Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hoi meiden,

ik schrijf dit omdat ik even iets kwijt wil.Ik heb al eerder verteld dat ik een nieuwe relatie heb met een man,welke niet de vader van mijn kind is.
Onze relatie staat momenteel op springen.Het gaat niet goed.ik doe alles verkeerd en hij irriteert zich aan alles aan mij.Ik weet niet of dit goed gaat komen.
Ik baal hier natuurlijk vreselijk van.
ik denk zomaar dat het mij niet gegunt is, en dat ik misschien beter alleen kan blijven met mijn dochtertje samen.

Ik hou jullie wel op de hoogte.
groetjess
liefs

hey christine88

Wat vervelend zeg!! Nou ik zou eerst maar heel goed gaan nadenken wat je wil, en of je wel verder wilt met hem!! Als je eenmaal zwanger bent word het allemaal een stuk moeilijker!! Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dan snel zwanger mogen zijn, maar als het niet wil dan wil het niet!!

Hey meiden

Ben even wat minder online geweest wegens druk druk druk en ziek! Was vorige week ziek maar ben nu dus weer ziek met een blaasontsteking en een fikse buikgriep! Ben gister zowat flauwgevallen op mijn werk!

Verder ben ik nog niet weer ongi geworden dus dat gaat weer de verkeerde kant op! Ga er al helemaal vanuit dat ik in sept naar de gyn ga!!

Ik wil jullie ook nog even wat kwijt!! Hoop niet dat het verkeerd opgepakt word maar wil het wel even kwijt!
Je moet er niet de hele tijd mee bezig zijn en er alleen maar aan denken! Zoals als je nog geen 6mnd bezig bent, al beginnen met ovu testen enz. Tuurlijk wil iedereen zo snel mogelijk zwanger worden, maar je moet de natuur ook een kans geven. Zwanger worden is een wonderlijk iets en daar moet je niet al te klinisch mee omgaan! (behalve zoals mij als het echt niet zonder wil) maar probeer het eerst lekker romantisch te houden!!

liefs cora

hoi Christien.

Wat vervelend voor je deze situatie, echt balen. En dat terwijl we net allemaal zo lovend over hem aan het praten waren. ik hoop dat jullie eruit kunnen komen.

Coortje je hebt gelijk dat we er niet teveel mee bezig moeten zijn. ik ben sinds de maandag ook minder er mee bezig. Ik werd helemaal gek van mezelf. Nu heb ik zoiets van we zien wel. vanochtend heb ik laatste pil op, nu maar hopen dat ik hem voorlopig niet meer hoef te slikken.

groetjes

Hoi hoi,

Ben hier nieuw. Ik ben 21 jaar, mijn vriend is 27, anderhalf jaar geleden hebben we een huis gekocht en zijn gaan samen wonen...we gaan in juli trouwen.
Ik ben sinds 17 april gestopt met de pil, toen nog rustig aan gedaan, maar deze week druk aan het klussen...heb denk ik (hoop ik)  vandaag of morgen mijn eispong. (weet namelijk niet goed mijn cyclus, vorige keer was ie 27 dagen) mijn nod zal dan denk ik +/- 13 juni zijn.

Liefs Ikke

hoi,

christina, wat balen. hopelijk komen jij en je vriend eruit. het zou jammer zijn als het is zou lopen. Hopelijk vinden jullie de beste beslissing die voor jullie drie het beste is.
Sterkte meid.

coortje, je hebt gelijk dat we er niet teveel met bezig moeten zijn. heb wel ovu test gebruikt, maar ook vooral om te kijken hoe cyclus in elkaar zit, en of ik wel vruchtbare dagen heb.
Ben er ook veel rustiger mee bezig dan vorige maand.

bloempje, hopelijk was het vandaag je laatste. Wanneer zegt je vriend meer?

ikke, welkom. erg leuk dat je ook hier komt schrijven.
en trouwen in juli, super, hopelijk wel wat mooier weer dan laatste dagen dan.

