Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi!

Dat kan nog 3-6 maanden duren helaas :( Vind er niks aan, maar kan eventjes niet anders. Helaas helaas. Ik zie hem dan nog wel vaak hoor, maar we gaan beiden weer bij onze ouders wonen, en om daar nou weer aan de klus te gaan vind ik ook zo 16 :p
Lijkt me echt helemaal niks hihi, ben mn eigen privacy gewend. Dus k hoop maar dat het huisje snel klaar is. We gaan nu terug van koophuis naar huurhuis, omdat we wat meer vrijheid wilden. Stel dat er een kindje komt, dan wil ik zeker minder gaan werken want ik werk nu fulltime. En met een koophuis konden we dat niet goed opbrengen, in ieder geval niet in het huis waar we nu wonen. En sparen lukt ook niet echt goed hier, daarom maar terug naar huurhuis. Dan hoef ik me daar geen zorgen om te maken in ieder geval :)
Ik voel mijn eisprong niet goed nee, soms denk ik wel dat ik wat voel inderdaad, maar dat is lang niet altijd. Maar ik ben over het algemeen wel regelmatig ongesteld, meestal rond de 28-29 dagen cyclus. Dus kan wel ongeveer gokken wanneer het is. En dan woon ik hier nog de eerstvolgende keer, dus we zien wel hoe het gaat!
Vind het heel lief dat jullie zo met me meeleven! Voelde me erg rot dat ik ongi was geworden :(   Ben echt bang dat er iets niet goed is :( 1 Van mn vriendinnen is bevallen in januari, zij stopte met de pil en ze was direct zwanger. Dan baal ik echt wel ffies hoor! Ik krijg het soms echt niet uit mn kop, over al waar ik kijk zijn baby's en zwangere vrouwen. Nou goed, we houden vol!

En hoe staat het er met jullie voor meiden? Spannend he! Wanneer hebben jullie NOD?

Groetjes!

hai bloemetje22
ik las net dat jou ei  op volgende week vrijdag valt mijne valt op zaterdag.
ik moet 13 juli ongie worden en jij dan op 12 juli klopt dat?
liefs ci lo

hoi,

drie tot zes maanden mitsj. lijkt me erg   moeilijk. ik zou het niet kunnen denk ik.
kunnen jullie wel klussen dan? ik hoop het wel, zoveel mogelijk kansen benutten. hihi. nou meid, ik hoop dat het deze ronde lukt dan voor jou.

mijn nod is 9 juli.

liefs

Heb daarnet zo'n mooie baby mogen vasthouden! Echt, zo'n ventje met veel, donker haar en bolle wangetjes.    Was op babybezoek bij een kennis van ons en meteen helemaal verliefd natuurlijk

Het job zoeken loopt helaas niet echt vlot.   Momenteel heb ik het gevoel dat het nooit goed komt & loop ik er een beetje moedeloos bij
Het helpt ook niet echt dat ik er met niemand over praten kan.   Mijn ouders staan zowieso al niet erg positief tegenover het feit dat mijn vriend nou nog geen job heeft gevonden dus daar wil ik het er niet over hebben, mijn kleine zusje is zelf al lang huisje/tuintje/beestje dus die vat het ook niet echt & op het werk moet ik er al helemaal niet mee aankomen ( jaloezie alom ).   Ben blij dat ik hier af en toe een potje kan komen janken

rayne,
wat balen meid, dat het nog steeds niet opschiet.
kan je er niet eens met hem over praten? want dit is ook niet fijn.

nou meid, sterkte ermee, want het is toch een moeilijke situatie.

liefs

Hai Iedereen!

Mitsj, wat een gedoe zeg met dat verhuizen! Je kijkt vast wel uit naar opnieuw een eigen plekje in een fijnere situatie! En zoveel maanden lastig klussen, pffff...heb er bewondering voor. Zou het zelf wel erg moeilijk vinden. Kan je niet lekker een paar keer weekendje er tussenuit samen?

Rayne, balen zeg dat er nog geen andere baan in zicht is! Schiet niet erg op zo en snap dat je er de kriebels van krijgt. Zeker als je vervelende reacties erover krijgt. Wat vind je vriend  er zelf van? Wanhopig op zoek of laat hij het zich aanleunen?

@ Bloemtje: Jaaa, het spul kan maar 2 kanten op hè?! Erin of eruit! Ik denk dat het inderdaad allemaal  in mn baarmoeder terechtkomt. Ik had het dus gisteren weer! Hahah, mn vriend moest zo hard lachen. Zegt ie: Heb je het nu weer allemaal opgeslokt!? Wel gekke situatie. Maar ik weet dus niet of ik juist nu vruchtbaar ben. Heb helemaal geen zicht op mn cyclus. Als ik nu mn ei zou hebben gehad of dat ie er één deze dagen aankomt, dan heb ik wel een hele korte cyclus. Maar alles kan, want het één en ander is ook onderdrukt door die pillen. Kan dus best dat mn ei even gewacht heeft totdat die stoffen mn lijf weer uit zijn. Tja, das nu wel ongeveer.
Echt heel spannend dus. Ik probeer er verder 'koel' onder te blijven. Maar ergens vind ik het ook wel fijn hoor, dat het er allemaal in blijft. T scheelt wel gedoe!

xxx

hoi,

druifje, bij mij komt er meteen al weer wat terug, en ook weer als ik rechtsta.
maar vaak zijn er al wel genoeg zaadjes naar binnen haha.
maar.vind het inderdaad ook gek. hihi. hoe kan dat toch.

hoe gaat het met de andere dames?

xx

hai bloemetje22
elke keer als ik even niets te doen heb zit ik de forums te lezen.
en te kijken of er nieuwe bij zijn gekomen ik verveel me een beetje ik ben de laatste dagen niet vooruit te branden. ik kan alleen maar aan het zwanger worden denken.
mijn man en ik hebben er echt zin in. maar normaal vliegen de dagen voor mij voorbij omdat ik zo druk ben met die 3 kinderen. maar sinds dat wij besloten hebben om voor de 4e te gaan duren de dagen eeuwen. dat wachten duurt een eeuwigheid. ik kan niet afwachten tot dat ik in week 3 zit want dan kan ik al voelen of ik wel of niet zwanger ben.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan