Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hey bloemetje22

ik ben vorige maand niet ongesteld geworden.
Ik had na het slikken van mijn laatste pil (16 mei) ongesteld moeten worden tot ca 23 mei.
Maar dat werd ik niet.
Zwanger was ik niet want de test gaf negatief aan(meerdere keren)
Nu is het de 16e en ik vraag me af wanneer ik ong moet worden.
(ben niet meer aan de pil)

xxx

hoi,
chiristina, jij bent nu aan het ontpillen dus, hopelijk komt je ongi snel op gang, zodat jullie er echt voor kunnen gaan.
succes meid,
liefs en alvast welterusten.
xx

Hoi hoi!

Ja druk geklust op de dagen dat mijn ei ongeveer zou moeten zijn!
Ik ben dus ook al een jaar gestopt met de pil, we hadden eerst zoiets van: als het komt dan komt het. Maar niet opgelet wanneer we de meeste kans zouden maken enzo.
Maar nu sinds een paar maandjes weer druk bezig. Ik heb nu een beetje buikpijn zoals ongi pijn, dus vrees dat de rode duivels er weer aan zitten te komen. kZou zo teleurgesteld zijn :(
Maar ik hou jullie op de hoogte en ik lees hier ook gewoon mee uiteraard!

Groetjes,

Mitsie

hoi,

mitsj, we duimen voor je dat de duivels weg blijven. hihi,we verbannen ze.
jammer genoeg gaat dat niet.
succes met het wachten.

Gr,

Lief van je!
Kon dat maar zeg... Ik word zo verdrietig elke keer als ik ongi word.. Je blijft toch flink hoop houden tot blijkt dat het weer niet gelukt is :( Hoop zo dat het raak is!! Maar dat hoop ik voor iedereen hier natuurlijk!!!!!!!
Allemaal heeeeeel veel succes en een superdikke knuffel van mij!!!!

---xxx--- Mitsj

goedenmiddag dames..

ik zal me eigen even voorstellen ik ben samantha ben 20 jaar en me vriend en ik zijn al meer al een jaar bezig voor een kindje ma tot nu toe nog geen succes gehad.
me vriend zijn zaad is getest was allemaal goed maar ik heb nogal een wisselende cyclus dan is tie weer 33 dagen dan 65 dus nou ga ik als ik deze maand ongesteld ben geworden begonne aan clomid die houdt mijn cyclus netjes en dan word er gekeken naar je eitjes of  die goed genoeg zijn gegroeid en dn weet je ook wanneer je het moet doen.

dus leeftijd maakt niet uit zolang je je huisje boompje beestje enje relatie goed zit.

groetjes samantha...

mitsj,
dank je voor je knuffel, hihi, je krijgt er ook eentje van mij terug.
wanneer is je nod mitsj?

samanta, wat balen dat het na een jaar nog niet gelukt is. gelukkig kan je nu verdere stappen nemen om jullie droom waar te maken, ik hoop natuurlijk dat dat niet hoeft en het deze keer raak is. het lijkt me trouwens wel moeilijk zo een lange cyclus te hebben.

liefs

he bloementje22

jaa dat is zker lastig want je weet niet wanneer je ongesteld word en niet wanneer je het het beste kunt doen..
alleen met die clomid pillen heb je wel meer kans op een tweeling omdat je door die medicijnen meer eitjes krijg en ze groter worden..
en het verveelde is iedereen om je heen is zwanger ik denk dat er in onze fam wel 10 mensen zwanger zijn. en je ben super blij voor hun maar tegelijke tijd denk wanneer is het nou is bij ons...
ookal ben je jong dan lijk het ook niet zomaar..

en ben jij al zwanger of ook nog bezig..?

groetjes samantha...

Terug
Bovenaan