Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Haaa Bloemetje... Dus klussen vanaaf haha...
Ik kwam gisteravond in de slaapkamer en had manlief kaarsjes aangestoken   ! Zooo lief !!
Dus ja.. je kunt wel raden wat er toen bij ons gebeurde hihih..
Hij zei ng.. Als ik t goed begrepen heb moet je ongeveer nu je eisprong hebben en ik weet hoe graag je een kindje wilt..     Was erg emotioneel !! DE SCHAT !!!

Bij een normale cylcus had ik idd nu ong de eisprong maar ja die is bij mij wisselend maar we hebben lekker geklust hiihih...
Was extra lekker omdat hij zo romantisch deed hihi...

He dames klusze en daarna maar lekker slapen !!!     Liefs M S

hoi,
wat lief van je man. ik zou ook de tranen over me gezichtje hebben rollen dan. alleen doet die van mij dat niet hij is niet zo romantsisch ingesteld, haha maar dat is niet erg, dat probeer ik wel te doen.
wel gisteren gezellig in mekaars armen gelegen op bed. liggen praten over namen, en zo van die dingen, eerste keer dat hij er hele tijd echt met me over praatte was erg fijn. en zo weer lekker klussen.
hihi, wat erg he

liefs,

Hoiii

Bloemetje en Druifje, bedankt voor je reactie, ik ben nu een half jaar samen met hem(is kort ik weet het) en het gaat goed.Ja hij gaat super met Delilah (mijn dochter) om en zij vind hem ook helemaal te gek.Ik vind het nu wel een beetje moeilijk dat ze soms veel naar hem toe trekt, ik moet daar erg aan wennen, normaal was ik diegene die haar alleen kon troosten enzovoort nu gaat ze steeds vaker naar hem toe.Maar goed ze trok ook erg naar mijn vader (opa) , denk dat ze toch een vaderfiguur zoekt.
Met mijn ex (haar vader dus) heb ik helemaal geen contact meer, hij ging weg toen onze dochter nog geen half jaar was, hij ging ook vreemd en heeft nu nog steeds een relatie met haar (lang leve hyves)..Ik ben blij dat hij uit ons leven is, hij was heel agressief en onvoorspelbaar en ik was en ben nog steeds erg bang voor hem.

Ik was 17 jaar toen ik zwanger raakte en 27 dagen na mijn 18e verjaardag beviel ik van mijn dochter.
Ik woon op mij zelf, ik heb nu een bovenwoning.Ik zoek wel wat anders want het word   nu toch wat te klein, ik huur het particulier.
Ik studeer in amsterdam MER (managment economie en recht) ik kan als goed is na mijn stage aan de slag bij het bedrijf waar ik nu werk,afdeling Human research management.
Ik vind het wel zwaar en moeilijk en ben de laatste tijd niet zo gemotiveerd meer.De mensen uit mijn klas doen vreemd tegen me, waarschijnlijk zien ze het aan je dat je een rugzak met je meedraagt.
Ik hoop wel dat ik het haal zit nu in mijn laatste jaar dus ik kan niet opgeven!ik doe het namelijk voor mijn dochter.
Ik heb daarbij 2 baantjes, bij een zonnestudio en ik werk bij een evenementen bureau waar ik vaak snachts werk in de weekenden.
Ik werk ook op grote feesten in de horeca.

De opvang is als volgt:
Delilah gaat 3 dagen per week naar de creche en 2 dagen naar mijn moeder, ze blijft daar ook een nachtje slapen.
Maandag op dinsdag namelijk, anders moet mijn moeder heen en weer rijden en ik vind het wel lekker dat ik dan my-day-off heb....
De overige dagen gaat ze naar de creche omdat ik dan  ook op  school zit.

Ik ben erg gefrustreerd over het feit dat ik niet weet waarom ik ongesteld word, heb vanmiddag dus die bloedtest gedaan en inderdaad afwachten....

Groetjesss
Christina

ik wilde ook nog even zeggen dat mijn vriend 23 jaar is en ik nu dus 19 jaar, mijn dochter is van 29 september (uitgerekende datum!!! dus dat was leuk)

toen ik zwanger was kreeg ik heel veel nare reacties van oudere moeders en vrouwen.
Ik werd nagefluisterd als ik langsliep enzovoort.
Op een gegeven moment durfde ik niet eens meer alleen naar buiten omdat ik het zo erg vond hoe mensen tegen me deden.

Ik kreeg opmerkingen als: ken je de vader wel? ben je er wel blij mee? (ja natuurlijk!een kind is een zegen , een wonder!
als ik er niet blij mee was had ik het niet gehouden!!)

Ik mag dan wel jong moeder zijn maar dat zegt niets!Ik ben super trots op mijn prinsesje en op mezelf dat ik het toch heb gered, ondanks alle reacties!!!!

wilde ik nog even kwijt hihi

Liefs

Hoi Christina,

wat goed dat je er zo mee om bent gegaan. Een kindje is inderdaad een zegen, het word niet iedereen gegund.

Gelukkig maar dat er nog van die jongens zijn waar het niet altijd lang leven de lol is. Een dikke pluim voor je vriend.

groetjes

hoi

christina, wil je even vertellen dat ik erg veel bewondering voor je heb, hoe je hiermee omgaat. het is zeker niet altijd even makkelijk om er alleen voor te staan met je kleine meid. en zeker niet als je nog een studie hebt,stage en twee baantjes, om je dochter zoveel mogelijk te kunnen geven.

ook veel bewondering voor je vriend, je ziet het niet vaak dat jonge mannen een relatie beginnen met een jonge vrouw met een kindje.
kan wel begrijpen dat je het soms best moeilijk vind dat je dochter ook troost zoekt bij je vriend. En dat hij ook belangrijk word in haar leven.

heel veel succes meid, hoop dat je snel zwanger bent, en slagen zal je vast wel doen, als ik het zo lees. ga ervoor meis.

liefs

Hoi Hoi
Wat gezellig dat er steeds meer nieuwe mensen komen schrijven. Zo zie ik telkens weer dat ik niet de enige ben die graga jong kinderen wil hebben. Mijn vriend is helaas nog niet overstag :(

Bloemetje22, ik zit op dit moment in het laatste jaar van de pabo. Dat betekent dat ik vanaf volgende week 5 dagen juffrouw ben van 22 kleutertjes in Tilburg. In juli begint de zomervakantie, en dat betekent dat ik mijn diploma binnen heb!

Druifje1, ik vind het inderdaad ook erg belangrijk om te blijven werken als het eenmaal zover is. (duurt nog eventjes, vermoedt ik) Uiteraard zijn er ook andere redenen waarom je zou moeten blijven werken. Maar mijn eigen sociale contacten enz. vind ik ook wel belangrijk.

Christine, ik heb net als alle andere echt bewondering voor je. Een studie, stage, twee bijbaantjes en een klein hummeltje! Ik vind het heel erg bijzonder om te lezen hoe je met bepaalde situaties omgaat, zoals de reacties van je omgeving. Ga zo door!

Ik wil iedereen eventjes bedanken voor de reactie m.b.t. de financiële kant van het kinderen krijgen. Zoals al wordt gezegt maak ik mij over de baby spulletjes niet druk. De familie is redelijk groot en marktplaats is geduldig. Daar staan echt super mooie spullen op voor een spot prijs.

Ik lees dat er veel bezig zijn met klussen deze week, succes!

Muckje

Ikke!
Alleen ben ik ondertussen al 27 en neemt mijn kinderwens met de minuut toe ( hou al namenlijstjes bij sinds de puberteit of zo  ).
Ik heb de perfecte man gevonden ( of tenminste toch perfect voor mij  ) maar ik moet wachten tot we gesetteled zijn ... en we kunnen pas settelen als hij een goeie job heeft gevonden ( en helaas lijkt hij  geen haast te hebben bij het solliciteren  ).
Had ik maar wat meer geduld

Terug
Bovenaan