Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

En we zijn eindelijk werk aan het zoeken ... oef
Als iedereen nu ook nog ff kan duimen dat er snel een toffe job uit de bus

@Muckje: Sterkte, wat een vreselijk verhaal

Nou MaikeSanne, je bent vergeven :p
Mijn cyclus is al een jaar (zolang ben ik al gestopt met de pil!) al bijna altijd 28 dagen. Behalve als je er op wacht natuurlijk, zucht.
De laatste keer was het ineens 33 dagen, maar toen had ik al wel ongi krampen die 6 dagen van tevoren.
Nu heb ik daar helemaal nog geen last van, dus vrees dat het weer langer op zich laat wachten. Liever heb ik natuurlijk dat het helemaal niet komt, maar alleen als dat zou betekenen dat ik zwanger zou zijn!
Hoelang zijn je vriend en jij al bezig? Hoe denk je dat je ouders en familie zullen reageren? Spannend, leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten! Heb je wel intensief geklust deze maand?
Groetjes!

Ja idd ! SPannend hoor !
DIt is voor ons de tweede "echte" ronde..   We hebben idd erg veel geklust afgelopen weken.. Vriendlief is er nu ook echt mee bezig, erg leuk !
Hij vroeg zelfs of we niet nu alvast een test kunnen doen hihih..

Heb nu na mijn ei (tenminste als ik t goed heb met 38 dagen) tot nu toe telkens wat witte afscheiding (sorry) en dat heb ik normaal niet..
Voel me wel iets anders dan normaal, kan niet precies uitleggen hoe en wat..
Maar kan best loos alarm zijn... hoop t natuurlijk niet...

Hou je ons op e hoogte???

Rayne.. Super dat hij om werk zoekt !! Nu hope dat hij snel werk vind zodat jullie kunnen gaan klussen hihi !!

werk, samenwonen en dan kunnen we stilaan begin nadenken over een kindje van ons twee .. maar goed de eerste stap is toch gezet

hoi,

rayne, mn duimpjes zijn overuren aan het maken nu. ik duim mee. hoop dat hij snel wat heeft en jullie kunnen starten.

maaike sanne,wat lief toch he die mannen, ze weten er soms maar weinig vanaf. hihi. maar wel lief en leuk.

mitsj, leuk dat je samenloopt met maaike sanne, jij ook veel geklust?

liefs

Terug
Bovenaan