Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hoi

christina, geen dank hoor, de waarheid mag toch gezegd worden?
Hopelijk kunnen ze je daar helpen. Als je graag wil msnen, kan altijd.
mijn mailadres is bloemjes@live.nl.
Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Liefs

Nou ik heb je toegevoegd hoor!ik ga nu even mijn dochter in bad stoppen en daarna kan ik babbelen, ik sta wel gewoon online.
liefs

Hej!

Ligt deze topic een beetje op z'n gat?
Vond het wel gezellig! Nadeel van MSN is dat je je verhaal meestal niet 2x gaat typen; op MSN en dan ook nog hier....
Misschien tijd voor een topic met jonge twintigers (tot 25jr.) ofzo?

x Druifje

HoiHoi

hoe kan je het beste weten wanneer je ovulatie is?ik heb neit getemperatuurt deze maand (mijn mijn 'vermeende' menstruatie)
Nog leuk weekend gehad allemaal?
Ik heb morgen een gesprek over een nieuwe woning ik ben heel erg benieuwd of het gaat lukken.

Als je gaat ontpillen, hoelang kan dat duren??Ik ben gestopt met de Jasmin, heeft iemand ervaring met die pil?

groetjes
liefs
xx

Hej Christina,

Ontpillen kan best lang duren! Ik heb er zelf ong. 7 maanden overgedaan na 6,5 jaar Mercilon te slikken. Ik had een hele lang menstruatie van soms wel 25 dagen achter elkaar. Maar je hoort over ontpillen ook veel verhalen van meiden die helemaal niet meer ongesteld worden. Volgens mij komt het over het algemeen binnen een bepaalde tijd  wel goed, maar dat kan wel lang duren!

Je ovulatie kan je bemerken aan veranderingen in de afscheiding. Dat zou meer,  dunner en doorzichtiger moeten worden. Soms voel je ook steken of een kramp aan de linker of rechterkant onderin je buik. Heb wel eens gelezen dat dat een voorbode is van de ovulatie, dus dat je dan juist moet klussen. Hoe zit t nu met jouw menstruatie? Ist al een beetje duidelijker of nog steeds niet?

x

hey druifje

Mijn menstruatie is nog steeds niet op gang gekomen.Vorige week (donderdag of vrijdag) dacht ik even dat het op gang zou komen want ik voelde irritante krampen in mijn onderbuik.
Maar dat was dus niet het geval, heb nu geen last meer van mijn buik.Ik heb wel wat meer afscheiding dan normaal dus ik denk idd dat het nu 'de' periode is.Nou mijn vriend komt morgen en overmorgen dus ik ga mij wel vermaken denk ik zomaar hihi.

Ik ben niet zo lang nog aan de jasmin.Na mijn bevalling heb ik een spiraal genomen en die beviel me totaal niet want ik kreeg een ontsteking mijn baarmoeder...
Daarna ben ik (rond januari februari) aan de Jasmin gegaan.daar kreeg ik veel bijwerkingen van (terwijl bij zon lichte pil het juist niet hoort te zijn) en ik ben dus zoals ik al eerder zei niet ongesteld geworden in mei.
Ik ga het gewoon afwachten mijn ongesteldheid in juni als het dan nog niet zo is dan ga ik weer een test doen.het kan natuurlijk ook door stress komen.Dus ik wacht het rustig af!

Bedankt voor je reactie!

xx

hoi,
hier ben ik weer. ben weekendje in belgie geweest bij mijn ouders.
vind het ook wel gezellig hier, maar inderdaad, met msn zet je niet altijd je verhaal hier weer op, terwijl er wel meerdere meiden zijn hier, en je niet met iedereen hier chat.

druifje, wat bedoel je met topic voor jonge twintigers? om weer nieuwe mensen erbij te krijgen?

christina, hoe je meer inzicht erin kan krijgen, ik heb test gebruikt vorige week, vond ik wel vrij duidelijk, die van clear blue. ook aan afscheiding, ik heb meestal 1 keer in de maand een beetje slijmverlies, dat je dan in je vingers kan rekken(sorry). Deze heb ik echt maar 1 keer. nooit vaker, dat is altijd rond eisprong. deze keer had ik dat vrijdagavond, en had vrijdagochtend een positieve ovulatietest. temperaturen heb ik niet meer gedaan sinds vorige week.

zo, ik ga er weer vandoor.

liefs

Terug
Bovenaan