Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Goedemorgen ladies!

Hier ben ik weer! Kots- en kotsmisselijk, maar wel het gevoel dat de RD's onderweg zijn. Ben nog steeds superemotioneel en zere tepels, al een week, maar heb nu ongi krampen alhoewel het nog niet begonnen is!   Ik hoop toch zo dat het niet doorzet, ik ben ook nooit zo misselijk als nu maar we wachten braaf af. Vrees toch dat het gaat beginnen vandaag :(
Heb het er gisteren wel met mijn vriend over gehad, als het niet vlot wil lukken gaan we toch naar de HA. Maar dan pas over een halfjaartje van nu, we willen het eerst zo blijven proberen.
En hoe gaat het met jullie? Al iets te bekennen?

Groetjes,
Mitsie

Hai hai!

Ci Lo, je hebt helemaal gelijk hoor! Je bent nooit zeker van je baan, ook al heb je een vast contract!!
En ik vind 23 ook niet té jong. Het is helemaal afhankelijk van je leefsituatie en je eigen emotionele ontwikkeling. Je moet wel een beetje volwassen in het leven staan vind ik.

Mitsj! Het eerste wat in me opkomt is een zwangerschap eerlijk gezegd!! Je symptomen wijzen er wel op. T kan inderdaad ook gewoon een aanstormende ongi zijn, maar je hoort ook wel eens dat die krampen geen ongi zijn, maar het begin van een zwangerschap. Ik ben erg benieuwd wat de komende week voor je gaat brengen! Hou je ons op de hoogte?

x Druifje

Hey!

Helaas, we gaan naar de volgende ronde. Ben nog steeds supermisselijk maar wel hartstikke ongi geworden :( Wel netjes na 29 dagen, maar had liever gezien dat het niet zo was :( Nou hopen dat we in de aankomende tijd nog wel kunnen klussen, want wij gaan tijdelijk uit elkaar wonen omdat ons huis verkocht is en ons nieuwe huis is nog niet klaar. Beetje jammer allemaal :(
En? Bij jullie al positievere geluiden of niet? En MaikeSanne? Jij hebt toch ook je NOD vandaag?

Groetjes en een dikke knuffel voor iedereen hier!

Mitsj

Hallo Allemaal !

Heh Mits.. Balen dat de rd'tjes zijn gekomen ! Verdorie, echt balen zeg !
Hier nog geen spoor.. wel beetje fage buikpijn nog steeds,maar voel me verder kiplekker.
Normaal vaak van te voren hevige buikpijn, maardat nog niet.
Heb wel een apart gevoel in buik maar niet zo als anders.
Ach ik weet   t ook niet, zie misschien wel spoken...

Ga dit keer ook geen test doen.. Vorige maand deed ik meteen op mijn nod een test doen. Heb er nu geen meer, en wacht nog ff weekje. Ben binnen een week vast wel ongi..
k hou jullie op e hoogte !

Liefs

Hoihoi!

Echt shit zeg mitsj! Maar precies wat je verwacht had denk ik. Waarschijnlijk ken je je eigen lichaam goed (inmiddels). Nu maar hopen dat ze snel voorbij zijn!! Hmmmz...

Maike, goed hoor dat je even wacht met testen. Of je moet een super regelmatige ongi hebben? Dan kan je wel een gokje wagen misschien, maar een weekje wachten is ook goed toch? Denk dat ik dat ook zou doen. In  die week (5e week dan) voel je waarschijnlijk toch al meer als je echt zwanger zou zijn. Hopen dat het raak is meis!!

Hier zijn de klusweken begonnen en in afwachting van hoe lang de cyclus zal duren. Na mn kuurtje Orgametril is het afwachten, omdat alles weer terug op de rails is gezet. Vorige keer duurde het na een kuur 34 dagen, daarna cycli van 27-29 dagen en toen dus ineens een ongi van 12 dagen, pfff....waar dat ineens vandaan kwam nog steeds geen idee! Nu gelukkig weer goed, maar het is ons onbekend wanneer de eisprong is. We klussen er dus maar een beetje op los (lijkt wel of mn vriend steeds meer zin krijgt, haha!) en ik wacht op mn volgende ongi. Tuurlijk hoop ik dat we deze ronde zwanger worden, maar ik verplicht mezelf te wachten op de menstruatie. Ik hoop dat ik  op die manier  geen stress heb of me ga focussen op een NOD (--> die weet ik toch niet). Laat de natuur maar haar werk doen.

