Hoi Rayne!
Dat is nou precies wat ik tegen mijn vriend zou zeggen in dit geval!
Toegeven dat je wat vlak reageerde omdat je het niet te beladen wil maken en hem niet wil pushen, maar dat je wel heel graag wil samenwonen. (Baal je ervan dat je zo reageerde?) En dat jij samenwonen pas ziet gebeuren wanneer hij een baan gaat zoeken (dat is geloof ik ook zijn mening toch?) maar dat hij dan wel iets moet ondernemen. Ik zou het zeker op een normale manier brengen, zodat je geen ruzie krijgt ofzo. Want mannen kennende wordt er dan juist vanalles uitgesteld en doodgezwegen voor een tijdje...Ik weet natuurlijk niet wat voor persoonlijkheid je vriend heeft, maar misschien kan je hem een beetje helpen bij het traject van vacatures zoeken en solliciteren, dan hoeft ie dat niet helemaal in zn eentje te doen en ziet hij misschien ook wel dat jij je ook inzet voor jullie toekomst.
Niet balen meid! Ga gewoon naar hem toe en vertel wat je dwars zit! Misschien als jullie graag dat appartementje willen hebben, het hem wel aanspoort om snel te solliciteren!!
@Bloemetje: Nee hoor, ik hoef niet meer mensen erbij eerlijk gezegd! Vind het selecte groepje van nu wel leuk. Je kent elkaars verhaal een beetje. Je ziet in de onderwerpenlijst veel van die clubjes staan en ik dacht toen: misschien een topic openen voor ons jonge twintigers? Maar misschien ook niet zo handig...hier kan je nu nog eens teruglezen. Bad idea!
Zo, nu ff avondje RTL 5! Kan de tv wel harder zetten wat het onweert hier verschrikkelijk!!!!
Liefs x Druifje