Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

We reden dit weekend langs een leuk appartementje dat te huur stond, mijn vriend wou stoppen en dat deden we maar ik reageerde nogal vlak ( ik wil echt heel graag gaan samenwonen maar ik heb mezelf voorgenomen om geen druk te leggen .. ik wil niet zo iemand zijn snap je  ).   Achteraf hadden we het er nog over en toen gaf hij aan dat het nu echt niet lang meer zou duren .. zodra hij werk heeft gevonden.   Maar als er dan niet gesolliciteerd wordt dan weet ik het  even niet meer
Want voor de rest is hij echt helemaal geweldig

Ik weet dat ik hier eigenlijk niet aan het juiste adres ben maar ik kan er niet echt met iemand anders over praten want ik schaam me er een beetje voor

Hoi Rayne!

Dat is nou precies wat ik tegen mijn vriend zou zeggen in dit geval!
Toegeven dat je wat vlak reageerde omdat je het niet te beladen wil maken en hem niet wil pushen, maar dat je wel heel graag wil samenwonen. (Baal je ervan dat je zo reageerde?) En dat jij  samenwonen pas ziet gebeuren wanneer hij een baan gaat zoeken (dat is geloof ik ook zijn mening toch?) maar dat hij dan wel iets moet ondernemen. Ik zou het zeker op een normale manier brengen, zodat je geen ruzie krijgt ofzo. Want mannen kennende wordt er dan juist vanalles uitgesteld en doodgezwegen voor een tijdje...Ik weet natuurlijk niet wat voor persoonlijkheid je vriend heeft, maar misschien kan je hem een beetje helpen bij het traject van vacatures zoeken en solliciteren, dan hoeft ie dat niet helemaal in zn eentje te doen en ziet hij misschien ook wel dat jij je ook inzet voor jullie toekomst.
Niet balen meid! Ga gewoon naar hem toe en vertel wat je dwars zit! Misschien als jullie graag dat appartementje willen hebben, het hem wel aanspoort om snel te solliciteren!!

@Bloemetje: Nee hoor, ik hoef niet meer mensen erbij eerlijk gezegd! Vind het selecte groepje van nu wel leuk. Je kent elkaars verhaal een beetje. Je ziet in de onderwerpenlijst veel van die clubjes staan en ik dacht toen: misschien een topic openen voor ons jonge twintigers? Maar misschien ook niet zo handig...hier kan je nu nog eens teruglezen. Bad idea!

Zo, nu ff avondje RTL 5! Kan de tv wel harder zetten wat het onweert hier verschrikkelijk!!!!

Liefs x Druifje

Dank je voor je reactie
Ik baal niet echt van mijn reactie, was eigenlijk best trots dat ik mijn tranen kon verbijten om heel eerlijk te zijn
En ik probeer je raad op te volgen .. wie weet heb ik binnenkort ook wel een keer goed nieuws te melden  

Ook ik ben het met Bloem eens.. Zou idd eens met je vriend gaan praten om uit te leggen hoe jij het voelt en er tegenover staat..
Misschien dat hij dan inziet dat hij solliciteren moet hihi...
H meid, succes !!

K zal even een leuke luiertaart maken.. buurmeid is bevallen...

hoi,
rayne, aan de hand van jou verhaaltje net te lezen. denk ik dat je het zeker moet aankaarten, als je je tranen moet verbergen omdat je het er moeilijk mee hebt denk ik dat je vriend het ook moet weten hoe jij je hier bij voelt. dan moet het vast wel goedkomen.

liefs

hey meiden

Hier gaat alles goed!! Ben eergister ongesteld geworden na 44 dagen! Dit is voor mij erg mooi!! Toen ik de vorige keer zwanger wilde worden duurde het 4 en toen 8 mnd voorddat ik ongi werd ( 1 dag maar niet eens genoeg voor een tampon)   Dus dit is heel posi!! Ben benieuwd of dit doorzet of dat het over een maand alsnog weer anders is!! WE zullen zien!

kus

hoi coortje,
wat fijn dat de ongi er is en dat je nu cyclus hebt van 44 dagen, dat is zeker veel positiever dan dat het zoveel maanden duurt, wanneer ben je nu gestopt met de pil?
hopelijk is hij deze maand nog beter. zou erg mooi zijn,

liefs

Terug
Bovenaan