liefs

hey meiden,

thanks voor de reacties, vanmorgen heb ik gepraat met mijn vriend.en we gaan binnekort wat leuks doen,zodat we er even tussenuit zijn.ik hoop ook dat het goed gaat...hij is nogal overwerkt denk ik.

coortje,ik heb ook idd nagedacht ik weet dat een kindje je onvermijdelijk levenslang verbindt aan een man, want ik heb natuurlijk al een dochter van bijna 2.ik wil natuurlijk een tweede situatie vermijden, voor mij maar ook voor mijn kind(eren).

ik wacht het af en we gaan gewoon oplossen wat er op te lossen valt,een kwestie van communicatie denk ik ook.

ik wacht juni nog af om te kijken of er een menstruatie op gang komt.anders nog een keer testen!!

groetjesss
xx

Hoihoi!!

Wat jammer van het dipje Christina. Maar gelukkig kunnen jullie erover praten. Communicatie is inderdaad een kunst en daar schort het vaak aan. Even samen eruit kan wel helpen. Weg uit de normale situatie en even lekker helemaal met z'n tweeen zijn. Misschien kunnen jullie de kinderwensen ook eens bespreken, zodat je op de hoogte bent van elkaars verwachtingen. Het zit natuurlijk hartstikke scheef als jullie stilzwijgend andere verwachtingen van elkaar hebben. Dat gaat een keertje fout.
Misschien een troostende gedachte dat dipjes in elke relatie voorkomen?!

Niet overdreven bezig zijn met zwanger worden  is denk ik ook het beste. Stress heeft echt een negatieve invloed op eisprong en bevruchting. Maar het is soms echt moeilijk om er niet de hele tijd aan te denken! Zeker wanneer de beslissing net is gevallen of wanneer het maandenlang niet lukt. Ik begin ook niet met ovutesten, want op dit moment vind ik dat niet nodig. Mijn cyclus is momenteel beetje vreemd, maar mijn vriend staat erop dat we het laten komen zoals het komt. Ik wil hem niet voor het hoofd stoten met mijn eigen 'planning' d.m.v tests. Het is natuurlijk prima als je beiden erachter staat, dat is verder een persoonlijke keuze.
Ik ben begonnen met mn kuurtje en inmiddels is de ongi verdwenen, jeeeee! Heb net 2 pilletjes genomen van de 20. Er staat niks op het doosje over kuur afmaken, dus als het morgen ook nog goed gaat bel ik misschien even naar de huisarts om te vragen of ik mag stoppen met de pillen zodra het goed gaat. Hoe eerder mn cyclus weer in de pas loopt, hoe liever en hoe beter. Dat vind vriend ook :)

Bloempje, heb je al wat meer zicht op de mening van je mannetje? Ik hoop echt voor je dat hij ervoor wil gaan. Zegt hij er uberhaupt nog iets over? Gisteren zei mn vriend dat hij gewoon héél erg moet wennen aan het idee om papa te worden en dat ie een beetje schrik heeft voor het onbekende wat gaat komen. Heb hem ook maar gelijk uitgelegd dat er echt een verschil zit tussen de wens van vrouwen en de manier waarop de mannen de wens ontwikkelen zeg maar. Dat je het gevoel van de vrouw echt niet mag bagatelliseren! Misschien kan hij zijn onzekerheid ook een beetje opzij schuiven? Tenslotte spring jij ook in het diepe!!
Laat je nog iets weten?

Liefs x Druifje

Hoi hoii

OOk ik heb 1 keer de ovutest gebruikt om te kijken of ik idd wel een eisprong heb. Mijn cylcus is namelijk niet regelmatig..
Maar kreeg maar  1 teststreepje.
He ze daarna meteen opgeruimd..We proberen het zo wel !
IK was er de eerste maand ook veel mee bezig, maar deze maand al veel minder
Ben dan savonds wel te vinden op het forum, omdat het gewoon onzettend gezellig is !
Maar we gan niet bewust klussen ! We klussen wanneer we er zin in hebben...
We zien wel hoe het komt!!!

Christina... Ik hoop dat jullie er samen uit komen !!! Het komt vast wel goed !!!

Liefs M S

Terug
Bovenaan