dat er tegenwoordig genoeg mannen van onze leeftijd zijn die daar niet aan willen beginnen! Dikke duim omhoog voor jouw vriend
Fulltime blijven werken met een kleine kan natuurlijk ook noodzaak zijn, financieel gezien. Ik heb het er nog niet heel expliciet met mn vriend over gehad, maar het staat buiten kijf dat hij gewoon z'n volledige baan houdt, ondanks dat ik meer verdien. Maar het is voor hem niet mogelijk minder te werken. Voor mij wel en daarom ben ik van plan om ongeveer 3 tot 3,5 dag te werken. Uren inleveren is geen probleem, maar om ze na een aantal jaar -als het kindje naar school gaat- weer erbij te krijgen is vaak lastiger. Daarbij komt dat mijn vriend 2 dagen door de week vrij is (in de weekenden ik). Dat is best gunstig omdat we dan maar 1 of 1,5 dag opvang moeten regelen. Soms is het ook mogelijk om je ouderschapsverlof verspreid op te nemen, zodat je een jaar lang bijvoorbeeld 1 dag/middag in de week ouderschapsverlof opneemt. Dan is je kindje al wat groter wanneer je het echt naar de opvang brengt. En ook als je een fijn oppasadres weet of een opa/oma/ tante lijkt me dat geruststellend.
Persoonlijk vind ik het wel fijn om te blijven werken. Ten eerste voor het inkomen en de extra'tjes en ten tweede voor mezelf. Ik zou echt depri worden als ik hele dagen met mijn kindje thuis zou zitten. Niet dat ik mijn kindje niet zo lang leuk zou vinden, maar ik heb uitdaging nodig en vind het leuk met verschillende dingen bezig te zijn. Dat is natuurlijk heel erg persoonsgebonden!!
Verder hier nog steeds sporen van duiveltjes.....grrrrr. Tis in ieder geval al minder en heb goede hoop dat het morgen toch een eind weg is. Tjonge jonge, duurt lang van de maand. Maar we blijven gewoon klussen, al heb ik echt even geen idee meer van mn cyclus. Des te spannender is het

Kijk nu al uit naar half/ eind juni. Zal vast wel zenuwachtig zijn...na een eerste maandje samen bewust klussen!!
Tot schrijfs!
x Druifje