Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi hoiii

Ook ik heb echt bewonering voor je !!   Studeren en werken en voor je meid zorgen !
Een kindje is idd een zegen !
Gelukkig heb je nu een lieve vriend die van jou en van je kindje houd ! Wat een schat !!!
Echt moet je trots en zuinig op zijn !!
Ben benieuwd wat uit je bloedtest komt .. Hou je ons op e hoogte??

Ik heb gister toch maar een ovu test gedaan... alleen had maar 1 steepje ..zo raar...
Maybe te vee water gedronken ofzo... geen idee...

Ryane..Jammer dat je vriend zo rustig doet met solliciteren!   ! Kun je het er niet met hem over hebben??   Redden jullie het financieel nu jij alleen werkt?OF werk je full time?
Maar kun je het er niet eens met hem over hebben dat je graag kindje wil??
Of heb je dat al gedaan??

Muckje.. maybe eens gesprek met je vriend aangaan?? Of had je dat al gedaan?
(sorry zit op meerdere forums.. hou t soms nie zo goed meer uit elkaar..)
Hoop dat hij snel overstag gaat !!!

rayne,
jammer dat je man/vriend er zo rustig over doet om te solliciteren.
heb je hem al verteld hoe jij je hierbij voelt? en weet je hoe hij erover denkt, met solliciteren en dergelijke, of hij idee heeft hoelang het ongeveer zou duren voor hij er voor wil gaan.
zodat je duidelijkheid hebt.
hopelijk kunnen jullie er ook snel voor gaan.

maaike sanne, je hebt gelijk, je moet trots en zuinig zijn op zo een vriend als die van christina, zo heb je er niet veel. Echt een schat van een vriend heb je denk ik, christina.

liefs

Lief dat jullie reageren
Ja ik heb het er al met hem over gehad en ik vrees dat ik een beetje onredelijk ben
Ik besef namelijk heel goed dat ik zou blij moeten zijn want ik heb zelf een - vrij goed betaalde - fulltime job, ben gezond & we zijn samen heel gelukkig.   Bovendien heeft mijn vriend zelf ook een grote kinderwens .. alleen ziet hij dat binnen dit en 2 jaar
En ja mijn verstand snapt hem ook wel ( het is niet echt een financieel probleem want we zouden best kunnen samenwonen met mijn loon maar het is natuurlijk niet zo fijn voor hem op die manier ) maar mijn hart vindt 2 jaar een eeuwigheid ..
Ben ik goed gek?

hey hey

dank jullie voor de reactiesvind ik echt leuk!zelf heb ik zondag voedselvergiftiging opgelopen en ben nu dus erg ziek.ik ben ook benieuwd naar de bloedtest, ik kon niet wachten heb vandaag nog een zwangerschapstest gedaan, negatief.
ik denk dan dat ik niet zwanger ben...
ik ben een beetje teleurgesteld dat wel maar ik zit er gewoon erg mee dat ik niet ongesteld word.ben nu helemaal gestopt met de pil want stel ik ben wel zwanger ben , kan het misshcien wel schadelijk zijn voor de baby.

Maar goed ik zie wel waar het schip strandt.

ik hou jullie op de hoogte!

groetjessss
liefs

Nou, ik heb dus net gebeld naar de dokter, en er is geen zwangerschap.
Ik ben wel teleurgesteld maar ik zit er gewoon mee hoe het kan dat ik niet ongesteld word!
ik snap er niets van.Over 2 en halve week moetik dan afwachten wat mijn menstruatie dan doet.

groetjesss
Christina

hoi,
christina, balen dat je niet zwanger bent.
Ja, en zo zitten te wachten op een ongesteldheid, dat is ook echt niet leuk.
waarvan heb je een voedselvergiftiging opgelopen?
jammer dat je vriend nog niet wil, af en toe over praten, misschien dat hij binnenkort wel wil.

liefs

Hoi!!

Wat vervelend Christina! Nu weet je eigenlijk nog niks. En wachten duurt zo lang he? Zeker als je geen idee hebt wat het kan zijn.
Ik ben vanmorgen ook naar de huisarts geweest omdat ik nog steeds ongesteld ben (nu al 12 dagen). Het is allemaal wel heel licht, maar toch klopt  het natuurlijk niet. Het ging net een maand of 3 goed en vorige maand beslist voor een kindje te gaan, krijgen we dit!!
Maar ze vertelde dat het heel goed mogelijk is dat ik afgelopen maand zwanger was, maar dit in een heel vroeg stadium mis is gegaan. Ik ben ook eerder ongesteld geworden dan normaal. Nu duurt die bloeding dan ook langer, omdat het misschien een soort van miskraam was. Ik heb zelf niets gemerkt van evt. zwangerschap en had ook geen pijn. Dit kan eventueel wel te verklaren zijn, omdat het zo vroeg nog was. Overigens hoeft dit helemaal niet zo te zijn, want het kan ook nog gewoon een ontregelde menstruatie zijn van het ontpillen. Hoewel dit dus wel erg lang duurt nu (10 mnd) en de afgelopen  cyclussen gewoon prima in orde waren. Al met al ook een raar verhaal.
De dokter vertelde wel over de eisprong, dat het een achterhaald verhaal is dat dit altijd in het midden van de cyclus plaatsvindt!! Ze zei  dat het onderzocht is en dat de eisprong heel verschillend kan zijn, bijv. 2 dagen na de menstruatie of misschien wel 17 dagen. Er is per maand 20% kans op een zwangerschap. Dit vond ik wel grappig om te weten en ook om het jullie te vertellen. Ik zou er zeker niet op gokken om alleen maar rond de 14e dag serieus te klussen, maar dus de hele maand om de 2 dagen....
Ik heb een kuurtje meegekregen voor een chemische reiniging van mn baarmoeder, zodat deze in een keer schoon is (en niet elke dag een beetje zoals nu). De menstruatie stopt nu en dan over een week ofzo wordt ik opnieuw ongesteld en daarna is het weer goed. Ik heb deze kuur al eens eerder gehad en dat hielp toen. Wel mag ik nog een week wachten van haar om te kijken of het echt niet stopt (als t miskraam zou zijn, moet het zich wel weer hervatten). Wel fijn dat ik het zelf even kan bepalen.

Nou, heel verhaal maar misschien ook wel fijn om een en ander te weten.

Christina, heel veel succes en maar even in spanning blijven over wat er nu is. Hou je ons op de hoogte de komende weken?

Liefs Druifje

Terug
Bovenaan