Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hoi,

ci lo, voelde je bij je drie kinderen voor nod aan dat je zwanger was?
ja, dat wachten, ik ken het, het kan zo lang duren, de eerste week gaat snel vind ik, wanneer je ongi bent, maar die laatste week, whaa, dan, pff, hihi, duurt het zo lang.

ook hier hebben we er erg veel zin in. ik zeker. vriend ook maar hij laat het minder merken. heb vandaag boekje vaderschap voor beginners binnengekregen van bol.com. daar staan heleboel handige dingen in. over praktische zaken rond zwangerschap, heb ik voor mezelf besteld, en ook voor vriend, maar ik ga hem eerst lezen. daarna krijgt vriend hem, hihi.

nou, ik ga weer, me moeder komt zo ff met me broertje en stiefvader. dus ff alles netjes aan kant maken, morgen zijn ze er ook hele dag

liefs

Hey druifje en de anderen!

Het is ook heel erg dat het allemaal zo moet, maar het is eventjes niet anders. Mijn vriend gaat de 14e verhuizen, dan heeft hij vakantie en dan worden uiterlijk 19 juli mijn spullen verhuisd.
Moeten we dus allebei weer tijdelijk thuis gaan wonen, zo erg :( Ik woon al bijna 3 jaar op mezelf dus ik ga het er echt heel moeilijk mee krijgen.
We gaan uiteraard wel wat weekendjes weg e.d. maar dat is ook erg duur en we moeten ook een beetje sparen natuurlijk! Dus ik hoop maar dat de woningbouw wat meewerkt en dat we snel weer een eigen plekkie hebben!
Ik ben maar ff ongi geweest, 1 dag  erg en toen was het al bijna weer klaar! Gelukkig maar, op naar de volgende ronde maar weer! We maken ons wel wat zorgen dat het misschien niet vanzelf komt. Deze ronde kunnen we nog op ons gemakkie klussen, maar daarna niet meer. Ik heb eigenlijk niet zoveel hoop meer dat het vanzelf komt, want ik heb best een regelmatige cyclus en ben al 13 maanden van de pil af. We klussen meestal netjes op tijd, maar er gebeurt gewoon niets. Als je het in de theorie bekijkt, moet dat toch eigenlijk niet zolang moeten duren? Ik bedoel, als alles goed zou werken, dan had het toch allang een keer raak moeten zijn? Rottig dit zeg.. Pff..
Volgend weekend gaan we lekker naar Concert@Sea, ik ben megafan van Krezip dus ff een verzetje :) En lief weet het nog niet, hihi :)

Groetjes!

hoi,
mitsj,
ik kan me inbeelden hoe moeilijk dit moet zijn. ik ben 6 samen met vriend, en de eerste vier en half jaar zag ik hem enkel in het weekend, soms twee weken niet,omdat we ver uit elkaar woonden.
dus ik snap heel goed dat het even niet makkelijk is.
zitten jullie dan ver uit elkaar? hoelang moeten jullie ongeveer wachten? en wat moet er met woningbouw nog gebeuren?

nou meid, ik hoop dat deze ronde lukt, hoelang zijn jullie bezig?

liefs

Hey lief Bloemetje!

Mijn vriend en ik zijn 4.5 jaar bij elkaar. We wonen nu in een koophuis, maar echt ruimte  qua financien hebben wij niet. Dus we hebben het huis verkocht, en gaan nu eerst weer naar een huurhuis. Alleen zijn hier best lange wachtlijsten voor een huurhuis, dus het wachten is tot de woningbouw ons een huis aanbiedt. Omdat we best een goede prijs konden krijgen voor ons huis, hebben wij tot 28 juli de sleutel. De 19e gaan we dus verhuizen, eerst naar huis totdat we dus een woning krijgen van de woningbouw!
Ik heb ook nog 3 hondjes, en per ongeluk een nestje van 4 hondjes. Mijn ouders hebben 1 grote hond en een kleintje, dus word een vreselijke tijd vrees ik. Zucht.

