Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi Druifje,

Nee, het JA woord is er nog steeds niet uit. ik heb gister m'n laatste pil genomen, en ik heb het er gisteravond overgehad. Af en toe denk ik dat hij me gewoon zit te   klieren"want telkens als ik bij het punt van JA uitkom dan begint hij te lachen en houd hij stil. Ik ben nog steeds positief, want afgelopen zaterdag gingen we de keuken kopen en toen zei ik voor de gein, zullen we ook babykamers kijken. Nou zo gezegd zo gedaan, en hij vroeg vanalles aan die man die daar rondliep. Normaal gesproken kookt hij altijd, amar omdat hij nu later thuis is kook ik. Dus gister was ik aa het koken en dan zegt hij: wen er maar vast aan, voor als je dadelijk thuis komt te zitten. hij is dus wel positief, maar JA zeggen dat doet ie niet, en ik heb zo'n vermoeden dat hij eht pas volgende week echt zegt. Ik wacht dus maar weer geduldig af, al word ik wel gek.

Ik hou jullie op de hoogte,

groetjes   en alvast een fijn "klus"weekend gewenst.
ik hoop wel dat het wat beter weer word. Hier regent en onweert het al de hele ochtend

hoi,

maaike sanne, wij klussen ook wanneer we er zin in hebben hoor, maar toch ook wel beetje wanneer je weet dat vruchtbare dagen er aan komen toch iets meer. Maar ja, daar is ook niets verkeerds aan. Is even fijn als de weken erna of ervoor.

bloempje, kan je hem niet vragen wanneer je antwoord krijgt. lijkt me zo frustrerend, maar de dingen die hij zegt wijzen wel beetje de richting van een Ja, Dus meid, ik hoop het zo voor je.

christina, hoe gaat het nu met je?

liefs

ja het gaat wel oke met mij.Kon beter.Ik heb voor vanmiddag een afspraak bij mijn huisarts, niet omdat ik nog zo ziek ben maar omdat ik het idee heb dat ik wegglijdt in een bodemloze put.Kijk er is zoveel gebeurt afgelopen 2 jaar dat het me nu misschien even te veel is geworden.
Dus ik daar over praten.

ik ben nu bezig met een dreumessite voor mijn dochter heel leuk!als ik klaar ben zet ik de link wel op dit forum!

groetjes liefsss
Chris

Hoi hoii
Hier is het prachtig mooi weer, warm !!!! Lig lekker in mn hangmatje achterhuis met laptopje.. heerlijk!!

He jakkes Christine.. Hoop dat t gesprek met ha je wat helpt !!

Ja idd wij klussen dan ook iets meer..mn vriend zei gisteravond toen ik zei dat ik gee zin  had (was doodop) nou kom op meid,.. misschien is het deze keer raak hihi
Dus wel lief..
En hoop idd dat hij gelijk heeft .. we wachten het af...

Liefs M S

ja ik ga nu naar de dokter!
Dit is trouwens mijn babysite!
Nog lang niet af, maar neem alvast een kijkje;)
(env oeg toe aan je favoriten hihi)

http://www.princessdelilah.dreumessite.nl/

liefssss

hoi,

maaike sanne, het weer begint hier ook weer beter te worden, geen zon, maar ze doet dr best, haha. Wat lief van je vriend. Dus toch nog geklust.
En wie weet is het deze keer inderdaad raak.

Christina, hoe ging het bij de dokter? Hopelijk helpt het. En kan je misschien verdere hulp gebruiken.
Heb net even gekeken op de site. Je bent een erg mooie vrouw, en je kindje, zo schattig. Erg leuk hoor. Ik ga zeker vaker kijken.

Liefs.

bloemetje22,
wat leuk dat je gelijk even hebt gekeken.Ja ik moet nog veel doen eraan maar hij gaat zeker leuk worden haha!
Ik kom net terug van de dokter, en ik heb doorwijsbrieven gekregen naar een instantie,ik hoop dat die mij ook kunnen helpen.
Ik zie het wel.

nou dank je voor de intresse (en complimentjes haha)

xliefss

IK ben t volledig met bloemetje eens !
Wat een leuke site en je bent idd een knappe jonge vrouw !! En zo ook je meisje !!
Lief hoor!!

Nou hopen dat ze je daar kunnen helpen !!

Terug
Bovenaan