Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi.
Druifje, lastig dat je niet weet wat het is.
Wat ga je doen? Afwachten of het binnen week vanzelf overgaat. of dat kuurtje en spoelen doen?
Ook interessant verhaal over eisprong, hihi, blijven we maar regelmatig klussen, doen we hier deze maand wel, sinds ongi over is. En heb ook maar ovu test gehaald. Wil ik toch even proberen.

Liefs. x

Hai Bloemetje!

Ik twijfel nog een beetje of ik zo lang ga wachten. Ben al die inlegkruisjes en maandverband behoorlijk beu en daarnaast wil ik  mn cyclus/ eisprong  ook weer zo snel mogelijk op de rails hebben. Liefst deze zomer zwanger als het meezit....  
Mn humeur is er in ieder geval beter op geworden. Was de laatste dagen wel een beetje chagerijnig, kon weinig hebben. Stress denk ik, was erg bezorgd. Nu dikke kus van mn vriend gehad en we gaan er weer tegenaan!!!

x Druifje

heyhey

Ik die voedselvergiftiging opgelopen bij mijn ouders afgelopen zondag met gourmetten, waarschijnlijk heb ik het vlees niet goed doorbakken en ben ik gewoon enthousiast gaan eten.

Ik wacht het af deze weekjes en kijk wat het doet.Ik ben in ieder geval niet aan de pil want ja ik moet toch echt wachten tot mijn volgende menstruatie wil ik daarmee beginnen.

Ik wist niet dat je eisprong kon verschillen!Ik moet eerlijk zeggen een vriendin en ik hebben gister ons gek lopen googlen naar 'overtijd test negatief' 'ovulatie'' etc , heel wanhopig allemaal hihi.Maar toen las ik inderdaad ook dat de graad van 14 dagen niet helemaal klopt.Je kon daar op die site uitrekenen wanneer je volgende meest vruchtbare periode was, en wanneer je dan uitgerekend zou zijn.
Heel grappig, stel ik ben nu wel zwanger ben ik 22 januari uitgerekend , zoniet dan bij de volgende ronde 22 februari.Het zou toch wat zijn.
Maar ik weet niet precies waneer mijn eisprong is, ik heb werkelijk geen idee....
Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.

vanuitgaande dat mijn laatste menstruatie 19 mei is geweest (is niet zo maar goe dlaten we het daar op houden) dan zit ik nu toch in mijn meest vruchtbare week?
ik word ik nu een beetje gek?

nou groetjes liefs

hoi,
stel dat je eerste ongesteldheidsdag 19 mei was, en je hebt een strakke cyclus, dan ben je vanaf vrijdag misschien vruchtbaar, zondag ben je het vruchtbaarste en maandag zou je dan eisprong hebben.

Ik heb net ovu test gedaan, van clear blue, op digitaal schermpje kwam geen gezichtje, moet er staan als je in vruchtbare dag zit. maar ik zag bij de streepjes, de controlestreep heel duidelijk, en een heel zacht tweede streepje, zou dat kunnen betekenen dat ik wel naar die vruchtbare dag toega, en ik dus daadwerkelijk eisprong op komst is?

groetjes

hoi meiden!!

.. Ben vanmorgen ongi geworden... Ik was wel even boos maar ja ik kan er toch niks aan doen, dus positief blijven en naar ronde 5!!! Ik had eigenlijk helemaal niet verwacht dat ik vanmorgen ongi zou worden dan is mijn laatste cyclus 25 dagen!!! daarvoor 30!! en daarvoor gewoon elke keer 28!!! Nou ja ik weet iig dat mijn lichaam nu bezig is zichzelf schoon te maken.. .. Hoe is het allemaal bij jullie???
Ik wens iedereen iig veel geluk en dat we gauw zwanger mogen worden!!!!!!!

Spreek jullie gauw!!

Liefs Berkje

hoi,
balen dat je ongesteld bent geworden. op naar volgende ronde, hopelijk deze ronde wel raak.
Hier zitten we in de vruchtbare week, vandaag misschien vruchtbaar, vrijdag vruchtbaarste, en zaterdag mijn eisprong, dus druk aan de klus,
Ben er wel rustiger mee bezig dan vorige maand, toen dacht ik aan niets anders, nu zijn we druk met regelen van verhuizing volgende weken.
Dus misschien dat het deze ronde lukt. we zien het wel.

liefs

Ook ik heb   eergister een ovu test gedaan.. Helaas kwam er maar  1 streepje te staan ipv twee !!   Dus waarsch te veel water ervoor gedronken..
Zit te twijfelen of ik er zo nog eentje zal doen of niet..bij normale cylcus zou dit mn vruchtbare dagen zijn.. maar mij cyclus is iets langer, maar wel iedere maand korter..
Moeilijk !!!!!

ff korte reactie, ben net thuis zal nu eten en zo weer weg.. druk druk
Morgen reageer ik wel ff verder... XXX   M S

hoiii

ik heb een vraagje, als je in je vruchtbare periode zit dan is je 'afscheiding' toch helder?Want dat is bij mij nu het geval.
Ik ben nu ziek, dus om nou aan het 'werk' te gaan zie ik niet zo zitten.Hoelang is de vruchtbare periode?

ik hoor het wel !!

groetjessss liefs

Terug
Bovenaan