Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hoi,

wij zitten nu in ronde drie om zwanger te worden.

het is inderdaad lastig als mensen om je heen allemaal zwanger worden, is niet fijn. wel voor hen, maar voor jou duurt het al zolang, en dan wil het maar niet.
ik begrijp je helemaal. het is niet leuk.

hoe is je vriend hieronder? en weten veel familielede/vrienden dat jullie bezig zijn?

liefs

haaj haaj,

nou hoopvoor je dat jij ook snel baby spullen ken gaan shoppen.
nou bij ons weten alleen de ouders en schoonouders het en beste vrienden..
en bij jullie...

me vriend is er goed onder hij wilt het zo graag dat hij er alles voor over heb..
echt zo lief..

hoe oud ben jij..?

groetjes...

Hoi,

Ik word in augustus 23.
Bij ons weet alleen de vriendin van me vader het. En zij reageert heel enthousiast.
Ik zou het er ook graag over hebben met me moeder, onze plannen vertellen, maar me vriend wil niet dat we het tegen iemand zeggen, haha, tegen vriendin van me vader was al uitzondering.

Maar we zien het wel, als het nog langer duurt dan denk ik wel dat ik er met me moeder over ga hebben, het haar ga vertellen, haha het is zo moeilijk om erover te zwijgen, maar dat ken je vast wel.

mijn vriend is er nu ook erg lief onder, haha. hij moest eerst erg wennen aan het idee.

liefs

goedenavond...

ja dat snap ik heel goed... in feb hoorde we dat mijn vriend zijn zaad niet goed was maar omdat hij ook in die periode antibitca had gehad ken je zaad ook slecht van worden dus in mei moest hij weer zijn zaad brengen.. en dat was toen helemaal goed..
maar toen wij hoorde in feb dat het slecht was..toen kon ik het niet meer voor me houden en heb ik het aan een paar verteld want een vrouw wil er toch graag over praten..
en mannen houden zoiets liever voor hunzelf...

vooral toen een  neef   en zijn vriendin van mijn vriend vertelde dat hun zwanger waren in een keer en terwijl het net uit was geweest toen had ik echt zoiets van..
onze relatie zit super goed wonen al meer dan anderhalf jaar samen en ons lukt het niet.. je bent blij voor hun maar toch ook zo naar rot gevoel dan betrap je je eigen erop dat je zo denk..
maar het is te hopen want we snel wat anders kenne zegge en in een andere topic kenne praten;)

groetjes x

Hoi Samanthatje

Welkom hier !!   Jeetje .. Hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn !!
Een jaar is idd erg lang, en dan al helemaa als iedereen om je heen zwanger is !
Bij mij in e buurt is ook iedereen zwanger..Buurmeid net bevallen, andere buurmeid zwanger, zusje en schoonzusje beide zwanger, twee vriendinnen zwanger.. Kan niet slechter !!
Ben natuurlijk erg blij voor ze, gun het ze echt, maar wij willen zelf natuurlijk ook heeel graag !! En ja.. dan is het soms even slikken..

@ Bloem.. helemaal gesetteld??

Mitsj, Hoop zo voor je dat het niet de rdtjes zijn !!!
K duimvoor je !koiw

iefs M Smjh

Sorry voor het fage typen.. had onze mooie kater op schoot en die is beetje jaloers op de laptop.. dat ik daar op aant typen ben en hem niet aai hihih

Dus k doe de laptop nu uit.. Doei doeiii  

hai bloemetje
als ik jou verhaal lees denk ik wat kan jou het schelen wat een ander denkt even cru gezegd. het gaat erom wat jij en je man willen en dat is het aller belangrijkste.want jullie moeten met elkaar verder en niet met de rest. ik was ook 23 toen ik de eerste kreeg en had een half jaar contract. toen ik zei dat ik zwanger was gingen ze me boycotten terwijl ze voor die tijd blij met me waren. mijn contract werd niet verlengd. ik werd huisvrouw en ben nu inmiddels 30 en volgende week gaan wij klussen voor de 4 de baby. nu is niet elk bedrijf zo maar je bent niet verplicht om ze iets te zeggen. ik zou het voor me houden tot dat je het contract verlengd hebt. heel veel succes en je bent echt niet te jong ga ervoor en geniet ervan liefs ci lo

Terug
Bovenaan