Ohja, heb nog een vraagje en hoop dat iemand er iets van weet.
Afgelopen week had mn vriend zn aandeel ingeleverd ;-) en bleven we nog even liggen; een minuut of 5-10 ofzo. Daarna stond ik op met een handdoek eronder, maar er kwam helemaal niks uit!!! Alles was weg! Terwijl hij toch echt klaargekomen was. Ook daarvoor niet veel geklust ofzo...dus zou gewone hoeveelheid moeten zijn. Maar we waren het kwijt, haha! Kan het dat dat allemaal al opgeslurpt is door mn baarmoedermond??? En kan dat ook als je nog niet vruchtbaar bent? Want dan zit het toch redelijk dicht dat ik?!
Hoop dat iemand er iets van weet!

xxx

Hey!

Dat is raar! Dat jullie het kwijt waren! Geen idee hoe dat kan! Dat heb ik nou nooit! Hopelijk is het iets goed! Wel handig :p Maar ik zou niet weten hoe dat kan!

Zeker balen dat ik ongi ben geworden weer.. Had wel een beetje hoop omdat ik zo misselijk ben de hele dag, en dat ben ik nooit! Maargoed, we houden vol! Weer naar de volgende ronde! Jammer dat ik dan helemaal niet zoveel kans maak, omdat mn vriend en ik tijdelijk uit elkaar gaan wonen ivm de verkoop van het huis! Maargoed, we zullen wel zien!

Ik moet wel zeggen dat ik er weer heel erg veel mee bezig ben de laatste tijd, ik denk er zeker elke 10 minuten aan lijkt het wel! Hebben jullie dat ook zo erg of niet? Ik word gek van mezelf! En dan is de teleurstelling ook zoveel malen groter helaas..

MaikeSanne, goed dat je het geduld kan opbrengen om nog eventjes te wachten! Ik ga voor je duimen dat het uitblijft! Hou je ons op de hoogte??

Heel veel succes en liefs allemaal!

Groetjes,
Mitsjie

Hai!

Ja, gek he! Eigenlijk moest ik er wel om lachen, maar ben toch zeer benieuwd waar het naartoe is! Misschien hebben andere meiden er nog een theorie over?

Ja balen zeg, dat je ook komende maand niet goed kan klussen! Zie je elkaar de hele maand niet? Anders zou je misschien rond je eisprong elkaar even kunnen 'zien' ?! Of voel je je ei niet?
Ik ben er ook veel mee bezig hoor!! Soms sta ik ermee op en ga ermee naar bed. Voordat ik de laatste keer ongesteld moest worden was ik echt een beetje gestresst en hoopte maar dat het gelukt was (zou toen eigenlijk een toeval zijn, want hadden nog niet besproken dat we ervoor wilden gaan). Werd dus gewoon ongesteld. Dat gestresst zijn wil ik dus niet meer, want heb echt het idee dat dat geen goede invloed heeft. Ik kan me overigens wel voorstellen hoor, dat je er zoveel aan denkt!
Alleen is het inderdaad zo dat je dan weer teleurgesteld bent omdat je wééér ongi bent geworden...bah, frustrerend lijkt het me!
Maaruh, ik denk dat er genoeg meiden zijn die er wel 100x per dag aan denken. Daar ben je echt de enige niet in! Ik spreek uit ervaring.... :p

x liefs

ci lo,
dank je voor je leuke berichtje. weet je, zit er ook wel eens over te denken om huismoeder te worden, maar met enkel mn vriend zijn loon gaan we het niet redden. daar baal ik wel van, want ik vind het erg belangrijk veel bij je kind te kunnen zijn.
Nogmaals bedankt.

mitsj, balen dat je ongi bent geworden.
en balen dat je tijdelijk uit elkaar gaat wonen, hoelang gaan jullie uit elkaar wonen?
is er niet de mogelijkheid om samen ergens te gaan? lijkt me zo moeilijk.
ik ben er ook vaak mee bezig hoor, nu deze weken wat minder, met verhuizen, en dergelijke.
haha, iedereen zegt hier, maak van extra kamer toch een logeerkamer. haha. mooi niet. hihi.

maaike sanne. spannend. hopelijk kan je volgende week wel een test doen en is de ongi er nog niet.
ik duim voor je.

druifje, ik zou niet weten waar het naartoe is, maar waarschijnlijk allemaal in je baarmoedermond. waar kan het anders zijn. weg is weg he, hihi.
zou ik wel fijn vinden, vind het altijd zo een gedoe, bij mij loopt er altijd wel hoop weg.
heb wel idee dat rond vruchtbare tijd het er beter in blijft, hebben jullie dat ook?

hier gaat het verder goed, we zijn weer aan de klus.
liefs

Terug
Bovenaan