Mijn vriend en ik wonen dan zo'n 10 km uit elkaar en we hebben allebei een auto, dus wel te doen maar samen slapen zit er dus ff niet meer in. Af en toe wel, maar we kunnen moeilijk met zn 2en in een 1persoonsbedje.. Shit allemaal!

Ik ben al een jaar aan de pil, in het begin waren we precies aan het plannen wanneer we weer moesten klussen e.d., maar daar zijn we na een maandje of 3 mee gestopt. Ik wilde eerst ff ontpillen, en we wilden ons niet te snel teveel zorgen maken.
Maar nu zijn we dus een jaar verder, en ben ik nog steeds niet in verwachting helaas. Ik heb een vrij regelmatige cyclus, soms wel wat uitschieters maar ik denk dat we ons zorgen moeten gaan maken omdat het zo lang duurt.
En jij bloemetje? Hoelang zijn jullie al bezig?

Groetjes!

hai bloemetje22

ja ik kon bij alle drie aanvoelen voor de nod dat ik zwanger was natuurlijk twijfel je wel want je weet het pas zeker als je de test hebt gedaan.

ik had het dan meestal koud, koffie smaakte dan naar slootwater, een lichte misselijkheid, gevoelige borsten met dikke groene aders erop.

ik ben echt een koffiegek dus als die niet smaakt wat die altijd doet dan is het bij mij raak. en dan zie ik die groene aders op mijn borsten en dan zei ik altijd tegen mijn man ik ben echt zwanger volgens mij of hij zei tegen mij jij bent zwanger ik weet het zeker en dan zei ik weer straks is het niet zo. je wel jij bent zwanger zei hij dan. heerlijk als ik er aan terug denk die 3e weken.

liefs ci lo...

mitsj.
in welke regio woon je dan? hier bij ons in omgeving duurt het soms ook tijdje voor je woning krijgt.
ik hoop dat jullie heel snel een woning hebben, want dit is niet fijn. echt balen.
ik duim voor jullie dat jullie snel wat hebben.
wij zitten nu in derde ronde.
een jaar van de pil af? gaan jullie nadat jullie verhuist zijn naar de ha? of proberen jullie het nog een tijdje zo?

ci lo, wat fijn dat je het die drie keer voor je nod kan voelen. wel heerlijk denk ik, dat je echt zeker weet dat het zo is.
ik hoop dat je het snel weer mag voelen.

liefs

Hey!
Wij wonen tussen Zwolle en Lelystad in! En jullie dan?
Ja nadat we verhuisd zijn proberen we het nog ffies (omdat we nu niet zoveel tijd krijgen om te klussen) en dan gaan we toch maar naar de HA. Mijn vriend heeft maar 1 bal dus misschien dat het daar aan ligt.. Hoop natuurlijk van niet, wil zo graag dat het via de spontane weg kan maar we zullen wel zien!
We hebben het ook een hele tijd niet bijgehouden, gewoon geklust als we zin hadden en niet wanneer het het beste uitkwam. Ook niet ff langer blijven liggen ofzo, maar meteen onder de douche springen enzo. De laatste 3 maandjes ofzo zijn we er pas echt weer mee bezig, dus we kijken het nog ffies aan.
Hoe gaat het bij jullie? Denken jullie ook alleen nog maar aan zwanger worden of niet? Ik denk er zeker elk halfuur aan, niet echt handig maar ik kan het ook haast niet vergeten.
1-4 juli weer klussen geblazen hier! Wanneer heb jij je NOD ook alweer?

Groetjes,
Mitsj

hoi,

mijn nod is 9 juli, zijn nu druk aan het klussen hihi.
ook hier denk ik er vaak aan hoor, haha. vooral als ik thuis ben.

nou, ik ga ff schoonmaken en strijken,

liefs

Terug
Bovenaan